Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Ik vertrouw die anker niet zit ook bij dkv in vipbox,geloof me mannen er worden hele vieze spelletjes gespeeld.
Ga er maar van uit dat het stadion er niet komt.

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 18, 2018, 21:38:23
Anker is gewoon een vieze flikker!

Opeens aanvullende eisen stellen. Ineens gratis parkeren,  ineens geen concurrerende bouwmarkt. Alles zal volgens zijn plan moeten lopen.
hou die man in de gaten...... :y

Collingwood

Als dit nog misgaat zullen Van der Belt en De Graaf ook hun conclusies trekken neem ik aan. En dan ben je écht helemaal terug bij af.
Kalmte alleen kan u redden.

mario

Betaald parkeren lijkt het grootste struikelblok.

Jandehulk

 Kest dat sprookje over dat nieuwe stadion van Cambuur?..

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op april 18, 2018, 21:43:09
Als dit nog misgaat zullen Van der Belt en De Graaf ook hun conclusies trekken neem ik aan. En dan ben je écht helemaal terug bij af.

Dat zou ik juist als een stap vooruit zien maar dat terzijde.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op april 18, 2018, 21:47:25
Dat zou ik juist als een stap vooruit zien maar dat terzijde.

Die zijn al járen met het stadiondossier bezig, inclusief alle alternatieve scenario's. Welke nieuwe man (of vrouw van mijn part) gaat die handschoen oppakken denk je? Gaat ook weer jaren kosten, als er überhaupt nog wat van komt.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op april 18, 2018, 21:51:15
Die zijn al járen met het stadiondossier bezig, inclusief alle alternatieve scenario's. Welke nieuwe man (of vrouw van mijn part) gaat die handschoen oppakken denk je? Gaat ook weer jaren kosten, als er überhaupt nog wat van komt.

Zonder nieuw stadion is het toch op een gegeven moment einde oefening? Of ben ik dan te negatief/zwart-wit?

AL

Citaat van: justremco op april 18, 2018, 21:53:30
Zonder nieuw stadion is het toch op een gegeven moment einde oefening? Of ben ik dan te negatief/zwart-wit?

Nee, dan is het nog hooguit 10 jaar betaald voetbal.

Collingwood

Citaat van: justremco op april 18, 2018, 21:53:30
Zonder nieuw stadion is het toch op een gegeven moment einde oefening? Of ben ik dan te negatief/zwart-wit?

Ik weet niet van de hoed en de rand, maar aangezien het huidige stadion straks gewoonweg praktisch gezien letterlijk niet meer kan (vanwege betonrot etc.) lijkt me dat wel het geval ja. Sowieso zitten we dan financieel (en dus indirect sportief) ook voorgoed aan onze max (kan misschien nog licht verbeteren als het negatieve EV helemaal weg is).

Maar ik zal proberen niet al teveel conclusies te trekken, want heb er niet genoeg verstand van/me er niet genoeg in verdiept.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Allemaal wel dikke tegenvaller.
Hoop dat het nog goed komt maar vrees met grote vreese

Galdiano

Citaat van: AL op april 18, 2018, 21:55:24
Nee, dan is het nog hooguit 10 jaar betaald voetbal.

Onzin!

Clubs als Oss, Den Bosch, Emmen, zouden dus allemaal. Omvallen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

vialli

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken  dat hier VIEZE SPELLETJES worden gespeeld
en je kan wel raden uit welke hoek ze komen  :(

vialli

Citaat van: Galdiano op april 18, 2018, 21:38:23
Anker is gewoon een vieze flikker!

Opeens aanvullende eisen stellen. Ineens gratis parkeren,  ineens geen concurrerende bouwmarkt. Alles zal volgens zijn plan moeten lopen.

En dan die etterbak van een Piet Adema (ChristenUnie!!!)niet te vergeten.

PePe

Omroep LEO:

Woensdagavond sprak de Leeuwarder Gemeenteraad voor de derde keer op rij over de stagnatie van de ontwikkeling van het WTC-gebied met daarin het nieuwe Cambuurstadion. De Gemeenteraad ging deze keer in gesprek met vertegenwoordigers van de SOC (Stadion Ontwikkeling Cambuur BV) en Anker/WTC Beheer BV. Zij zijn de ontwikkelaars van het nieuwe WTC gebied.

De vorig jaar door de Gemeenteraad vastgestelde businesscase kwam namelijk op losse schroeven nu de ontwikkelaars en de gemeente het niet eens zijn over zaken als parkeren en vestiging van een nieuwe Bouwmarkt even verderop aan de Slaurhofweg. Hierdoor dreigt Dhr. Anker van WTC  beheer nu uit de ontwikkelplannen te stappen.

De avond leverde voor de gemeenteraad echter meer vragen en nieuwe onzekerheden op dan antwoorden. Zo maakte de SOC aan het begin van de avond bekend dat één van de grootste huurders, ROC Friese Poort, uit het project dreigt te stappen als er voor de zomer geen duidelijkheid is over de opleverdatum. In de ontwikkelplannen gaat de Friese Poort ongeveer 7500 vierkante meter huren, maar ze willen wel snel duidelijkheid.  Komt deze er niet, dan gaan ze op zoek naar een andere locatie.

Op vragen van de Gemeenteraad werd duidelijk dat zonder medewerking van Dhr. Anker en zonder Friese Poort ontwikkeling niet meer mogelijk is. Echter lijkt een oplossing om deze binnen boord te houden lastig te vinden. Het is namelijk nog maar de vraag of de gemeente mee wil en kan werken met het tegenhouden van een bouwmarkt in de buurt van het nieuwe stadion en of de Gemeenteraad bereid is om de extra parkeerplaatsen voor niets over te dragen.