Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - Cambuur [22-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 08, 2024, 15:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

De eerste helft tegen J PSV was ook eeg goed, alleen hadden we toen pech met afmaken en nu wat mazzel.

En paal en lat komt ook omdat Jansen de goal zo klein maakt.

R058

Citaat van: James op november 23, 2024, 08:28:59
van Mullem speelde gisteren verdedigend goed maar zou toch voor een ervaren rechter cv gaan. Passing is slecht en vertraagd het spel. Nog een spits erbij en je speelt zeker om promotie. Plus als je voor deze twee posities spelers haalt wordt je in de breedte ook sterker. En Poll hoefde gisteren verdedigend weinig te doen maar wat een inzet. Meer dat dit kunnen Balk en hij niet doen. Het aantal goals voor was ook nog wel iets waaraan het schortte maar volgens mij is dat ook geen probleem meer. Toch al een paar wedstrijden met drie goals of meer. En ja het is mijn held: Henk de Jong. Wat ben ik blij dat het net op tijd is gaan draaien. Je moet toch niet denken aan allemaal passanten. Dit is de enigste die hier al jaren is, en als het aan hem ligt, zal blijven!
Van Mullem speelde gisteren niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend heel goed (de laatste paar wedstrijden trouwens al). Bijna alle ballen die hij vooruit kon spelen, speelde hij goed en strak naar voren. Ik heb echt het idee dat een paar opzichtige foute passes het beeld bij hem wat hebben verpest voor velen hier. En dat lag volgens mij niet alleen aan hem, maar ook aan het vrijlopen van het hele team.
Je hebt nu met Van Mullem en Nieling echt een heel goed centrum staan voor KKD begrippen dat niet voor niets al 8x de nul heeft gehouden (ook geholpen door een fantastische Jansen en Kieftenbeld natuurlijk).

Poetser

Citaat van: R058 op november 23, 2024, 10:33:17
Van Mullem speelde gisteren niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend heel goed (de laatste paar wedstrijden trouwens al). Bijna alle ballen die hij vooruit kon spelen, speelde hij goed en strak naar voren. Ik heb echt het idee dat een paar opzichtige foute passes het beeld bij hem wat hebben verpest voor velen hier. En dat lag volgens mij niet alleen aan hem, maar ook aan het vrijlopen van het hele team.
Je hebt nu met Van Mullem en Nieling echt een heel goed centrum staan voor KKD begrippen dat niet voor niets al 8x de nul heeft gehouden.

En de keeper natuurlijk.

Wat is die jongen goed.

R058

Citaat van: Poetser op november 23, 2024, 10:34:44
En de keeper natuurlijk.

Wat is die jongen goed.
Zeker. Ik denk dat we echt flink gaan cashen met een Pauwels, Nieling en Jansen. Ben bang voor deze zomer al.

okkele

Citaat van: sunderland op november 23, 2024, 01:42:51
en waar zijn de pro Ultees
pro is overdreven.
maar iedereen hier weet donders goed dat bv een ultee allang de stad was uitgejaagd na zo`n lange kutfase.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: R058 op november 23, 2024, 10:36:23
Zeker. Ik denk dat we echt flink gaan cashen met een Pauwels, Nieling en Jansen. Ben bang voor deze zomer al.
dat is maar net welk beleid uitgestippeld is.
om de euro`s hoeven we het niet te doen,allang zwarte cijfers.
persoonlijk zou ik een eindelijk draaiende selectie niet gaan veranderen voor wat winst.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:27:46
En wat een geweldig uitvak. Wat hewwe die mensen een topavond gehad. Fantastisch.

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: R058 op november 23, 2024, 10:36:23
Zeker. Ik denk dat we echt flink gaan cashen met een Pauwels, Nieling en Jansen. Ben bang voor deze zomer al.
misschien al in de winterstop maar vergeet Mercera niet.
En als Balk zo doorgaat zijn we die ook kwijt.

James

Citaat van: okkele op november 23, 2024, 10:59:15
pro is overdreven.
maar iedereen hier weet donders goed dat bv een ultee allang de stad was uitgejaagd na zo`n lange kutfase.

Toen Ultee het overnam en bij de 1e wedstrijd tegen Volendam na 30 min twee spelers wisselde om een punt te maken wist je al genoeg.

Het zou gek zijn als je Henk de stad uit jaagt want die heeft al lang en breed bewezen voor Cambuur een goede trainer te zijn.

James

Citaat van: Bankzitter op november 23, 2024, 10:05:00
De eerste helft tegen J PSV was ook eeg goed, alleen hadden we toen pech met afmaken en nu wat mazzel.

En paal en lat komt ook omdat Jansen de goal zo klein maakt.

Ja 1e helft tegen Jong PSV was super. Niet dat doelloos rondspelen waardoor je optisch goed lijkt maar volop geloof en daar ook naar spelen. Als Cambuur dit de komende twee wedstrijden nog een keer laat zien dan geloof ik wel dat het lek boven is. Dan nog twee versterkingen en je bent in de breedte ook goed bezet en kun je volgens mij vol voor promotie spelen.

Johan058...

Citaat van: James op november 23, 2024, 15:01:27
Toen Ultee het overnam en bij de 1e wedstrijd tegen Volendam na 30 min twee spelers wisselde om een punt te maken wist je al genoeg.
Dat heeft Henk ook zovaak gehad. Dat ultee bij sommigen niet populair is ok. Maar om de degradatie toen die tijd op hem te schuiven slaat nergens op.  :_schater

oost

Citaat van: Johan058... op november 23, 2024, 16:13:37
Dat heeft Henk ook zovaak gehad. Dat ultee bij sommigen niet populair is ok. Maar om de degradatie toen die tijd op hem te schuiven slaat nergens op.  :_schater

Alsjeblieft zeg Ultee is samen met Maas misschien wel de slechtste trainer die ik hier ooit gezien heb :rodekaart

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:27:46
Dat hele stadion was stil na de voetbalshow van Cambuur. Wat hef ik genoten. Heerlijk. En wat een geweldig uitvak. Wat hewwe die mensen een topavond gehad. Fantastisch.
was daar en dit deze staat in de top 5 . Was machtig mooi , ook na de tijd in die tussen ruimte.

sunderland

Citaat van: R058 op november 23, 2024, 10:33:17
Van Mullem speelde gisteren niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend heel goed (de laatste paar wedstrijden trouwens al). Bijna alle ballen die hij vooruit kon spelen, speelde hij goed en strak naar voren. Ik heb echt het idee dat een paar opzichtige foute passes het beeld bij hem wat hebben verpest voor velen hier. En dat lag volgens mij niet alleen aan hem, maar ook aan het vrijlopen van het hele team.
Je hebt nu met Van Mullem en Nieling echt een heel goed centrum staan voor KKD begrippen dat niet voor niets al 8x de nul heeft gehouden (ook geholpen door een fantastische Jansen en Kieftenbeld natuurlijk).
gisteren speelde hij ook paar x bal tussen de linies. Hij deed het gisteren uitstekend. Kritiek als het slecht is maar ook als het goed is benoemen. Minpunt is dat hij soms de bal niet van de grond krijgt als hij onder druk moet wegrammen.

sunderland

Citaat van: James op november 23, 2024, 15:01:27
Toen Ultee het overnam en bij de 1e wedstrijd tegen Volendam na 30 min twee spelers wisselde om een punt te maken wist je al genoeg.

Het zou gek zijn als je Henk de stad uit jaagt want die heeft al lang en breed bewezen voor Cambuur een goede trainer te zijn.
en de 2 besten van de eerste seizoen helft op de wissel zette! En nu er over ophouden  :devil