Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bernardo op april 13, 2021, 14:22:34
Jumbo staat er al wel bijna hoor, staat bijna helemaal tegen WTC hallen aan. Naast vaccinatie locatie, vanaf Heliconweg zie je het nauwelijks.

ah, ik zit hoog in het Vitenspand, dat is dus letterlijk precies de andere kant. Weet je ook wat er dan komt waar ze nu al die grote zandbulten hebben liggen?

zeewolde

Citaat van: Lore op april 13, 2021, 14:33:33
ah, ik zit hoog in het Vitenspand, dat is dus letterlijk precies de andere kant. Weet je ook wat er dan komt waar ze nu al die grote zandbulten hebben liggen?
het stadion :_schater :devil :devil

Lore

Citaat van: zeewolde op april 13, 2021, 15:11:45
het stadion :_schater :devil :devil

Dat zou niet moeten kunnen aangezien er nog geen bouwvergunning is afgegeven.

zeewolde

Kan het zijn dat het voor de infrastructuur is?

Lore

Citaat van: zeewolde op april 13, 2021, 16:27:58
Kan het zijn dat het voor de infrastructuur is?

Dat denk ik dan. Maar zonder bouwvergunning voor het stadion al met de infrastructuur bezig gaan klinkt ook niet helemaal logisch. Maar er komt natuulrijk ook heel wat meer dan dat!

Collingwood

Over een paar maanden hoopt Cambuur weer een stap dichterbij het nieuwe stadion te zijn, dat plaats heeft voor 15.000 toeschouwers. In juni worden de plannen bij de gemeenteraad ingediend. "Ik ben er 95% zeker van dat het stadion komt. Door alle betrokken partijen (supermarkt, school, gemeente, WTC, red.) is het een ingewikkeld dossier geworden."

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/8475909/slapende-reus-cambuur-droomt-van-stabiliteit-in-de-eredivisie
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik hoop wel dat ze aan een balkon hebben gedacht bij het nieuwe stadion  |:)
Henk, held, bedankt

CamLeeuw

Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

CamLeeuw

Citaat van: Collingwood op april 17, 2021, 10:35:44
Over een paar maanden hoopt Cambuur weer een stap dichterbij het nieuwe stadion te zijn, dat plaats heeft voor 15.000 toeschouwers. In juni worden de plannen bij de gemeenteraad ingediend. "Ik ben er 95% zeker van dat het stadion komt. Door alle betrokken partijen (supermarkt, school, gemeente, WTC, red.) is het een ingewikkeld dossier geworden."

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/8475909/slapende-reus-cambuur-droomt-van-stabiliteit-in-de-eredivisie
Dat denk ik niet. De capaciteit nu is 10.500 en ik denk dat het een 12.500 max gaan worden als het doorgaat.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

fred


veteraan

In de bouwkosten maakt het uiteindelijk niet veel uit, misschien kun je de ambitie ietsje opschroeven wbt zitplaatsen en architectuur. Deze club is vaker te bescheiden geweest.

Destroyer

Komt goed, van de week eerst maar even appeltaart scoren hij aldi op het stadionplein  :koffie
** Poolwinner 18/19 - 21/22

veteraan

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een club die een landelijke erkenning krijgt voor de prestaties op het veld, door iedereen gezien wordt als een potentiële runner up in de eredivisie geen stadion kan bouwen of zelfs een fatsoenlijk bestuur heeft ?

mario

Dankzij de opening van de Aldi en de Jumbo heeft het nieuwe Stadionplein in Leeuwarden deze week een beetje smoel gekregen.
De nieuwe supermarkten hadden het de afgelopen dagen druk met nieuwsgierige klanten. De winkels zijn voor fietsers te bereiken via een nagelnieuw vrijliggend fietspad.
Het wachten is nu op het gebouw waarnaar het Stadionplein is vernoemd, namelijk het het Cambuurstadion. De planvorming voor de bouw kent nog altijd veel onzekerheden.
Dankzij de verhuizing van de Jumbo staat het oude winkelcomplex aan de Snekertrekweg leeg. Daar mag bouwbedrijf Dijkstra Draisma appartementen bouwen.

Nav opening Lidl en Jumbo bij het WTC. Bij mij bereikten ook enkele berichten dat de gesprekken met het WTC bijzonder moeizaam verlopen.
Iemand mss met een update?

Galdiano

Is er überhaupt ergens ter wereld een stadionplein of een piazza del stadio ter wereld waar geen stadion staan.  :devil :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets