Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058


PePe

Die ouwe masten kunnen ze straks verkopen voor de hoogste bieder!!
TIP: Ze kunnen de tribunes ook een commerci?le naam geven, voor een bepaalde tijd!!

Grijskijkert

De nieuwe lichtmasten passen goed bij het nieuwe stadion!
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

De laatste foto's kan ik alleen in een nieuw tabblad bekijken, dmv rechter muisklik het menu te openen!

Eewal

Ik ben ook even bij stadion wezen kijken. Ze zijn toch wel oke. En komen volgens mij helemaal vol te hangen met lampen. In een filmpje op abe tv wordt gezegd dat er ook veel lampen komen in het dak van het stadion.

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op oktober 31, 2023, 16:18:14
Ik ben ook even bij stadion wezen kijken. Ze zijn toch wel oke. En komen volgens mij helemaal vol te hangen met lampen. In een filmpje op abe tv wordt gezegd dat er ook veel lampen komen in het dak van het stadion.
Gevalletje eerst piepen dan kieken... :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 16:29:28
Gevalletje eerst piepen dan kieken... :zweep
zosls het hoort als een cambuur supporter  8)

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op oktober 31, 2023, 16:32:20
zosls het hoort als een cambuur supporter  8)
Alleen een speciaal slag SCC-supporter, die van de Eewal :devil
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 16:34:12
Alleen een speciaal slag SCC-supporter, die van de Eewal :devil
dat is raar volk kan ik je vertellen.

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op oktober 31, 2023, 16:35:11
dat is raar volk kan ik je vertellen.
Ik zie het u zeggen :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Kunnen we binnenkort ook weer een kijkje komen nemen van de binnenkant?

Westerpark

Citaat van: Eewal op oktober 31, 2023, 16:18:14
Ik ben ook even bij stadion wezen kijken. Ze zijn toch wel oke. En komen volgens mij helemaal vol te hangen met lampen. In een filmpje op abe tv wordt gezegd dat er ook veel lampen komen in het dak van het stadion.

Niet dus. Het blijft bij deze 12 per mast en de rest inderdaad aan de dakrand.

Eewal

Citaat van: Westerpark op oktober 31, 2023, 16:47:43
Niet dus. Het blijft bij deze 12 per mast en de rest inderdaad aan de dakrand.
dan heb ik het verkeerd begrepen. Waarschijnlijk zouden die lampen dan vooral het dak verlichten..

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op oktober 31, 2023, 17:14:15
dan heb ik het verkeerd begrepen. Waarschijnlijk zouden die lampen dan vooral het dak verlichten..
Je hebt het wel goed, de uitvoerder zegt duidelijk 48 a 50 per mast en 100 aan de tribunes..

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/1232543/video-lichtmasten-maken-van-nieuw-cambuurstadion-een-skymarker
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 17:48:33
Je hebt het wel goed, de uitvoerder zegt duidelijk 48 a 50 per mast en 100 aan de tribunes..

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/1232543/video-lichtmasten-maken-van-nieuw-cambuurstadion-een-skymarker

Dan heb ik het verkeerd beluisterd? Zoals ik het hoor: totaal 48 lampen en rest onder de luifels.
Hoop toch wel dat er nog meer lampen in de masten komen dan deze 2 rijen...

In ieder geval bitsje onduudelijk