Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 10:14:40
ik denk eerder dat jij diegene bent met issues hier.
Ja lopen gaat steeds slechter naar mate het kouder wordt :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2023, 10:10:27
Dus eigenlijk zeg je dat je slecht met verandering kan om gaan, heftig zeg 8P

Moet jij nou echt IEDERE post op de man spelen en denigrerend doen? Als je een mening van een ander moeilijk vindt te verteren, heb je misschien niet zoveel op een forum te zoeken?

Eewal

Citaat van: Poetser op november 02, 2023, 10:27:59
Moet jij nou echt IEDERE post op de man spelen en denigrerend doen? Als je een mening van een ander moeilijk vindt te verteren, heb je misschien niet zoveel op een forum te zoeken?
ik kan het hebben hoor. ja, ik ben wat negatief als het over cambuur gaat momenteel, maar het stadion is zo'n beetje ons enige houvast voor een zonnige toekomst. van mijn negativisme mag grijskijker best iets vinden, de manier waarop zegt meer iets over hem dan over de ander.

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op november 02, 2023, 10:27:59
Moet jij nou echt IEDERE post op de man spelen en denigrerend doen? Als je een mening van een ander moeilijk vindt te verteren, heb je misschien niet zoveel op een forum te zoeken?
Citaat van: Poetser op oktober 24, 2023, 17:26:23
Wat een mongool is dat.
Voor iemand die met deze woorden rondslingert, heb je wel veel praatjes. Verander de wereld en begin bij jezelf!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 10:33:05
ik kan het hebben hoor. ja, ik ben wat negatief als het over cambuur gaat momenteel, maar het stadion is zo'n beetje ons enige houvast voor een zonnige toekomst. van mijn negativisme mag grijskijker best iets vinden, de manier waarop zegt meer iets over hem dan over de ander.
Je bent zelf de gene die de term "heftig zeg" hebt ingevoerd..
Citaat van: Eewal op oktober 23, 2023, 14:10:16
heftig zeg
En het allemaal niet zo zwaar beladen als gedacht wordt, anders plaats ik deze 8P of :zweep niet.
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2023, 10:39:35
Je bent zelf de gene die de term "heftig zeg" hebt ingevoerd..En het allemaal niet zo zwaar beladen als gedacht wordt, anders plaats ik deze 8P of :zweep niet.
het maakt mij niet uit kerel, ik vind het vooral vervelend voor jou dat je zulke issues hebt, mooi dat jij dit forum hebt om je uit te kunnen leven.

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2023, 10:36:00
Voor iemand die met deze woorden rondslingert, heb je wel veel praatjes. Verander de wereld en begin bij jezelf!

Klopt.

Maar jij doet het 24/7 hier.

Nouja, je zal het wel nodig hebben dan vermoed ik.

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op november 02, 2023, 10:46:13
Klopt.

Maar jij doet het 24/7 hier.

Nouja, je zal het wel nodig hebben dan vermoed ik.
Anders jij wel.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2023, 10:48:06
Anders jij wel.. :thumbsup

Ik geef het op.  :)

Veel plezier nog met met het onuitstaanbaar maken van jezelf en het wegjagen van mensen  :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op november 02, 2023, 10:51:59
Ik geef het op.  :)

Veel plezier nog met met het onuitstaanbaar maken van jezelf en het wegjagen van mensen  :thumbsup
Toe juh drama queen... :_schater :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser


Inferno-058

Grappig en misschien wel triest dat sommige mensen moeilijk doen omdat ze andermans mening niet kunnen respecteren

DK

ik ben wel benieuwd wanneer we er eindelijk gaan spelen....    ben bang dat het volgend seizoen ook nog niet wordt...  :?

Eewal

Citaat van: DK op november 02, 2023, 11:54:35
ik ben wel benieuwd wanneer we er eindelijk gaan spelen....    ben bang dat het volgend seizoen ook nog niet wordt...  :?
waarop gebaseerd?

Beul B

persoonlijk vindt ik dat er wel heel veel gezeurd wordt over de lichtmasten. De 1 vindt iets mooi, de ander iets lelijk. Dat is altijd zo. Gelukkig verschillen we allemaal van smaak. Daarom zijn er ook idoten gek van DKV en andere echte supporters gek van onze eigen SCC.  De laatste groep heeft een betere smaak. Maar over de lichtmasten moeten we pas oordelen wanneer ze branden als het donker is, en dan ook nog eens tijdens een wedstrijd. Dan heb je pas referentie.