Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Citaat van: roepieh op april 18, 2018, 11:29:37
Dus mocht hij inderdaad niet meer willen omdat hij de investering niet (meer) ziet zitten dan moet het consortium met de gemeente snel op zoek gaan naar een andere partij voor het WTC of een andere constructie gaan bedenken voor het WTC.

Lijkt me verstandig om dit in elk geval te onderzoeken, al dan niet als tijdelijke eigenaar van het WTC.


Citaat van: roepieh op april 18, 2018, 12:30:39
ik begrijp uberhaubt niet waarom Bauhaus niet 'gewoon' door de gemeente naar een veel logischer plek wordt gelokt. Nabij het in de toekomst te bouwen station werpsterhoek bijvoorbeeld. Bereikbare plek voor een brede(re) doelgroep qua woonplaats. Daarnaast kan een vestiging van een dergelijk bedrijf ook een aanzuigende werking hebben op andere bedrijven die willen meeliften op het 'verkeer' naar de Bauhaus.

Idd.. in de buurt van het Post.nl sorteercentrum, ruimte zat. Tevens dan een mooie trekker van dat deel van het Newton park.

Viper

Friese Poort begint nu ook te etteren :O

Agy

Citaat van: Viper op april 18, 2018, 19:38:22
Friese Poort begint nu ook te etteren :O

Lijkt me logisch toch, als er deze zomer geen duidelijke afspraken liggen haken er wel meer partijen af.

justremco

Citaat van: Agy op april 18, 2018, 19:55:49
Lijkt me logisch toch, als er deze zomer geen duidelijke afspraken liggen haken er wel meer partijen af.

Precies, elke dag vertraging kost gewoon geld

Collingwood

Dit vind ik inderdaad niet zo verrassend.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Friese Poort wil voor Juli duidelijkheid.
Zo niet dan haken ze af?

AL

Citaat van: speculeter op april 18, 2018, 20:37:22
Friese Poort wil voor Juli duidelijkheid.
Zo niet dan haken ze af?

En terecht!!

vialli

Het is weer Leeuwarden op z'n smalst :R :R

reisbureau

Dat een instantie met een Pompebled  ons nu aan duidelijkheid moet gaan helpen. De Friese Poort.

Volgens mij goede zaak dat ze voor juli duidelijkheid eisen en er anders uitstappen. Ook Friese Poort moet simpel weg naar toekomst plannen.
Daarmee kan het nog steeds twee kanten op. Gemeente en Ontwikkelaar kiezen eieren voor hun geld of hele plan spat als zeepbel uit elkaar.

Maar dan hebben we tenminste juli duidelijkheid.

Want met al dat gepruts en politieke gedoe in combinatie met kan ik er het meeste aan verdienen kan het anders nog wel weer een jaar duren.

Hoop dat er meer partijen dit soort eisen gaan stellen.



Huzumer

Blijft het raar vinden dat Anker een eventueel alternatief voor Intergamma niet wil onder het mom van 'een man een man, een woord een woord' ... Ik kan me nog voorstellen dat Intergamma er eventueel vanaf ziet, maar dat is dan toch hun keus?! Dan is Anker vrij om een andere huurder te kiezen ...

Collingwood

Zwaar teleurstellend dit. Hopelijk kunnen ze alle plooien nog gladstrijken voor juli, maar ik ga maar van het ergste uit, kan het alleen maar meevallen...
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Het betaald parkeren lijkt nog het heetste hangijzer.

AL

Einde verhaal zo simpel is het.
Het is nooit wat weest en zal ......

mario

#6853
Citaat van: Collingwood op april 18, 2018, 21:31:49
Zwaar teleurstellend dit. Hopelijk kunnen ze alle plooien nog gladstrijken voor juli, maar ik ga maar van het ergste uit, kan het alleen maar meevallen...
Helaas ik zie het ook somber in. Gratis parkeren, geen Bauhaus dit gaat de raad nooit accepteren. Nu ook nog de Friesche poort die evt. afhaakt.

Galdiano

Anker is gewoon een vieze flikker!

Opeens aanvullende eisen stellen. Ineens gratis parkeren,  ineens geen concurrerende bouwmarkt. Alles zal volgens zijn plan moeten lopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets