Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kvc sfeerteam

Gestart door Destroyer, september 08, 2015, 23:06:33

Vorige topic - Volgende topic

fred

Prachtige doeken  |:)

Jammer dat de choreo alleen zonder publiek te lezen was. volgens mij moest er komen te staan "wij zijn cambuur" ?
Helaas gooide voornamelijk vak 5 roet in het eten.
Na een aantal maal, en ook in het verleden, blijkt wel dat choreo en cambuur niet samen gaan.
Ook dát is cambuur  |:)

SCC-J

Citaat van: fred op februari 01, 2016, 09:59:49
Prachtige doeken  |:)

Jammer dat de choreo alleen zonder publiek te lezen was. volgens mij moest er komen te staan "wij zijn cambuur" ?
Helaas gooide voornamelijk vak 5 roet in het eten.
Na een aantal maal, en ook in het verleden, blijkt wel dat choreo en cambuur niet samen gaan.
Ook dát is cambuur  |:)

Echt prachtig doek!!

Choreo bij Cambuur wil indd niet.

michello

Wat stond er nou op dat foppe doek?  ........ Met een telefoonnummer  :_schater

Cambuur LWD

Citaat van: michello op februari 01, 2016, 17:17:33
Wat stond er nou op dat foppe doek?  ........ Met een telefoonnummer  :_schater

Ik weet niet wat er precies op t spandoek stond.. Ieder geval foppe met t telefoonnummer.. Leuk ludieke actie, nu zal die ouwe toch op zoek moeten gaan naar een nieuw nummer!  :_schater

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22