Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

losang09

Denk oek :wall WTC plannen die we gaan krijje.

Dokkumer

Citaat van: Viper op mei 18, 2015, 16:08:10
http://www.omropfryslan.nl/live/parsekonferinsje-sc-cambuur

Start: 16:55 uur.
Dank u wel. Met Nederlandse ondertiteling? Alhoewel ik het nationaal erkend spraakgebrek wel versta :P

Cambuur Groningen

3 microfoons in beeld, spannend!

Viper

Ik zie geen champagne.

Cambuur Groningen


Viper

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 16:26:50
Dank u wel. Met Nederlandse ondertiteling? Alhoewel ik het nationaal erkend spraakgebrek wel versta :P

Nee, geen ondertiteling. Er zijn haast geen vertalers meer te vinden.

Viper


Treb

Oftewel, nog helemaal niks dus.

hobbes

Citaat van: Treb op mei 18, 2015, 17:01:06
Oftewel, nog helemaal niks dus.

Jawel, voorkeur WTC en 2018 is het af

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op mei 18, 2015, 17:01:06
Oftewel, nog helemaal niks dus.
Jawel, als het wordt wordt het het WTC complex toch?

Treb

Citaat van: hobbes op mei 18, 2015, 17:01:45
Jawel, voorkeur WTC en 2018 is het af

Moet het nog maar zien.

Stiens


Treb

Wat ik wilde horen is dat alles helemaal rond is en dat volgende week de eerste paal de grond in gaat. Dit gaat dus weer 3 seizoenen duren, ik hou m'n hart vast of we over 3 jaar nog wel in de eredivisie spelen.

speculeter

Vanaf seizoen 2018 bij wtc.
Dat duurt nog heeeeeel lang.
Dus nog 3 seizoenen in oude stadion.