Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: drg op augustus 02, 2013, 08:38:13
Pff wat een aansteller die Crone, die heeft afgelopen 3 jaar dan overgeslagen zeker? Gaat al tijden prima.

Een echte doemdenker.

En hoe kun je het stadion Eredivisie-klaar maken? Nou, dat kan niet beste Ferd, ik zal nog eens de supporters quoten die voor je stonden tijdens de hulding 'Waar blijft dat stadion?'

Ik vind hem anders wel aardig positief over cambuur. Hij erkent juist dat we laatste jaren goed bezig zijn. Wel zit er een verkapte oproep aan de supporters in om zich te gedragen met als zoethoudertje het nieuwe stadion.
Area 58

drg

Citaat van: clint op augustus 02, 2013, 08:42:57
De verjaringstermijn voor 'wandaden' van supporters duurt helaas heeeeeel lang hoor bij de diverse instanties.

Heb echt niet het idee dat ze de problemen invididueel en objectief bekijken, het gaat vooral om die enkele klojo die het niet kan laten en daar wordt elke keer het hele stadion weer voor gestraft, alsof wij verantwoordelijk zijn van de acties van die enkeling...

Crone kwam zelf toch ook altijd bij de wedstrijden? Dan moet hij ook dondersgoed weten hoe het er tegenwoordig altijd aan toe gaat. Hopelijk gaat er in ieder geval snel verandering in komen.

drg

Citaat van: Yellow Army op augustus 02, 2013, 08:54:12
Ik vind hem anders wel aardig positief over cambuur. Hij erkent juist dat we laatste jaren goed bezig zijn. Wel zit er een verkapte oproep aan de supporters in om zich te gedragen met als zoethoudertje het nieuwe stadion.

Nou dan had ik eigenlijk wel iets meer verwacht dan een sportpenning eigenlijk  ;)

SCC-J

" NAC thuis is geen risicowedstrijd"  waarom moeten hun dan met de buscombi komen?? 8P 8P 8P

Yellow Army

Citaat van: drg op augustus 02, 2013, 08:57:25
Nou dan had ik eigenlijk wel iets meer verwacht dan een sportpenning eigenlijk  ;)

Ja een cursus stratenmaken ofzo, kunnen ze na de tijd de stenen weer netjes terug leggen  :P
Area 58

vialli

Ze mutte ophouwe altied maar weer die ouwe koeien uut de sloot
te halen.
CRONE, MAAK JE EENS STERK VOOR EEN NIEUW CAMBUURSTADION
IN DEZE VOETBALSTAD WAT TEVENS GOED IS VOOR WERKGELEGENHEID

Roofvogel

Citaat van: vialli op augustus 02, 2013, 18:43:33
Ze mutte ophouwe altied maar weer die ouwe koeien uut de sloot
te halen.
CRONE, MAAK JE EENS STERK VOOR EEN NIEUW CAMBUURSTADION
IN DEZE VOETBALSTAD WAT TEVENS GOED IS VOOR WERKGELEGENHEID

Wat moet hij doen dan? hij mag niets als hij geld geeft begint Brussel te janken, de gemeente wil helpen met het inrichtingsplan van het gebied maar Cambuur zal met geld moeten komen en een goed plan.

Dokkumer

Ach als het maar vijf jaar duurt om tot de conclusie te komen dat het bestemmingsplan gewijzigd kan worden stel ik wel vraagtekens bij de wil van de gemeente.
Financiering kan onder voorwaarden, denk wel dat Cambuur op die manier zal gaan/moeten werken.

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 20:02:50
Ach als het maar vijf jaar duurt om tot de conclusie te komen dat het bestemmingsplan gewijzigd kan worden stel ik wel vraagtekens bij de wil van de gemeente.
Financiering kan onder voorwaarden, denk wel dat Cambuur op die manier zal gaan/moeten werken.

Helaas werkt de economische situatie momenteel ook niet mee. Veel projectontwikkelaars en investeerders zijn momenteel toch wat huiverig en terecht natuurlijk
Area 58

Dokkumer


vialli

Citaat van: Roofvogel op augustus 02, 2013, 19:58:49
Wat moet hij doen dan? hij mag niets als hij geld geeft begint Brussel te janken, de gemeente wil helpen met het inrichtingsplan van het gebied maar Cambuur zal met geld moeten komen en een goed plan.

Hij maakt zich liever druk over de KUL turele hoofdstad, en wat Brussel betreft,
dat geldt alleen maar voor LIWADDEN hef ik het vermoeden.

Hola

#626
Kreeg net wat te horen dat een ene Henk van den Borg die eerst een stadion voor 30000 man wilde maken en nu plannen heeft gemaakt voor een van 15000. Volgens Vd Borg liggen de plannen nu bij de Gemeente en zullen zij volgende week beslissen. Hij zegt meerdere partijen te hebben die meewerken.


Roofvogel

Citaat van: Hola op augustus 09, 2013, 15:34:37
Kreeg net wat te horen dat een ene Henk van den Borg die eerst een stadion voor 30000 man wilde maken en nu plannen heeft gemaakt voor een van 15000. Volgens Vd Borg liggen de plannen nu bij de Gemeente en zullen zij volgende week beslissen. Hij zegt meerdere partijen te hebben die meewerken.

Jezus komt de FC Luchtfietser ook weer eens langs. En de gemeente zal volgende week beslissen? geloof het lekker zelf. die lui zijn zo traag dat als ze moeten beslissen wat ze eten willen dan zijn ze al gestorven aan de hongersdood voordat ze weten wat ze willen eten.

Bernardo


marrumer