Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lwd79

Citaat van: Agy op april 04, 2017, 13:47:38
Precies... als dit zou gebeuren dan houd de club Cambuur gewoon op te bestaan en ontstaat er een andere succesvollere. Dus snap niet zo goed waarom mensen die daar geen probleem mee hebben niet gewoon een seizoenkaart gaan kopen bij een andere, reeds bestaande, succesvolle club. Van mij mogen ze want ben ze liever kwijt dan rijk en het maakt me daarin niets uit of ze al 30 jaar bij de club komen of net een accountje hebben aangemaakt speciaal voor deze gelegenheid.

Waar was iedereen toen we in groen-wit rood-wit (sparta) tenue of zwart en met ander logo en een plastic veld gingen spelen. vijf keer bijna failliet en maar against modern football blijven schreeuwen in armoe.
Succes straks weer met zn allen bij het gemeentehuis om de hand weer op te houden voor de club. das toch het unieke van cambuur volgens de meesten hier.

okkele

rood wit = liwwadden juh kneus.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lwd79

Citaat van: okkele op april 04, 2017, 14:46:22
rood wit = liwwadden juh kneus.

Ik merk wel dat schelden hier een veel gebruikt middel is om woorden kracht bij te zetten. Stuk onvermogen is dat.

Agy

Citaat van: Lwd79 op april 04, 2017, 14:40:17
Succes straks weer met zn allen bij het gemeentehuis om de hand weer op te houden voor de club. das toch het unieke van cambuur volgens de meesten hier.

Die tijden liggen al lang achter ons... je pretendeert al lange tijd onze club actief te volgen maar gezien de meeste posts is het ook al lang geleden dat je je werkelijk in de club verdiept hebt. Die tijden liggen al ver achter ons en zullen ook niet meer aanbreken. En nogmaals als je niet hecht aan alles waar de club Cambuur voor staat waarom dan niet een seizoenkaart bij DKV of Ajax... dan heb je toch je succes..!?


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lwd79 op april 04, 2017, 14:57:05
Ik merk wel dat schelden hier een veel gebruikt middel is om woorden kracht bij te zetten. Stuk onvermogen is dat.
Maar hij heeft wel gelijk. O weldenkend genie!
Henk, held, bedankt

Agy

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 04, 2017, 15:08:04
Maar hij heeft wel gelijk. O weldenkend genie!

Ach hij heeft speciaal hiervoor een accountje aangemaakt dus of het is iemand...

-   ...die niet onder zijn eigen naam zijn mening durft te geven.
-   ...van een andere club, zeg eens 30km verderop, die hier komt stoken.

Gezien de herhalingen waarin hij valt gok ik op het laatste.

hobbes

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=302774

Het gaat in Nederland niet gebeuren, einde discussie dus :clint

Bolle

Mooi zo: en weer door! Overigens wel een beetje jammer dat onze Red Bull-nieuwkomer onder juist deze nickname post...

Hoe dan ook: volgens mij zouden we op korte termijn meer horen over de definitieve beslissing over ons stadion is het niet?

okkele

vast niet.
ik geloof dit al jaren niet meer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bolle

Ik heb nog steeds goede hoop...

Geelblauwstiens

Citaat van: Bolle op april 04, 2017, 16:11:26
Ik heb nog steeds goede hoop...
Wordt nog een heel karwei.....

Vakje 9

#5756
Citaat van: Agy op april 04, 2017, 15:34:31
Ach hij heeft speciaal hiervoor een accountje aangemaakt dus of het is iemand...

-   ...die niet onder zijn eigen naam zijn mening durft te geven.
(volgens mij zit 90% hier niet onder zijn eigen naam)
-   ...van een andere club, zeg eens 30km verderop, die hier komt stoken.
(eerste aanname zit je fout Bij de  tweede heb je het niet helemaal mis, maar men laat zich ook wel heel makkelijk hier op de kast jagen. Er is hier weinig ruimte voor nuance en alles wordt wel heel erg gezien door een geel/blauwe bril)

Gezien de herhalingen waarin hij valt gok ik op het laatste.


zeewolde

Citaat van: Vakje 9 op april 04, 2017, 17:38:37

vakje 9, betekent dit dat het jouw tweede account is?

Kun je hem weer sluiten, deal red bull mag gelukkig niet.

Vakje 9

Citaat van: zeewolde op april 04, 2017, 19:30:21
vakje 9, betekent dit dat het jouw tweede account is?

Kun je hem weer sluiten, deal red bull mag gelukkig niet.

Nee waarom zou ik een tweede account aanmaken Als ik ergens een mening over heb ga ik me niet achter een
ander account verschuilen.

zeewolde

Citaat van: Vakje 9 op april 04, 2017, 20:33:07
Nee waarom zou ik een tweede account aanmaken Als ik ergens een mening over heb ga ik me niet achter een
ander account verschuilen.
OK, omdat het leek dat jij je verdedigde waar het over lwd79 ging