Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Iedereen loopt wel te zeiken op de gemeente maar heeft Cambuur de zaakjes wel op orde?
Heeft Cambuur de financiering en geldschieters al zover? En zijn er al tussen contracten getekend?

Volgens mij wil de gemeente Leeuwarder prima meewerken alleen zijn terug houdend want ze willen geen club ala Fortuna inde stad! Zij hebben het bestemmingsplan al deels aangepast ;)

Waren het niet Smid en consorten die al twee drie keer hebben gezegd dat de plannen net ingediend waren? Zijn de plannen echt wel zo goed en zijn de plannen wel ingediend?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Clint


moodygrunn

Citaat van: Treb op juni 19, 2013, 08:27:14
Heracles krijgt groen licht voor nieuw stadion.

Het kan dus overal behalve in LWD.  :zucht

de binnenkant oogt geweldig, buitenkant heeft wel wat weg van ado-stadion.

http://www.perik.nl/
In Henk en Sandor we trust

veroen

Citaat van: moodygrunn op juni 19, 2013, 13:20:16
de binnenkant oogt geweldig, buitenkant heeft wel wat weg van ado-stadion.

http://www.perik.nl/

verkeerde link geplaatst?

moodygrunn

Citaat van: veroen op juni 19, 2013, 13:32:39
verkeerde link geplaatst?

neuh, op die website staat onder het kopje projecten een slideshow in java-omgeving, daarvan kan ik de link niet plaatsen :)
In Henk en Sandor we trust

Sakas

Voor zover ik heb begrepen ligt de bal nu bij Cambuur. Cambuur moet nu met een goed financieel onderbouwd plan komen. Daar zijn ze nu mee bezig en wordt tegen het einde van het jaar ingediend. Ze hopen eerder.

reken maar op een stadion alla olle. Aangezien V/d Belt daar toen ook financieel de man was.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Yellow Army

Citaat van: Sakas op juni 19, 2013, 19:59:16reken maar op een stadion alla olle. Aangezien V/d Belt daar toen ook financieel de man was.

Alleen commercieel gezien mag ik hopen. Over mijn lijk dat ik in zo'n gedrocht van een stadion ga zitten.
Area 58

Sakas

Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2013, 21:12:52
Alleen commercieel gezien mag ik hopen. Over mijn lijk dat ik in zo'n gedrocht van een stadion ga zitten.

Heb een keer in de Pama tijd bij V/d Belt aan tafel gezeten tijdens een diner voor een wedstrijd. Toen gaf hij aan dat qua commercie het stadion van Olle veel beter tot zijn recht komt ten opzichte van een stadion alle wat Cambuur nu heeft. Hij vondt een stadion alla Cambuur ook mooier, maar financieel en qua exploitatie gezien was dat van Olle beter. En ja je kan de centjes maar één keer uitgeven en als er meer inkomsten op die manier zijn .... ja dan is het als financiele man toch waar de voorkeur naar uit gaat. Hoe meer centjes hoe meer vrolijker je daar van wordt.

Het was in de Pama tijd, dus er kan alweer een hoop veranderd zijn in de gedachte gang bij VDB.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Destroyer

Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2013, 21:12:52
Alleen commercieel gezien mag ik hopen. Over mijn lijk dat ik in zo'n gedrocht van een stadion ga zitten.

Reken er maar niet op.  Stadion van olle is esthetisch gezien een mislukt project. Commercieel zeer geslaagd. Komt hier niet in Leeuwarden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Dat is toch geen voetbalstadion in Zwolle. Kom op zeg. Lijkt net een bouwmarkt met al die grote deuren daar beneden.

Je kunt een stadion commercieel heus wel aantrekkelijker maken maar dat ga je niet doen IN het stadion, maar onder de tribunes.

Dreet

Een mooie fotoserie van ons stadion, tussen een aantal andere mooie oude stadions. Kiek der nog maar even goed naar, voordat het moderne voetbal oek Cambuur opslokt....

http://www.deslagvelden.nl/pitch-publishers

Andre-Lwd

Citaat van: Dreet op juli 01, 2013, 22:08:19
Een mooie fotoserie van ons stadion, tussen een aantal andere mooie oude stadions. Kiek der nog maar even goed naar, voordat het moderne voetbal oek Cambuur opslokt....

http://www.deslagvelden.nl/pitch-publishers

Dat stadion van NAC, mooi om te zien.

Len Cantello

Citaat van: Andre-Lwd op juli 02, 2013, 09:19:13
Dat stadion van NAC, mooi om te zien.
Goeie herinneringen aan. Een van de meest memorabele uitwedstrijden ooit kunnen beleven. Omdat we daar met 1-2 wonnen, het beleven van een spannend busreisje van het stadion naar het station, en de treinreis terug met 'open' ramen... Ik heb nooit geweten dat gereedschap en tegels konden vliegen, maar na die reis hoefde niemand mij daar meer van te overtuigen!
:_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

666

Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 11:53:23
Goeie herinneringen aan. Een van de meest memorabele uitwedstrijden ooit kunnen beleven. Omdat we daar met 1-2 wonnen, het beleven van een spannend busreisje van het stadion naar het station, en de treinreis terug met 'open' ramen... Ik heb nooit geweten dat gereedschap en tegels konden vliegen, maar na die reis hoefde niemand mij daar meer van te overtuigen!
:_schater

En die sjaaltjesverkoper van NAC bij ons in het uitvak...  :devil nog nooit iemand zo snel het uitvak zien verlaten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 11:53:23
Goeie herinneringen aan. Een van de meest memorabele uitwedstrijden ooit kunnen beleven. Omdat we daar met 1-2 wonnen, het beleven van een spannend busreisje van het stadion naar het station, en de treinreis terug met 'open' ramen... Ik heb nooit geweten dat gereedschap en tegels konden vliegen, maar na die reis hoefde niemand mij daar meer van te overtuigen!
:_schater
Wie scoorde voor NAK dan? Alhoewel ik traditioneel als de welbekende :monk was weet ik nog wel dat de uitslag 0-2 was..
Overigens leverde me dat ook mijn eerste complete hamer en mokerset op... Volgens mij is daar toen het record bus- en treinramen sneuvelen verbroken :devil
En de aankomst op ons fraaie station was ook zo gezellig.. Vol met blauwe brigade toen we de trein uit kwamen rollen :zucht