Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door Grijskijkert, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

sunderland



Stiens

Groningen en Cambuur zitten natuurlijk een beetje in hetzelfde schuitje, alleen zijn de verwachtingen bij Groningen nog veel hoger. Laten we Lukkien aankomende zondag het laatste zetje richting de uitgang geven.  |:) |:) |:)

Destroyer

Citaat van: Stiens op oktober 24, 2023, 09:01:39
Groningen en Cambuur zitten natuurlijk een beetje in hetzelfde schuitje, alleen zijn de verwachtingen bij Groningen nog veel hoger. Laten we Lukkien aankomende zondag het laatste zetje richting de uitgang geven.  |:) |:) |:)

Meestal helpen wij de clubs weer juist in het harnas  :_spank
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op oktober 24, 2023, 09:01:39
Groningen en Cambuur zitten natuurlijk een beetje in hetzelfde schuitje, alleen zijn de verwachtingen bij Groningen nog veel hoger. Laten we Lukkien aankomende zondag het laatste zetje richting de uitgang geven.  |:) |:) |:)
In deze situaties is Cambuur vaak heel sociaal en gunnen ze de punten aan de ander... :|
IN HENK WE TRUST!!!


Bankzitter

Citaat van: Stiens op oktober 24, 2023, 09:01:39
Groningen en Cambuur zitten natuurlijk een beetje in hetzelfde schuitje, alleen zijn de verwachtingen bij Groningen nog veel hoger. Laten we Lukkien aankomende zondag het laatste zetje richting de uitgang geven.  |:) |:) |:)

Misschien kan dat zetje gegeven worden door de Groningen spelers die Lukkien beu zijn (vVeen). Beetje net zoals die Berghuis bij Ajax de zaak saboteren.

Poetser

Citaat van: Bankzitter op oktober 24, 2023, 17:19:42
Misschien kan dat zetje gegeven worden door de Groningen spelers die Lukkien beu zijn (vVeen). Beetje net zoals die Berghuis bij Ajax de zaak saboteren.

Wat een mongool is dat.

Bankzitter

Daar was ik al achter dat half jaartje dat 'ie hier onder Keizer onder contract stond (vVeen dan).

Vlampiep

Citaat van: Poetser op oktober 24, 2023, 17:26:23
Wat een mongool is dat.
Nou Poetser en Bankzitter, als jullie dat vinden, wat overigens slaat als kut op Dirk, geef dan ook gedefinieerd aan waarom jullie dat vinden
Hier heeft hij ook mede door blessures weinig kunnen laten zien, maar zou mij niet verwonderen dat hij ons zondag de nederlaag zal bezorgen, want hij scoort vanuit het niets.

Bankzitter

Dwaas is een nettere term. Excuus.

vVeen staat 1 wedstrijd wissel en wil al naar een andere club en loopt te zeuren dat 'ie waardering mist bij Groningen.
Hij scoort inderdaad scoort soms uit het niks maar is verder vrij beperkt als voetballer. Geen team speler.
Maar goed, iedereen heeft zo z'n voorkeur of antipathie tegen een bepaald type speler, maar geen warme herinneringen aan zijn tijd hier.

Geelblauwstiens


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 24, 2023, 18:28:52
Jammer dat je dit soort benamingen gebruikt. Niet fijn

Helemaal gelijk Stiens, beste Poetser zou je a.u.b. hier op dit forum op je taalgebruik willen letten. Hier wordt ik ook niet blij van. Waarschuwing deze keer.

De Gast

Was wel een fan van hem hier. Maar goed toen kwam Keizer, mocht die houten klaas blijven staan, vlogen we er uit en werd Van Veen elders een legende.