Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Bernardo op november 01, 2023, 20:13:20
Vind het ook niet mooi, past er op een of andere manier niet bij.
Van wie niet?

Vlampiep

Wat een gemiep over ons prachtig mooie stadion. Het is nog lang niet af, maar mijn blauwgele bloed stroomt sneller als ik er langs rij en even kijkje ga nemen. Wees blij met dit bolwerk en hou op te miepen als een stel verwende wijfen.

hobbes

Citaat van: Poetser op november 01, 2023, 18:10:19
Wanneer komen de stoeltjes erin?

Die nemen we mee uit het oude stadion.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op november 02, 2023, 08:58:37
Die nemen we mee uit het oude stadion.
Dan heffe we een paar te weinig 8P
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 08:30:28
Wat een gemiep over ons prachtig mooie stadion. Het is nog lang niet af, maar mijn blauwgele bloed stroomt sneller als ik er langs rij en even kijkje ga nemen. Wees blij met dit bolwerk en hou op te miepen als een stel verwende wijfen.
dat bepaal jij toch niet? het wordt inderdaad een prachtig stadion en mislukte lichtmasten.

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op oktober 31, 2023, 16:18:14
Ik ben ook even bij stadion wezen kijken. Ze zijn toch wel oke. En komen volgens mij helemaal vol te hangen met lampen. In een filmpje op abe tv wordt gezegd dat er ook veel lampen komen in het dak van het stadion.
Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 09:11:52
dat bepaal jij toch niet? het wordt inderdaad een prachtig stadion en mislukte lichtmasten.
Hest al een tijdje last van je zeurzak.. 8P
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2023, 09:19:05
Hest al een tijdje last van je zeurzak.. 8P
Ze zijn mislukt omdat ze eerst volgehangen zouden worden met lampen. Dat gaat niet door vanwege afstellingen. Nu zitten we met enorme lichtmasten waar een paar lampjes in hangen. Dat noem ik mislukt en een flater ja.

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 09:24:28
Ze zijn mislukt omdat ze eerst volgehangen zouden worden met lampen. Dat gaat niet door vanwege afstellingen. Nu zitten we met enorme lichtmasten waar een paar lampjes in hangen. Dat noem ik mislukt en een flater ja.
Heftig zeg :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Waarom zo denigrerend Grijskijker? Ieder z'n mening toch? Respecteer dat.

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op november 02, 2023, 09:54:47
Waarom zo denigrerend Grijskijker? Ieder z'n mening toch? Respecteer dat.
Dan mag ik het toch heftig vinden... Sinds wanneer ben jij hier van de moraalpolitie?
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 09:11:52
dat bepaal jij toch niet? het wordt inderdaad een prachtig stadion en mislukte lichtmasten.

Dat bepaal jij toch niet

Eewal

Citaat van: hobbes op november 02, 2023, 09:58:02
Dat bepaal jij toch niet
Dat is een feit. Ze zouden eerst heel anders worden. Dat heb ik inderdaad niet bepaald.

sunderland

Reed net over het viaduct vanaf huzum. Skitterend dat stadion met de lichtmasten. Zat met kippenvel achter het stuur. Zo mooi en trots

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 10:07:29
Dat is een feit. Ze zouden eerst heel anders worden. Dat heb ik inderdaad niet bepaald.
Dus eigenlijk zeg je dat je slecht met verandering kan om gaan, heftig zeg 8P
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2023, 10:10:27
Dus eigenlijk zeg je dat je slecht met verandering kan om gaan, heftig zeg 8P
ik denk eerder dat jij diegene bent met issues hier.