we kunnen beter 11 supporters opstellen, dan weten we tenminste dat er gevochten zal worden voor onze club.
Ze spelen alsof we veilig op de 14e plek staan. Vreselijk dit
Ze spelen alsof we veilig op de 14e plek staan. Vreselijk dit
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu

Laten zien wie er de baas is hier
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2016, 12:55:25
Narsingh had weer wat last......begint op de bank....![]()
![]()
![]()