Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op juli 02, 2013, 19:31:13
Wie scoorde voor NAK dan?
Ik denk dat het dhr. Grolsch was, na een voorzet van Hertog Jan.
:y
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 19:46:12
Ik denk dat het dhr. Grolsch was, na een voorzet van Hertog Jan.
:y
En als een moker ingekopt? :D

666

Weet iemand hoe het staat met de verbouwing aan het stadion..? Zijn het uitvak, de sponsorruimte de persruimte en de lichtmasten al klaar?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Andre-Lwd

Ik meende dat het parkeerterrein bij het uitvak vergroot zou worden, ik nog niet veel gaande daar?

zeewolde

Citaat van: 666 op juli 02, 2013, 19:23:40

En die sjaaltjesverkoper van NAC bij ons in het uitvak...  :devil nog nooit iemand zo snel het uitvak zien verlaten.

Die kwam met de blauwe petten nog terug. Liep hij achter ze aan en kreeg hij toch nog een paar beste klappen.

Nightmarelwd

Citaat van: Andre-Lwd op juli 07, 2013, 20:16:39
Ik meende dat het parkeerterrein bij het uitvak vergroot zou worden, ik nog niet veel gaande daar?

NAC komt op de fiets las ik, dus hebben ze twee weken extra voor de parkeerplaats  :insane
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op juli 07, 2013, 14:50:13
Weet iemand hoe het staat met de verbouwing aan het stadion..? Zijn het uitvak, de sponsorruimte de persruimte en de lichtmasten al klaar?

Het uitvak is men vandaag mee begonnen.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Weet niet wie de middenlijn er opgeplakt heeft, maar ik vermoed één van de zes Polen (Vodka)







[verwijderd door de beheerder]
MI-Sider for Life

John Hiatt

Citaat van: Nightmarelwd op juli 10, 2013, 15:49:30
Weet niet wie de middenlijn er opgeplakt heeft, maar ik vermoed één van de zes Polen (Vodka)

Hebben ze Colombianen voor ingehuurd!

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 15:58:13
Hebben ze Colombianen voor ingehuurd!

Dan had de lijn er niet gelegen John
MI-Sider for Life

Andre-Lwd


Synea

Citaat van: Andre-Lwd op juli 07, 2013, 20:16:39
Ik meende dat het parkeerterrein bij het uitvak vergroot zou worden, ik nog niet veel gaande daar?

Ik meende te horen dat ze morgen zouden beginnen met het verwijderen van de bestaande hekken.

Morgen komt het plexiglas van het uitvak, dan krijgt het echt vorm! schijnt hufter proof dik te zijn!  :zweep :thumbsup
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Synea

Citaat van: Nightmarelwd op juli 10, 2013, 15:49:30
Weet niet wie de middenlijn er opgeplakt heeft, maar ik vermoed één van de zes Polen (Vodka)

Tevens bij het doelgebied bij zuid een stuk wat opgestroopt is.. krijg je er van als je busje met polen huurt :rodekaart
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

SCCornjum

#598
 :0= Maandag eerste training op het nieuwe veld.  :zweep
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Parkeer plaats bus uit-supporters....
Watching Football Is Not A Crime