Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Het ''Siepie Lijzenga Stadion" ?

Grijskijkert

Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 15:10:55
Het ''Siepie Lijzenga Stadion" ?
Voor de sentimenten mooi, maar een FBTO of Campina stadion levert centen op...
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 15:14:26
Voor de sentimenten mooi, maar een FBTO of Campina stadion levert centen op...
Dan wel Campinastadion en kunstgras he  :P  8P

Ik zie er liever helemaal geen naam op komen en gewoon Cambuurstadion als naam.

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 15:14:26
Voor de sentimenten mooi, maar een FBTO of Campina stadion levert centen op...

l8l

Grijskijkert

Citaat van: jeff op mei 18, 2015, 15:26:16
Dan wel Campinastadion en kunstgras he  :P  8P

Ik zie er liever helemaal geen naam op komen en gewoon Cambuurstadion als naam.
Heb gelezen dat zoiets al gauw een paar ton per jaar op smijt...
IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 14:22:12
En weer lekker op echt gras voetballen!!!!!

Warmte van de ijshal gebruiken voor veldverwarming, ben je die kosten voor een groot gedeelte ook kwijt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: 666 op mei 18, 2015, 15:38:16
Warmte van de ijshal gebruiken voor veldverwarming, ben je die kosten voor een groot gedeelte ook kwijt.
Is de techniek zover dat, dat mogelijk is?
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Valt die persco ook ergens live te bekijken?

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 15:44:17
Is de techniek zover dat, dat mogelijk is?
Er is wel over gesproken, dus denk wel dat het mogelijk is. Als die techniek nog ontwikkeld zou moeten worden zou er niet over gesproken worden lijkt me.

Dokkumer

Citaat van: Treb op mei 18, 2015, 15:50:17
Valt die persco ook ergens live te bekijken?
Vraag ik me ook af. Heb nog niets gelezen over enige vorm van live uitzending (tv/radio). En anders wordt via het Twitter Henk Albers en Gerard Bos in de gaten houden.

Treb

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 16:02:32
Vraag ik me ook af. Heb nog niets gelezen over enige vorm van live uitzending (tv/radio). En anders wordt via het Twitter Henk Albers en Gerard Bos in de gaten houden.

Oké. Zodra iemand linkje heeft oid hoor ik het graag.  :proost

Viper

#3732


Marc S