Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alles goed?

Gestart door Taurus Jr, februari 06, 2013, 22:02:34

Vorige topic - Volgende topic

Wat vinden jullie van de site tot nu toe? (Geef een cijfer van laag naar hoog)

1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
0 (0%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
2 (5.4%)
7
5 (13.5%)
8
17 (45.9%)
9
11 (29.7%)
10
2 (5.4%)

Totaal aantal stemmen: 37

Taurus Jr

Ik ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden tot nu toe :)
Dus stem even, 1 is het laagst en 10 het hoogst uiteraard.

Mocht je een idee dan kan je dat hier aangeven.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=36.0
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Ronnie tng

Nog niet genoeg complimentjes gehad in het welkom topic?  l0l

Haha nee geintje, ik ben blij dat we weer een fatsoenlijk forum hebben. Wat zeg ik een top forum!  |:)

Dokkumer

 l0l We zijn op zoek naar opbouwende kritiek om het forum -en de site- nóg beter te maken ;)

Taurus Jr

#3
Citaat van: Ronnie tng op februari 06, 2013, 22:31:45
Nog niet genoeg complimentjes gehad in het welkom topic?  l0l

Haha nee geintje, ik ben blij dat we weer een fatsoenlijk forum hebben. Wat zeg ik een top forum!  |:)

Nee  :wall
Maar gewoon benieuwd hoe het nu bevalt nu het forum wat leeft en er zo'n 175 leden zijn en of er nog dingen zijn die misschien anders mogen voor meesten of wat dan ook :)

En ik wil meer posts  w:)

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2013, 22:39:18
l0l We zijn op zoek naar opbouwende kritiek om het forum -en de site- nóg beter te maken ;)

^
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Galdiano

Zouden de pagina cijfers ook wat groter kunnen? Ik kijk altijd mobiel en is wel verdomde klein! Tevens staat er rechts onderin vorige en volgende. Ik betrap me regelmatig dat ik erop klik omdat ik denk dat ik denk naar bijv pagina 3 ga ipv naar het volgende onderwerp. Vandaar een 7 ;) anders een dikke 10!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op februari 06, 2013, 23:16:58
Zouden de pagina cijfers ook wat groter kunnen? Ik kijk altijd mobiel en is wel verdomde klein! Tevens staat er rechts onderin vorige en volgende. Ik betrap me regelmatig dat ik erop klik omdat ik denk dat ik denk naar bijv pagina 3 ga ipv naar het volgende onderwerp. Vandaar een 7 ;) anders een dikke 10!

Dit deel ik.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Taurus Jr

#6
Maak er allebei dan maar een 10 van :)
Aan de cijfers kan ik niet veel doen, dit is automatisch bepaald door de browser en dergelijke zou kunnen kijken maar dan kan ik problemen veroorzaken met andere browsers/systemen etc.
Als je op Nieuw drukt ga je wel terug naar de laatste post die jij hebt geplaatst/gelezen.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Lwdscc

Wel weer even omschakelen... geloof ik het derde co forum binnen een jaar  :devil. Maar stukken beter dan het vorige! Het wachten is nog even om nog meer emoticons en zo'n voorspel optie zou dit forum een 10 maken  :zweep

YellowBlue


Bernardo

Misschien een scc pool? :thumbsup

Taurus Jr

Citaat van: Lwdscc op februari 07, 2013, 12:53:47
Wel weer even omschakelen... geloof ik het derde co forum binnen een jaar  :devil. Maar stukken beter dan het vorige! Het wachten is nog even om nog meer emoticons en zo'n voorspel optie zou dit forum een 10 maken  :zweep

Net meer dan een jaar ^^

Citaat van: YellowBlue op februari 07, 2013, 12:56:46
7

Gewoon een 7?  8P

Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 13:06:51
Misschien een scc pool? :thumbsup

Dat is al eerder aangegeven door anderen maar daar moet een hele script voor worden gemaakt en al en dan ook nog een koppeling met de database.
Het zou ook via een forum post met tabellen mogelijk zijn wat door iedereen gedaan kan worden, dan word het handmatig werk om het bij te houden maar de vorige pool werd ook handmatig bijgewerkt meende ik.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Clint

Citaat van: Taurus Jr op februari 07, 2013, 13:34:30
maar de vorige pool werd ook handmatig bijgewerkt meende ik.

Jazeker. Maar dat was zo gepiept. Roepieh had altijd binnen een paar minuten de pool weer geupdate met zijn mobieltje.

Clint

.........................................en dan stond Clint weer bovenaan, gheghe. :clint

John Hiatt

Citaat van: clint op februari 07, 2013, 13:48:07
.........................................en dan stond Clint weer bovenaan, gheghe. :clint

Oh ja? Zware zelfoverschatting ouwe man!

Clint

Tja.........jaloezie. Tis wat. 'Kennnis van  het spelletje' heet dat.  :monk