Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alles goed?

Gestart door Taurus Jr, februari 06, 2013, 22:02:34

Vorige topic - Volgende topic

Wat vinden jullie van de site tot nu toe? (Geef een cijfer van laag naar hoog)

1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
0 (0%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
2 (5.4%)
7
5 (13.5%)
8
17 (45.9%)
9
11 (29.7%)
10
2 (5.4%)

Totaal aantal stemmen: 37

Galdiano

Zo te horen voldoende belangstelling voor een pool! Kan het script van het oude CO niet geïntegreerd worden?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Ziet er gewoon goed uit  :proost
Bedankt voor de inzet.

Ik heb een 8 gegeven.

marrumer

echt een geweldige forum, ik geef een 9. niet een 10 want niks is perfect  :)

Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op februari 07, 2013, 12:53:47
Wel weer even omschakelen... geloof ik het derde co forum binnen een jaar  :devil. Maar stukken beter dan het vorige! Het wachten is nog even om nog meer emoticons en zo'n voorspel optie zou dit forum een 10 maken  :zweep
Een voorspel doe je maar bij je liefje :devil
Klopt inderdaad dat dit het derde officiële CO forum is in een goed jaar. Het eerste was een spaghetti van verouderde code's, het tweede was spambot gevoelig -nu gelukkig maar eentje 8P - en hopelijk wordt dit de definitieve met wat uitbreidingen. Of er moet een "mafkees" opstaan die een vergelijkbare CO als vroeger van de bodem opbouwt en dat is te vergelijken met de monniken die vroeger de Statenbijbels schreven...

RotterdamLeeuwarden

Ik vind dit forum dik in orde, ik geef een 9,0 !!
Klasse !!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 20:48:53
Citaat van: Lwdscc op februari 07, 2013, 12:53:47
Wel weer even omschakelen... geloof ik het derde co forum binnen een jaar  :devil. Maar stukken beter dan het vorige! Het wachten is nog even om nog meer emoticons en zo'n voorspel optie zou dit forum een 10 maken  :zweep
Een voorspel doe je maar bij je liefje :devil
Klopt inderdaad dat dit het derde officiële CO forum is in een goed jaar. Het eerste was een spaghetti van verouderde code's, het tweede was spambot gevoelig -nu gelukkig maar eentje 8P - en hopelijk wordt dit de definitieve met wat uitbreidingen. Of er moet een "mafkees" opstaan die een vergelijkbare CO als vroeger van de bodem opbouwt en dat is te vergelijken met de monniken die vroeger de Statenbijbels schreven...
een voorspel doe je maar bij je liefje  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op februari 07, 2013, 14:38:53
Zo te horen voldoende belangstelling voor een pool! Kan het script van het oude CO niet geïntegreerd worden?
We zijn ook een groot voorstander van de pool, alleen is het uitvogelen hoe het script geïntegreerd kan worden als dat al mogelijk is...

Ronnie tng

Als iemand mij uitlegt hoe het werkte met de punten dan wil ik het wel handmatig bijhouden. Dan een topic aanmaken en dan kan daarin steeds de tussenstand worden neergezet. Dan is de opzet iets anders maar werkt het in principe het zelfde.

mscc

9, als de pool weer terug is een 10

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op februari 08, 2013, 14:46:44
Als iemand mij uitlegt hoe het werkte met de punten dan wil ik het wel handmatig bijhouden. Dan een topic aanmaken en dan kan daarin steeds de tussenstand worden neergezet. Dan is de opzet iets anders maar werkt het in principe het zelfde.
Zat even via het webarchief te kijken, maar heb de exacte puntentelling niet kunnen vinden. Daarvoor moest je immers ingelogd zijn ;) Zal vanavond wel eens mijn oor te luister leggen bij de voormalige crew.

Ronnie tng

Oke, ik hoor het wel. Het hoeft ook niet precies hetzelfde te zijn als voorheen. Als we maar een beetje een idee hebben.  8)

RotterdamLeeuwarden

Inderdaad, de pool mis ik nog.
Dat was zoooo leuk om er aan mee te doen  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Globaal weet ik het nog wel

Juiste uitslag
Juiste uitslag een van de ploegen
Juiste ruststand
Juiste ruststand een van de ploegen
Juiste aantal gele kaarten
Juiste doelpuntenmaker

Nu de puntjes er nog even bij bedenken :P

Dokkumer

Hebbes! We hebben immers nog een tijdelijk "onofficieel forum" gehad, waar de pool tijdelijk ingevoerd werd.

Ruststand goed -> 6 punten
Ruststand 1 van de teams goed -> 2 punten

Eindstand goed -> 12 punten
Eindstand 1 van de teams goed ->4 punten
Winnaar goed -> 2 punten

Aantal gele kaarten goed -> 3 punten
Per goede doelpuntenmaker Cambuur -> 6 punten*

Let wel, de doelpuntenmaker moet dan wel het JUISTE Cambuurdoelpunt gemaakt hebben. Dus als de speler de eerste maakt en je voorspelt hem als tweede doelpuntenmaker levert dit geen punten op!

RotterdamLeeuwarden

Mooi mooi mooi,
Je hebt tot 20:00 de tijd vanavond om de pool te maken  w:) w:)

Zo, nu eerst een bakkie  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)