Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Op zich heeft Henk gelijk dat 'ie niet bij de eerste de beste tegenslag de boel omgooide. Eerst goed voetballen dan komen op de termijn de punten wel. Normaal gesproken levert aanvallend voetbal meer op dan afwachtend voetbal. Helaas hadden we de pech met een serie gelijke spelen en geen driepunters.

Alleen komt er een moment in de competitie dat het toch over een andere boeg gegooid moet worden. Dit team gaat zijn systeem niet meer onder de knie krijgen met alle nieuwelingen, blessures en spelers uit vorm. Vergeet even de riedel over publiek vermaken en ga vervelend resultaatvoetbal spelen.

poelie-lwd

In dit stadium zou ik overschakelen op 4-4-2. 2 controlerende middenvelders met Overgoor en Monteiro en 2 box to box spelers, Streek en Vloet. Voorop met Van Veen en Berisha. Peersman had ik linksback gezet, Vytas bank en Harry J rechtsback.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Utekleitrokken

Citaat van: poelie-lwd op februari 09, 2016, 07:55:50
In dit stadium zou ik overschakelen op 4-4-2. 2 controlerende middenvelders met Overgoor en Monteiro en 2 box to box spelers, Streek en Vloet. Voorop met Van Veen en Berisha. Peersman had ik linksback gezet, Vytas bank en Harry J rechtsback.

Verstandig of niet, weg met 4-3-3. Het lukt gewoon niet om met buitenspelers de spits te bereiken, daarnaast is Van Veen ook niet "zo'n" spits.

*Heeft iemand Henk al ge-smst met deze mededeling?

speculeter

Vond Henk voor zijn doen wel erg down na Zondag.
Hopelijk ziet hij het ook nog wat positief in Vrijdag.

Jandehulk

Citaat van: Utekleitrokken op februari 09, 2016, 10:09:23
Verstandig of niet, weg met 4-3-3. Het lukt gewoon niet om met buitenspelers de spits te bereiken, daarnaast is Van Veen ook niet "zo'n" spits.

*Heeft iemand Henk al ge-smst met deze mededeling?
ja heb ik gedaan... Ik zei ik ook dat wel eens zien maar fan wel met van veen /hoefdraad... Lijkt me mooie combi.

Jandehulk

Sorry van het soms rare typen ivm mijn klauw in t verband mannen

okkele

dat hest met die cobra`s


:D
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: sunderland op februari 09, 2016, 11:34:25
Ik hoor vreemde berichten.
hier hevve we dus helemaal niks aan !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Ik hoop dat Henk de ploeg goed voorbereid op Utrecht, ze zijn nu beter dan de afgelopen 3 jaar.
Maar wat heeft Cambuur een pech gehad in de eerste helft van de competitie, vaak net niet en verkeerde beslissingen van de scheids. Dit maakt een ploeg kapot, jammer.


Dokkumer

Henk de Jong stapt op als hoofdtrainer van SC Cambuur
9 februari 2016, 12:07

Henk de Jong heeft vanochtend besloten zijn taken als hoofdtrainer van SC Cambuur per direct neer te leggen. De oefenmeester vindt zichzelf naar eigen zeggen niet de juiste persoon om SC Cambuur de komende belangrijke maanden naar handhaving te loodsen.

Henk de Jong: "Ondanks de steun die ik nog steeds voel van de club, bestuur, directie en supporters heb ik het gevoel dat er iets moet veranderen en dat dit het juiste moment is om op te stappen. Met pijn in het hart neem ik afscheid, maar dit is wel het beste voor Cambuur. Iedereen bij deze fantastische club wens ik het allerbeste."

Algemeen Directeur Ard de Graaf: "Als clubleiding zijn we verrast door het besluit van Henk, maar we kunnen niks anders dan dit respecteren. Henk heeft een fantastische staat van dienst bij deze club en de stappen die we de afgelopen jaren hebben kunnen zetten zijn ook voor een groot gedeelte aan hem te danken. De deur bij SC Cambuur zal dan ook altijd open staan en we wensen hem alle goeds voor de toekomst. We gaan een passend moment zoeken waarop Henk afscheid kan nemen van de supporters en andersom. "

De taken van De Jong worden voorlopig waargenomen door zijn assistenten Sipke Hulshoff, Jan Bruin en Arne Slot.

Henk de Jong maakte eind 2010 de overstap van Harkemase Boys naar SC Cambuur als assistent van Alfons Arts. In maart 2013 nam hij het roer als interim-trainer over en werd met SC Cambuur direct kampioen van de Jupiler League. Na een jaar als assistent van Dwight Lodeweges verbrak hij vorig seizoen als hoofdtrainer het puntenrecord van SC Cambuur in de Eredivisie.

dizzhead

Bedankt. Het allerbeste. En nu er vol voor!

Moira

Jammer Henk. Bedankt voor alles en je bent een topper.


wiekie1969

Was geen ontkomen meer aan. Henk houdt de eer aan zichzelf, verstandig besluit.

Na Ado uit is er wat bij hem geknakt.