Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - Cambuur [22-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 08, 2024, 15:25:37

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: YellowBlue op november 23, 2024, 00:31:07
Diemers is de beste middenvelder die we hebben man.
moeten we het over Diemers hebben. Ken mij niks schelen wie spelen als we maar winnen. Vandaag was iedereen heel goed. Middenveld was geweldig maar wat kregen we onvoorstelbaar veel ruimte op het middenveld

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2024, 22:46:21
Tuurlijk niet, Diemers hoort basis.
Speelt hij een keer wat minder kun je m wisselen in de rust misschien.
Niet teveel gaan rommelen nu.
Laat mijn Henk maar geworden... |:)

Waar zijn de wegwezen met Henkies ineens gebleven trouwens :_schater
en waar zijn de pro Ultees

Bankzitter

Diemers staat bij de TS en ook bij het team echt niet ter discussie. Dat middenveld van Vitesse leek ook gewoon nergens op.

Maar prima dat Souren nu zijn draai begint te vinden. Natuurlijk ook een uitstekende speler.
Ons middenveld is wel top KKD en Jansen en Pauwels ook.

wiekie1969

 Geweldige overwinning gisteravond. Tegen een onthutsend zwak Vitesse. Dat dan weer wel. We zitten in een flow. Alles zit nu mee. In de winterstop een spits erbij en we doen mee voor promotie. Kom aan.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op november 22, 2024, 22:40:29
Middenveld met Souren, Kieftenbeld en Nartey magnifique.  _O_

Zo slim spelend, tempo draaien en druk zetten op juiste momenten. Inzakken en rond tikken op de juiste momenten en daarna toeslaan. 2de helft gewoon controlend uitgespeeld zonder dat het energie kost.

Diemers totaal niet gemist wat een luxe.
Ik zou het voorlopig mooi zo laten staan.  |:) :thumbsup

Tegen Vitesse heb je Diemers niet nodig. Wel tegen Excelsior, De Graafschap, Volendam en Emmen.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:01:13
Geweldige overwinning gisteravond. Tegen een onthutsend zwak Vitesse. Dat dan weer wel. We zitten in een flow. Alles zit nu mee. In de winterstop een spits erbij en we doen mee voor promotie. Kom aan.
dat praat krijg je nu. Van Vitesse was zo zwak, nou ik kan je vertellen dat wij bij vlagen fenomenaal waren. Je kunt niet zomaar O-6 winnen. Waren ook nog wel 20 hele goede aanvallen bij.  ( niet op Wiekie gericht maar algemeen)

wiekie1969

Citaat van: drg op november 22, 2024, 20:46:24
Word wel wat moe van die commentator over hoe onverdiend die voorsprong wel niet is  :R

Dat was het ook, die lui schoten op de paal. In augustus en september  vlogen die ballen erin. We zitten in de flow.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:04:08
Tegen Vitesse heb je Diemers niet nodig. Wel tegen Excelsior, De Graafschap, Volendam en Emmen.

Zo ist. Vitesse miste ook nog een paar belangrijke spelers dacht ik. Tel daarbij de druk op en het gedoe binnen de club en ze zakten volledig door het ijs.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op november 23, 2024, 08:15:27
dat praat krijg je nu. Van Vitesse was zo zwak, nou ik kan je vertellen dat wij bij vlagen fenomenaal waren. Je kunt niet zomaar O-6 winnen. Waren ook nog wel 20 hele goede aanvallen bij.  ( niet op Wiekie gericht maar algemeen)

Hest geliek. Dit was met afstand de beste wedstrijd van het seizoen. Deze lijn moet je nu doortrekken. Dan sta je bij de eerste 4 in de winterstop. Komen nog mooie wedstrijden aan onder meer tegen De Graafschap en Ado en voor de beker tegen Rkc. In deze vorm pakken we dat Rkc ook. Kom aan gvd.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op november 23, 2024, 08:24:19
Zo ist. Vitesse miste ook nog een paar belangrijke spelers dacht ik. Tel daarbij de druk op en het gedoe binnen de club en ze zakten volledig door het ijs.

Dat hele stadion was stil na de voetbalshow van Cambuur. Wat hef ik genoten. Heerlijk. En wat een geweldig uitvak. Wat hewwe die mensen een topavond gehad. Fantastisch.

James

van Mullem speelde gisteren verdedigend goed maar zou toch voor een ervaren rechter cv gaan. Passing is slecht en vertraagd het spel. Nog een spits erbij en je speelt zeker om promotie. Plus als je voor deze twee posities spelers haalt wordt je in de breedte ook sterker. En Poll hoefde gisteren verdedigend weinig te doen maar wat een inzet. Meer dat dit kunnen Balk en hij niet doen. Het aantal goals voor was ook nog wel iets waaraan het schortte maar volgens mij is dat ook geen probleem meer. Toch al een paar wedstrijden met drie goals of meer. En ja het is mijn held: Henk de Jong. Wat ben ik blij dat het net op tijd is gaan draaien. Je moet toch niet denken aan allemaal passanten. Dit is de enigste die hier al jaren is, en als het aan hem ligt, zal blijven!

De Gast

Dit elftal kan wel heel ver komen mits je blessurevrij blijft. Maar we hewwe weer wat van onze trots terug in elk geval   |:)

Bankzitter

Ik hoor net dat dokter Cambuur ook eindelijk met pensioen is  |:)

Dit was typisch zo'n wedstrijd na een break waarin een zepert op de loer lag, maar eigenlijk vanaf de eerste minuut controle.

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:04:08
Tegen Vitesse heb je Diemers niet nodig. Wel tegen Excelsior, De Graafschap, Volendam en Emmen.

We gaan het meemaken!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Laten we vooral even van het moment genieten, het voetbal is goed resultaten zijn  top echt geweldig.
Nog niet zolang geleden (na Emmen thuis) vreesde ik wederom voor een verloren en lang seizoen. Toen echt niet verwacht dat ze het zo zouden omdraaien  |:).