Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Moira

#1
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 17, 2016, 16:40:55
we kunnen beter 11 supporters opstellen, dan weten we tenminste dat er gevochten zal worden voor onze club.
Ze spelen alsof we veilig op de 14e plek staan. Vreselijk dit
#2
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 17, 2016, 13:38:54
vooral de keuze voor Hiariej vind ik opvallend. Waarom geen Overgoor?
#3
Pool / Re: pool nec - sc cambuur zondag 17 april
april 17, 2016, 13:34:29
2-3  (2-1) |:)

Barto
Byrne
vd Veen

4x geel
#4
1-2 (0-0)

Barto
Byrne

4x geel
#5
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
maart 02, 2016, 17:01:36
Poeh, dat zijn harde woorden van van Oostveen. Zou absoluut zonde zijn van de club. Maar als ik hoor wat voor wanbeleid daar gevoerd is.. ieder 'normaal' bedrijf was dan allang failliet verklaard en opgedoekt.
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur - Zwolle 27-2-2016 19.45
februari 27, 2016, 21:44:35
 |:)  |:)  |:)

3 punten! Eindelijk!!
#7
Pool / Re: Pool SC Cambuur - PEC Zwolle 27-02-2016
februari 27, 2016, 19:42:55
2-1 (1-1)

Barto
Bakker

5x geel
#8
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
februari 16, 2016, 08:52:19
Ik verwacht dat de knvb er alles aan gaat doen om te zorgen dat Twente zijn licentie blijft houden.
#9
Pool / Re: Pool SC Cambuur - FC Utrecht 12-02-2015
februari 12, 2016, 19:53:04
1-0 (0-0)

Barto

4x geel

Gas geven!!
#10
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 09, 2016, 12:14:10
Jammer Henk. Bedankt voor alles en je bent een topper.

#11
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 31, 2016, 16:36:00
ontzettend pijnlijk dit. Dit verlies komt erg hard aan.
Had niet gehoeven
#12
Pool / Re: Pool SC Cambuur - DKV 31-01-2016
januari 31, 2016, 12:24:45
2-1 (0-1)

Vloet
vd Streek

5x geel
1x rood :rodekaart 
#13
Selectie en Technische staf / Re: Martijn Barto
januari 31, 2016, 08:57:08
Van Barto weet je wel zeker dat hij zich 100% inzet en keihard werkt
#14
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 31, 2016, 08:46:32
3 punten vandaag!! |:)  Laten zien wie er de baas is hier
#15
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2016, 12:55:25
Narsingh had weer wat last......begint op de bank.... :O :O :O :O

Zoals gewoonlijk, de man van glas :zucht