Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Klinkt als een grote hobbel die genomen is. Nu gas op en palen in de grond!

Treb

Goed nieuws.

Mooi weekje zo voor de club  :koffie

fred

Elke keer begin ben je blij en opgewekt als je begint met lezen van zo een artikel.
Het eindigt dan altijd weer met nog een gesprek met die en nog dit en nog dat....

Eerst de eerste paar maar SNEL de grond in.

PePe

Waar gaan momenteel de stadion gesprekken over? (Stil momenteel)

Lore

Citaat van: PePe op maart 22, 2021, 23:06:30
Waar gaan momenteel de stadion gesprekken over? (Stil momenteel)

Ik neem aan dat er na FP nog wat andere contracten getekend moeten worden, daar gaat wat tijd overheen.

Sakas

Citaat van: Collingwood op februari 03, 2021, 12:53:54
Van Wijnen wil meer tijd voor stadionplan SC Cambuur, Friese Poort vraagt om duidelijkheid

Bouwbedrijf Van Wijnen verwacht nog zo'n twee maanden nodig te hebben om een eventuele overname van de bouw van het nieuwe Cambuurstadion rond te krijgen. Dat laat directeur Roelof Faber weten.

https://frieschdagblad.nl/2021/2/3/van-wijnen-wil-meer-tijd-voor-stadionplan-sc-cambuur-friese-poort-vraagt-om-duidelijkheid

De 2 maanden zijn inmiddels ook voorbij ben benieuwd of zouden ze wachten op de definitieve promotie?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

PePe

Ik hoop als promotie een feit is, dat ze dan ook kunnen melden, dat de palen de grond in kunnen.  |:)

bok

hoe staat het eigenlijk met het stadion?
zou toch nu voor 1 april  rond moeten zijn,het is zo stil. :scc
ondertussen ruim 8 jaar verder !

Treb

Citaat van: bok op april 12, 2021, 18:16:47
hoe staat het eigenlijk met het stadion?
zou toch nu voor 1 april  rond moeten zijn,het is zo stil. :scc
ondertussen ruim 8 jaar verder !

Ik meende dat Art zei dat van Wijnen en de FP een akkoord hebben.

Sakas

Wat mij opvalt is dat er wel activiteiten plaats vinden. Ze zijn volgens mij met grond voorbereidingen bezig, maar kan ook horen bij Mac/jumbo/aldi
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Specuveter

Citaat van: Sakas op april 12, 2021, 19:51:54
Wat mij opvalt is dat er wel activiteiten plaats vinden. Ze zijn volgens mij met grond voorbereidingen bezig, maar kan ook horen bij Mac/jumbo/aldi
denk jumbo en Aldi.
Die gaan 1Mei al open.

Lore

Citaat van: Specuveter op april 12, 2021, 20:38:09
denk jumbo en Aldi.
Die gaan 1Mei al open.

Hmmm, ik kijk hier uit kantoor en zie een heleboel zand, maar nog geen gebouwen. Ze mogen wel opschieten dan of zie ik het niet goed?

zeewolde

Citaat van: Lore op april 13, 2021, 13:19:04
Hmmm, ik kijk hier uit kantoor en zie een heleboel zand, maar nog geen gebouwen. Ze mogen wel opschieten dan of zie ik het niet goed?
ik hoop dat je het niet goed ziet, want de jumbo gaat 5 mei al open

Lore

Citaat van: zeewolde op april 13, 2021, 13:34:49
ik hoop dat je het niet goed ziet, want de jumbo gaat 5 mei al open

Ja, ik ga er ook vanuit. Ik zie alleen hele bulten zand, wilde een foto toevoegen. Maar weet niet hoe dat moet hier.

Bernardo

Jumbo staat er al wel bijna hoor, staat bijna helemaal tegen WTC hallen aan. Naast vaccinatie locatie, vanaf Heliconweg zie je het nauwelijks.