Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Treb op mei 18, 2021, 05:38:20
Hoe liekt dit.

Deze week wat knopen doorhakken of wat.

Juni toch?

vialli

LEEUWARDEN
Huizenbouw op plek stadion in de wacht
De plannen voor huizenbouw in het oude Cambuurgebied in Leeuwarden, zijn alleen haalbaar als het stadion echt verhuist. ,,Ik ga daar vanuit'', zegt PvdA-wethouder Hein de Haan. Het ontwikkelingsplan voor het oude Cambuurgebied is inmiddels een stapje verder. Zo lang er geen helderheid is over de verhuizing van Cambuur, start de bouw echter niet. Komende winter wil De Haan een definitief stedenbouwkundig plan maken. Als alles meezit, kan de huizenbouw eind 2022 of begin 2023 starten.

LC 2/6

veteraan

Als er op 1 Juli geen definitief en spijkerhard scenario ligt voor een stadion is er een onbestuurbare situatie ontstaan. Cambuur kan niet op de oude plek alles eredivisiewaardig opkrikken zonder de zekerheid op doorstroming naar een nieuw stadion. Dit proces duurt al zeven jaar.

Lore

Citaat van: veteraan op juni 13, 2021, 10:55:21
Als er op 1 Juli geen definitief en spijkerhard scenario ligt voor een stadion is er een onbestuurbare situatie ontstaan. Cambuur kan niet op de oude plek alles eredivisiewaardig opkrikken zonder de zekerheid op doorstroming naar een nieuw stadion. Dit proces duurt al zeven jaar.

Waarom is die deadline 1 juli dan? Heb ik iets gemist?

veteraan

Er is meen ik toegezegd voor de zomer een definitieve Go te geven!
En dat moet ook om allerlei redenen
Het is geen Zalen Schaaf

Noordcambuur

Dit duurt mij veel te lang verdomme ben er ff klaar mee.
Zelf de bouwmateriaal is afgelopen weken met 20% gestegen dat gaat ook niet mee helpen. :(

veteraan

Klopt en de nieuwbouw op de oude plek is ook weer opgeschoven
Politiek dan maar weer activeren ?

'Het lukt maar niet in Leeuwarden' Algemeen Dagblad

poelie-lwd

Rustig blievuh. Komt allemaal goed!  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veteraan

Misschien is dat brave afwachtende wel wat ons opbreekt !

rvw

Rustig blievuh. Komt allemaal goed!

Weet jij meer??

veteraan

Ja ik heb wel andere signalen
Maar dat laat ik liever aan de officiƫle vertegenwoordigers van de OntwikkelingsBV over.
Ik vind wel dat supporters beter moeten worden bijgepraat
Het is van invloed op de voorbereiding van volgend seizoen

Naastismis

8 maanden geleden kon het niet ivm financiƫn. En in de tussentijd zijn de bouwmaterialen flink in prijs gestegen. Het zal dan apart wezen mocht het nu wel lukken

rvw

Ik begrijp hieruit, negatief nieuws ?

zeewolde

Citaat van: rvw op juni 13, 2021, 14:08:01
Ik begrijp hieruit, negatief nieuws ?
vooral negatieve supporters

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2021, 14:39:31
vooral negatieve supporters
nergens om hoelang duurt deze soapserie  :_schater