Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: jimny op juli 14, 2018, 08:39:57
Regel- en Wetgeving daar heeft het natuurlijk mee te maken, moet de LC dan onwaarheden schrijven zoals "het is voor de bakker"  op dit moment is men op de goede weg en ik zeg maar zo de Oldehove is ook niet in 1 dag gebouwd.

Ze kunnen ook niks schrijven. Een groot stuk op de voorpagina.. daar zit een achterliggende gedachte bij. Pure stemmingmakerij van een krant die 100% anti Cambuur is.

Over het geldverslindende project CH 2018 wordt nooit gesproken.

vialli

Ze breken bij de LC hun eigen WERKGELEGENHEID af maar dat snappen ze schijnbaar niet  :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: jimny op juli 14, 2018, 08:39:57
Regel- en Wetgeving daar heeft het natuurlijk mee te maken, moet de LC dan onwaarheden schrijven zoals "het is voor de bakker"  op dit moment is men op de goede weg en ik zeg maar zo de Oldehove is ook niet in 1 dag gebouwd.

Nee, dat hoeft de LC idd niet. Echter worden in het artikel enkel de risico's en gevaren benoemd terwijl de andere kant van het verhaal onderbelicht blijft. Dit mag je gerust stemmingmakerij noemen.
Area 58

sunderland

Citaat van: jimny op juli 14, 2018, 08:39:57
Regel- en Wetgeving daar heeft het natuurlijk mee te maken, moet de LC dan onwaarheden schrijven zoals "het is voor de bakker"  op dit moment is men op de goede weg en ik zeg maar zo de Oldehove is ook niet in 1 dag gebouwd.
nee Lc hoeft dat niet. Je kunt ook een stuk schrijven waar wat positiviteit van uitstraald.Mensen die dit lezen zijn allemaal weer negatief.Tis maar net hoe je het brengt

speculeter


reisbureau

Citaat van: sunderland op juli 14, 2018, 11:15:00
nee Lc hoeft dat niet. Je kunt ook een stuk schrijven waar wat positiviteit van uitstraald.Mensen die dit lezen zijn allemaal weer negatief.Tis maar net hoe je het brengt

Helemaal eens.

LC zou ook een redactioneel stuk kunnen maken dat er uitzicht is op iets moois. Het wegwerken van een rotte plek in onze stad. Dat investeerders er brood inzien door het met name vanuit een nieuw stadion voor Cambuur aan te vliegen.

Juist het feit dat Cambuur een nieuw stadion nodig heeft maakt het voor investeerders mogelijk om een totaal concept neer te zetten.

Niet Cambuur heeft miljoenen nodig maar de investeerders die dit hele gebied een functie en aanzien willen geven verwachten ook een bijdrage vanuit de Gemeente en Provincie. Misschien zijn die eisen te hoog maar dat is het spel dat ze spelen.

De negatieve toon in ieder artikel maakt dat deze krant eigenlijk de naam van onze stad niet waardig is. Zal mijn blauw gele bril wel zijn.
Maar ik zou liever een kop zien van: Cambuur maakt het mogelijk dat rotte plek in de stad mega facelift krijgt. 

Bankzitter

Spijker op de kop hier.

Iedere keer is de insteek dat een nieuw Cambuur stadion een probleem zou zijn (want het is natuurlijk niet gratis en wie gaat het betalen) maar je kunt het ook zien als de catalysator die de ontwikkeling van zowel de nieuwe als oude locatie mogelijk maakt.

Huzumer

#7417
Ik ben (nog) abonnee van de LC, maar vind de krant idd steeds 'zuurder' berichten. Ook bij de bommelding waren ze er als de kippen bij om een DKV'er te filmen - onze afvalstroombegeleider; moet je zo'n iemand niet tegen zichzelf in bescherming nemen?!! - die een link met Cambuur-supporters legde. In de krant vervolgens nog even fijntjes daaraan toevoegen 'dat die gedachte veel leeft in DKV'. Zou natuurlijk hebben gekund dat het uit SCC-hoek kwam - gelukkig bleek later van niet - maar het is telkens deze insteek die de LC kiest. Nieuwswaarde: nul-komma-nul!

Die zure mevrouw uit de Schrijversbuurt citeren is een ander voorbeeld. Als ze wat dieper graven, komen ze erachter dat die mevrouw haar draagvlak nota bene in haar eigen wijk aan het verliezen is. Neem een voorbeeld aan het Friesch Dagblad: hoe komt het toch dat zo'n klein medium meer toegang tot de feiten heeft én objectiever bericht?! Pas maar op LC, straks wordt die krant nog groter dan jullie; het draagvlak voor de LC is bij mij in ieder geval aan het wegebben ...

Noordcambuur

De LC is een krant om Cambuur zwart te maken en dat lees je in elk artikel van de krant.
Maar waarom doen ze dat ik zou het niet weten wij als cambuursupporters lezen graag positieve berichten.
Het is afwachten wat er woensdag gast gebeuren en dan zien we wel verder.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

polderrob

Helaas blinkt het vod LC, en ook Liwadders, erin uit om alles wat met Leeuwarden of Cambuur te maken heeft zwart te maken en, waar mogelijk, helemaal kapot. Kijk ook maar eens naar de "columnisten van de antiLleeuwarder krant m.b.t. culturele hoofdstad en wat er daarna in Leeuwarden te doen zou zijn. Hel lijkt wel of al die gekken worden betaald om iedereen witheet te maken en alles in diskrediet te brengen. Als alle cambuur supporters nu eens hun abonnement zouden opzeggen, adverteerders oproepen om te stoppen om via het vod hun waren aan te prijzen en het FD de hemel prijzen om hun onpartijdigheid, misschien worden ze dan in hun betonnen vesting eens wakker en gaan ze één van de mooiste steden van Nederland steunen en de mooiste k"t club van Nederland support geven. Laat je horen en laat je zien!

jimny

Wat een Calimero gelul lees ik hier toch steeds, zeg maar zo:  veel geschreeuw maar weinig wol

Holwerd voor Cambuur

In ieder geval nog in het oude stadion :_schater :


Heel Nederland staat in juli 2020 op z'n kop: het wereldkampioenschap ultimate frisbee komt naar Leeuwarden, met de finales in het Cambuurstadion. De Friese stad steekt zo'n honderdduizend euro in de komst van het grote toernooi.

Van 11 tot en met 18 juli strijden de teams om de titel, zo bleek nadat wereldfrisbeebond WFDF het WK tijdens het WK voor clubteams in de VS aan Leeuwarden toe heeft gewezen. Ook Australische en Canadese steden deden een gooi naar de organisatierechten.

www.fok.nl
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

veteraan

Citaat van: jimny op juli 14, 2018, 17:30:27
Wat een Calimero gelul lees ik hier toch steeds, zeg maar zo:  veel geschreeuw maar weinig wol


Horen we wel erg vaak ! Calimero ?
Er is een groot deel vd pers en politiek de mening toegedaan dat Friesland maar een ambitieuze club en een modern stadion nodig heeft, en dat is er al vinden ze.
In Brabant staan stadions in Breda, Tilburg,Waalwijk,Oss, Helmond, Den Bosch en tweemaal Eindhoven !

jimny

#7424
Citaat van: veteraan op juli 15, 2018, 00:41:04

Horen we wel erg vaak ! Calimero ?
Er is een groot deel vd pers en politiek de mening toegedaan dat Friesland maar een ambitieuze club en een modern stadion nodig heeft, en dat is er al vinden ze.
In Brabant staan stadions in Breda, Tilburg,Waalwijk,Oss, Helmond, Den Bosch en tweemaal Eindhoven !

Brabant en Friesland is een slecht voorbeeld omdat Brabant meer dan 2,5 miljoen inwoners heeft tegenover Friesland 650.000 duizend inwoners inwoners, hoe meer inwoners hoe meer geld er per gemeente en provincie beschikbaar is.

Ook zitten er in Brabant veel meer potentiele sponsoren dan in onze provincie, loop voor de aardigheid de hoofdsponsors eens na die Cambuur de laatste decenia heeft gehad.

Ook de vijver waar de 2 bvo's in moeten vissen v.w.b. talenten is bijzonder karig wat is af te lezen in de 1e  selecties