Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Mijn hoop doe ik op het schijt huis  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Wordt er speciaal voor jou een mega luxe schijthuis met videoschermen gebouwd :devil

IsmailvanEssen

Citaat van: Roofvogel op augustus 20, 2013, 20:18:04
Die velden zijn allang verkocht man dus kijk eerst ff alles na voor je iets roept.

Sorry hoor.. maar ik mag volgens mij roepen wat ik wil roepen... Ook al is het verkocht... Misschien ken je de gezegde: "Wat niet te koop is met geld... is te koop met meer geld.."..

Voor alles is een oplossing het is maar hoe je het wil bekijken.. Commercieele ruimte, parkeergelegenheid.. Alles is mogelijk wanneer alle velden van vv leeuwarden benut worden..

Ik begrijp ook wel dat het een moeilijk verhaal gaat worden.. maarjah er gaat niks boven een stadion midden in de stad...
Straks moeten we helemaal voorbij het fec ergens naast de heuvel van de oude afvalbult voetballen... Dat is toch ook niks??
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 27, 2013, 14:08:50

Straks moeten we helemaal voorbij het fec ergens naast de heuvel van de oude afvalbult voetballen... Dat is toch ook niks??


De heuvel wordt dan de opvolger van de legendarische "Trap Side" uit de jaren '90...

bok

het is vandaag de dag dat psv een zwart randje krijgt bij hun honderd jarig bestaan en wij een gouden rand met een overwinning en nieuw stadion.
Er zou voor het eind van de maand nieuws naar buiten komen maar ik heb nog niets gehoord.
Misschien weer eiend volgende maand enzovoort ??

JohnMafred

Citaat van: bok op augustus 31, 2013, 16:12:51
het is vandaag de dag dat psv een zwart randje krijgt bij hun honderd jarig bestaan en wij een gouden rand met een overwinning en nieuw stadion.
Er zou voor het eind van de maand nieuws naar buiten komen maar ik heb nog niets gehoord.
Misschien weer eiend volgende maand enzovoort ??

Zou leuk zijn  :y

SCC-J

Citaat van: SCC-J op augustus 18, 2013, 21:24:27
Telegraaf: (Marcel van der Kraan) Cambuur brengt deze maand plannen nieuw stadion naar buiten
? augustus is voorbij

Goudvinger


Dokkumer

Het grootste nieuws op dit vlak is dat vanaf 14 september de fietsen weer een plekje hebben :devil


666

En..?
Hebben we voor het sluiten van de markt ook een nieuw stadion aangetrokken??

Waar blijft de berichtgeving of we eventueel een nieuw stadion krijgen, zou vorige maand toch al  :?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

vialli

Citaat van: 666 op september 03, 2013, 08:50:02
En..?
Hebben we voor het sluiten van de markt ook een nieuw stadion aangetrokken??

Waar blijft de berichtgeving of we eventueel een nieuw stadion krijgen, zou vorige maand toch al  :?

Ja, een demontabel stadion  :_schater

Dokkumer

Citaat van: 666 op september 03, 2013, 08:50:02
En..?
Hebben we voor het sluiten van de markt ook een nieuw stadion aangetrokken??

Waar blijft de berichtgeving of we eventueel een nieuw stadion krijgen, zou vorige maand toch al  :?
Nee alleen een nieuwe fietsenstalling :P

666

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2013, 09:49:30
Nee alleen een nieuwe fietsenstalling :P

Als de gemeente dit betaald, dan zou ik een nieuwe stadion op basis van een fietsenstalling gaan bouwen 8).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op september 03, 2013, 09:56:30
Als de gemeente dit betaald, dan zou ik een nieuwe stadion op basis van een fietsenstalling gaan bouwen 8).
Ben je gek? Dan krijg je van die RKC/Excelsior hokjes :zucht

ForzaCambuur1

Uit het verslag van de Meet & Greet van vandaag bij Engelsma en Wijnia:

Na opening van de avond door voorzitter van het Business Club bestuur, dhr. Jan Leegstra, werd het woord gegeven aan commercieel directeur Ard de Graag. Hij blikte vooruit op het nieuwe seizoen, hij praatte de aanwezigen bij over de ontwikkelingen rondom een nieuw stadion en beschreef de commerciƫle stimulans na het behaalde kampioenschap.

Iemand een bron die weet of er nog iets nieuws gemeld is  ;)