Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - Cambuur [22-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 08, 2024, 15:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Poetser


Bankzitter

Laatste kans om nog eens naar Vitesse te gaan  :devil

Noordcambuur

En door Vitesse staat stijf onderaan deze moet je winnen om aansluiting te houden bij de top.
Hoop dat Nartey erbij is en dat Souren weer terug komt.

nee,wel?

Citaat van: Bankzitter op november 08, 2024, 16:12:40
Laatste kans om nog eens naar Vitesse te gaan  :devil

zou dat luchtkasteel dan eindelijk ploffen?

Bankzitter

Ze kunnen zonder nieuwe eigenaar niet overleven. En hoe vind je een investeerder als je 20 miljoen aan Parry moet afbetalen (en nog meer schuld), verlies draait en ook geen waarde in de selectie hebt? Dan melden zich alleen profiteurs en luchtfietsers. Als er een rijke supporter a la vSeumeren of Boekhorst zou bestaan, dan was die deze zomer wel erin gestapt.

Misschien dat vd Kuit (stadioneigenaar) de zaak overneemt , maar verder zie ik weinig kans voor Vitesse, eerlijk gezegd.




wiekie1969

Weer een hele belangrijke wedstrijd, vooral voor de 2e periode.  Kom aan.

Johan058...

Citaat van: nee,wel? op november 09, 2024, 14:25:58
zou dat luchtkasteel dan eindelijk ploffen?
nog niet zo lang geleden stonden we ook op ploffen. Nooit vergeten waar wij vandaan komen.

Inferno-058

Citaat van: Johan058... op november 09, 2024, 21:54:27
nog niet zo lang geleden stonden we ook op ploffen. Nooit vergeten waar wij vandaan komen.
Eens

papier

Citaat van: Inferno-058 op november 10, 2024, 14:29:58
Eens

Sowieso hebben we als supporters maar beperkt invloed op het beleid. Of dat nu hier is of zoals bij Vitesse. Als ik sommige berichten hier lees qua namen, risico's dan is dat welliht maar goed ook :D

Zuid1991

Iemand idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
Zou mooi zijn als daar 1000 lui heen gaan.

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op november 10, 2024, 15:03:45
Iemand idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
Zou mooi zijn als daar 1000 lui heen gaan.
Ik vind een uitverkocht uitvak vrij optimistisch

Vind 600 al een mooi aantal

Specuveter

Citaat van: Zuid1991 op november 10, 2024, 15:03:45
Iemand idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
Zou mooi zijn als daar 1000 lui heen gaan.
Staan inmiddels 450 man op papier staat op Facebook

Zuid1991

Citaat van: Specuveter op november 11, 2024, 17:11:51
Staan inmiddels 450 man op papier staat op Facebook
Mooi! Dan zijn we al bijna op de helft!

sccweestwel