Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Er komen inderdaad niet meer bij, anders hadden ze die er meteen wel in gezet bij het opbouwen van de masten i.p.v. nu met een kraan de overige lampen er bij te bevestigen, dat is een beetje omslachtig  ;)

Stiens

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 21:28:40
in een driehoek en 6 rijen..

Dit is slechts een impressie natuurlijk, dit strookt vaak maar voor 90% met de werkelijkheid. Het stadion gaat immers ook niet "Jouw naam stadion" heten  ;)

Grijskijkert

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 31, 2023, 22:07:25
Als je hoort wat ie zegt: 48 in de mast. De overigen aan de luifel.
Beetje vakjargon natuurlijk maar bij enkelvoud bedoelt ie natuurlijk meervoud. 48 delen door 4
Duidelijk :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Citaat van: Eewal op oktober 31, 2023, 21:04:35
Even 1 dingetje;  ik zie foto's voorbij komen op Facebook van oost  waar het dak volledig klaar is; de onderste rijen beton lijken zeiknat.

Lijkt mij vrij logisch. Als de wind verkeerd staat en het regent hard dan heb je het risico om op de eerste rijen nat te worden. Dat zal in andere stadions niet anders zijn (Gelredome en Arena uitgezonderd).

Eewal

Citaat van: Stiens op november 01, 2023, 09:44:17
Lijkt mij vrij logisch. Als de wind verkeerd staat en het regent hard dan heb je het risico om op de eerste rijen nat te worden. Dat zal in andere stadions niet anders zijn (Gelredome en Arena uitgezonderd).
ik vind 15 rijen best veel..

michello

Citaat van: Eewal op november 01, 2023, 09:48:21
ik vind 15 rijen best veel..

Is niet te voorkomen hoe het stadion is gebouwd met een (stormachtige) westenwind helaas. Als je dat had gewild hadden we een heel ander stadion gehad en veel minder dicht op het veld.

Eewal

Citaat van: michello op november 01, 2023, 10:01:33
Is niet te voorkomen hoe het stadion is gebouwd met een (stormachtige) westenwind helaas. Als je dat had gewild hadden we een heel ander stadion gehad en veel minder dicht op het veld.
dieper dak? Maar.goed, voor mij reden het komend seizoen hogerop te zoeken..

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#9878


IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Wanneer komen de stoeltjes erin?

Noordcambuur

Grijskijkert bedankt voor de foto?s  :thumbsup

DayDreamer


Bernardo

Vind het ook niet mooi, past er op een of andere manier niet bij.

PePe

Eerst bij en avondwedstrijd zien, daarna beoordelen.

Grijskijkert

Citaat van: PePe op november 01, 2023, 20:44:39
Eerst bij en avondwedstrijd zien, daarna beoordelen.
Nee het is eerst piepe dan kieke.. :zweep
IN HENK WE TRUST!!!