Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Ronald

Al is het een luchtfietsert, het is wel een mooi ontwerp, zeker iets om te onthouden.

marrumer

Citaat van: Ronald op augustus 09, 2013, 17:07:32
Al is het een luchtfietsert, het is wel een mooi ontwerp, zeker iets om te onthouden.
het verkeerde logo staat er wel op

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

vialli

Solang die vd Borg bij DKV op de tribune zit geloof ik niet in sprookjes :rodekaart

roepieh

voor zover ik 't kan zien op de afbeelding wel een ontwerp om te onthouden inderdaad!

moodygrunn

Citaat van: roepieh op augustus 09, 2013, 17:25:25
voor zover ik 't kan zien op de afbeelding wel een ontwerp om te onthouden inderdaad!

Weet iemand bij wie de bal ligt? Bij de club of bij de gemeente?
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op augustus 09, 2013, 17:46:28
Weet iemand bij wie de bal ligt? Bij de club of bij de gemeente?

Het is nu aan de club om een plan in te dienen met financiele onderbouwing. Wordt djt najaar verwacht.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 09, 2013, 18:44:49
Het is nu aan de club om een plan in te dienen met financiele onderbouwing. Wordt hoog tijd.

:devil

vialli

Citaat van: Yellow Army op augustus 09, 2013, 18:44:49
Het is nu aan de club om een plan in te dienen met financiele onderbouwing. Wordt djt najaar verwacht.

Ja, en volgend voorjaar en het jaar daarop, maar 1 ding is zeker als er GEEN NIEUW STADION
KOMT kunnen we de tent wel sluiten en een andere hobby zoeken!!!

Treb

Citaat van: vialli op augustus 09, 2013, 23:18:30
Ja, en volgend voorjaar en het jaar daarop, maar 1 ding is zeker als er GEEN NIEUW STADION
KOMT kunnen we de tent wel sluiten en een andere hobby zoeken!!!

Dan heeft onze burgervader precies wat hij wil toch. Scheelt weer aan politie kosten en ander leed wat wij als verschrikkelijke Cambuur supporters iedere week aanrichten.
Hij heeft 0,0 feeling met de stad Leeuwarden en alles wat hier leeft.

Dit is een opstapje voor hem om burgermeester te worden bij een grotere stad of een hoge functie in Den Haag. Dan is hij weg en geeft hij geen fuck meer om Leeuwarden.

Heeft ondertussen wel alles geblokkeerd omdat dat in zijn ogen politiek correct was.

SCHIJT en de SCHIJTZIEK word je van zulke mensen.

Staat ie wat zenuwachtig en te stotteren op het podium bij het kampioenschap. Flikker toch op man. Hypocriete lul l0l

Ondertussen 150 miljoen uitgeven aan een project waar niemand op zit te wachten :_schater
Miljoenen steken in KULturele hoofdstad, lekker belangrijk man dat project.  :|


Clint

Helemaal eens met voorgaande spreker.

Oh ja: Crone: dat bakje mut d'r af!!

Mp

Crone is geen alleenheerser die bepaald of er een nieuw stadion komt of niet. Uiteindelijk heeft hij geen eens een stem in de gemeenteraad, de raad geeft uiteindelijk goedkeuring voor wel of geen stadion.

Clint

Citaat van: Hola op augustus 09, 2013, 15:34:37
Kreeg net wat te horen dat een ene Henk van den Borg die eerst een stadion voor 30000 man wilde maken en nu plannen heeft gemaakt voor een van 15000. Volgens Vd Borg liggen de plannen nu bij de Gemeente en zullen zij volgende week beslissen. Hij zegt meerdere partijen te hebben die meewerken.



Als het er zo komt uit te zien, meteen doen.

Clint

Citaat van: marrumer op augustus 09, 2013, 17:09:16
het verkeerde logo staat er wel op

Detail.

Uiteraard hoort daar het gehele Camminghawapen komen te staan.

De nieuwe Camminghaburcht. Een onneembare vesting. |:)

roepieh

Citaat van: clint op augustus 12, 2013, 09:26:15
Detail.

Uiteraard hoort daar het gehele Camminghawapen komen te staan.

De nieuwe Camminghaburcht. Een onneembare vesting. |:)

euh, de doelpuntloze vesting bedoel je  :_spank