Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

fred

Ze waren net bezig met bovenste stukje mast zuid Oost. Volgens mij compleet met lampen...

Grijskijkert

#9826
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Ik vind de lichtmasten beetje lelijk geloof ik.

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op oktober 30, 2023, 11:49:04
Ik vind de lichtmasten beetje lelijk geloof ik.
Heb je ook mooie lichtmasten?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op oktober 30, 2023, 11:58:17
Heb je ook mooie lichtmasten?
nee, maar je hebt wel lelijke. Dit lijkt net of is het gehuurd van bo-rent.

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op oktober 30, 2023, 12:07:24
nee, maar je hebt wel lelijke. Dit lijkt net of is het gehuurd van bo-rent.
Is het niet verschrikkelijk juh, en nou slaapt u slecht zeker?
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 30, 2023, 12:48:11
Is het niet verschrikkelijk juh, en nou slaapt u slecht zeker?
haha  :thumbsup

Noordcambuur

Kijk naar het stadion om van te genieten wees daar trots op en dat we dit mee mogen maken.
Ik kijk er naar uit dat we straks een rondje in het nieuwe stadion mogen beleven.

In ??n woord TROTS  |:)

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op oktober 30, 2023, 12:48:11
Is het niet verschrikkelijk juh, en nou slaapt u slecht zeker?
wat is dit voor rare reactie?

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2023, 13:01:29
Kijk naar het stadion om van te genieten wees daar trots op en dat we dit mee mogen maken.
Ik kijk er naar uit dat we straks een rondje in het nieuwe stadion mogen beleven.

In ??n woord TROTS  |:)
het stadion is idd prachtig!

Hirsch


Poetser

IK vind de lichtmasten ook niet zo mooi eigenlijk.

Overigens slaap ik verder prima.