Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#9855
Citaat van: Zuid1991 op oktober 31, 2023, 18:07:08
Dan heb ik het verkeerd beluisterd? Zoals ik het hoor: totaal 48 lampen en rest onder de luifels.
Hoop toch wel dat er nog meer lampen in de masten komen dan deze 2 rijen...

In ieder geval bitsje onduudelijk
Elke mast heeft nu 48 ? 50 lampen. Onder de luifel van de tribunes komen daarna nog eens 100 lampen.
Uit het stukje tekst bij het fragment..
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 18:10:35
Elke mast heeft nu 48 ? 50 lampen. Onder de luifel van de tribunes komen daarna nog eens 100 lampen.
Uit het stukje tekst bij het fragment..
Dus dan blijft het bij deze 2 rijen per mast. :?
Raar...

Noordcambuur

Citaat van: PePe op oktober 31, 2023, 15:06:32
Die ouwe masten kunnen ze straks verkopen voor de hoogste bieder!!
TIP: Ze kunnen de tribunes ook een commerci?le naam geven, voor een bepaalde tijd!!
klopt heel goed.. :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 17:48:33
Je hebt het wel goed, de uitvoerder zegt duidelijk 48 a 50 per mast en 100 aan de tribunes..

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/1232543/video-lichtmasten-maken-van-nieuw-cambuurstadion-een-skymarker
zelf het Waddengebied weet straks wanneer Cambuur Leeuwarden thuis speelt :_schater

Eewal

Fritz Korbach Tribune zou ik ook wel mooi vinden..

Holwerd voor Cambuur

Weghalen die masten. Arme vogeltjes helemaal in de war. Allemaal maar een zaklamp mee!

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 31, 2023, 19:36:22
Weghalen die masten. Arme vogeltjes helemaal in de war. Allemaal maar een zaklamp mee!
haha wij zijn soms ook wel eens in de war Holwerd 8P

Eewal

Even 1 dingetje;  ik zie foto's voorbij komen op Facebook van oost  waar het dak volledig klaar is; de onderste rijen beton lijken zeiknat.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op oktober 31, 2023, 18:30:21
Dus dan blijft het bij deze 2 rijen per mast. :?
Raar...
in een driehoek en 6 rijen..
IN HENK WE TRUST!!!

Hirsch

Zoals op de impressie was het eerdere plan inderdaad. Helaas blijkt zo de afstelling niet al te best te zijn.
Zoals de armaturen nu bevestigd zijn, 2 rijen, zal het ook blijven, en er komt niks meer bij.
Ter compensatie nu enkele armaturen aan de dakrand.

Toch ziet het er niet verkeerd uit. Grote mast

Grijskijkert

Citaat van: Hirsch op oktober 31, 2023, 21:37:48
Zoals op de impressie was het eerdere plan inderdaad. Helaas blijkt zo de afstelling niet al te best te zijn.
Zoals de armaturen nu bevestigd zijn, 2 rijen, zal het ook blijven, en er komt niks meer bij.
Ter compensatie nu enkele armaturen aan de dakrand.

Toch ziet het er niet verkeerd uit. Grote mast
De impressie/foto is van een paar weken geleden(zie tekst) Dus dan weet de hoofduitvoerder niet waar hij overpraat? Mag ik dat bijzonder vinden?
IN HENK WE TRUST!!!

Hirsch

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 21:42:36
De impressie/foto is van een paar weken geleden(zie tekst) Dus dan weet de hoofduitvoerder niet waar hij overpraat? Mag ik dat bijzonder vinden?

Mogelijk dat ze er nog dummy?s in gaan hangen (?) maar lampen zullen niet functioneel zijn.

Galdiano

Meer kan en mag niet ivm het vele strooilicht en het bouwbesluit begreep ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Geelblauwstiens

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 21:42:36
De impressie/foto is van een paar weken geleden(zie tekst) Dus dan weet de hoofduitvoerder niet waar hij overpraat? Mag ik dat bijzonder vinden?
Als je hoort wat ie zegt: 48 in de mast. De overigen aan de luifel.
Beetje vakjargon natuurlijk maar bij enkelvoud bedoelt ie natuurlijk meervoud. 48 delen door 4

Stanley

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 31, 2023, 22:07:25
Als je hoort wat ie zegt: 48 in de mast. De overigen aan de luifel.
Beetje vakjargon natuurlijk maar bij enkelvoud bedoelt ie natuurlijk meervoud. 48 delen door 4
klopt!er hangen 12 per mast, dus 48