Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - Cambuur [22-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 08, 2024, 15:25:37

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: oost op november 23, 2024, 16:21:02
Alsjeblieft zeg Ultee is samen met Maas misschien wel de slechtste trainer die ik hier ooit gezien heb :rodekaart
Rob Mc Donald.....

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde


anderszchristian


sunderland

Citaat van: anderszchristian op november 23, 2024, 23:24:31
Dick de Boer
was heel verzorgd en goed voetbal onder Dick de Boer . Was totaal geen kwaliteit

Galdiano

Citaat van: anderszchristian op november 23, 2024, 23:24:31
Dick de Boer

Een man die Cambuur redelijk liet voetballen met een zeer slechte selectie. Met een betere selectie hadden we veel hoger gestaan. Aan Dick de Boer lag het niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

de Boer zeker een goede trainer we scoorden heel weinig toen
voetbal was best goed,Wesseling had andere kwaliteiten in het
voetbal en heeft zich prima opgewerkt.

denistel

nog aant nagenieten van vrijdag hoor 0-6 nog niet vaak
gebeurd in mijn 56 jaar bij de club en een prachtig uitvak
en op andere tribunes ook nog aardig wat cambuur aanhangers.

dinsdag weer knallen zou ik zeggen.fijne zondag |:) :proost

010 blijdorp

John van den Brom vandaag in dagblad De Gelderlander:,,Ik ben uiteraard boos over datgene wat ik zie. En het resultaat. Maar ik ben bovenal teleurgesteld in spelers. Dat we het zover laten komen. Cambuur is echt goed. Die club gaat bovenin spelen.''