Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alles goed?

Gestart door Taurus Jr, februari 06, 2013, 22:02:34

Vorige topic - Volgende topic

Wat vinden jullie van de site tot nu toe? (Geef een cijfer van laag naar hoog)

1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
0 (0%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
2 (5.4%)
7
5 (13.5%)
8
17 (45.9%)
9
11 (29.7%)
10
2 (5.4%)

Totaal aantal stemmen: 37

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 08, 2013, 16:29:04
Mooi mooi mooi,
Je hebt tot 20:00 de tijd vanavond om de pool te maken  w:) w:)

Zo, nu eerst een bakkie  :koffie
:_schater Maak er maar 17:45 van, dan ben ik de deur uit :devil
En dan nog tijd voor douchen, eten en mentale voorbereiding :P
Het staat in ieder geval in het overleg tussen de crew vermeld, wordt dus vervolgd.

Ronnie tng

Top Dokkie, ik zal het noteren, vanaf volgende week gaan we los!

RotterdamLeeuwarden

#32
Citaat van: Ronnie tng op februari 08, 2013, 16:40:55
Top Dokkie, ik zal het noteren, vanaf volgende week gaan we los!

YES !!!!   :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

okkele

van mij een vette 9.
ziet er heel goed uit,er is zelfs wat fatsoen bij dit zootje.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Leovardiascc

het forum krijgt van mij ook een 9! |:)