Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 68

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

Kunstgras


666

Ik heb hetzelfde gevoel als vorig jaar... Dit kunnen we niet verliezen, wij zijn hier de baas.  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur Groningen

Citaat van: Kunstgras op januari 31, 2016, 02:42:39
Wat ben jij een vervelend figuur.

Drie punten vandaag. Gas geven! |:)
Dat laatste ben ik met je eens, maar om mezelf nu een vervelend figuur te noemen, nou nee dat valt wel mee hoor.

Moira

3 punten vandaag!! |:)  Laten zien wie er de baas is hier

Dokkumer

Ik verwacht vandaag maar 1 ding... Dat die akelige jarresnuivers met hun varkensstaart tussen de pootjes jankend afdruipen.

Jandehulk

Word weer tijd om te gaan voetballen cambuur!!... Om te beginnen vandaag met 3 punten!!!!...

Dokkumer

Voetballen hoeft niet, passie strijd en beleving wil ik zien op Fox!


058-4life

Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2016, 10:21:04
Voetballen hoeft niet, passie strijd en beleving wil ik zien op Fox!
Inderdaad! Skop ze dwars deurmidden, te beginnen met die lilijke vd Berg.

fred

Beetje zin in ?  :y :y :y

:0= WIJ GAAN WINNEN

rest van het seizoen zal me een rotzorg zijn, als we deze maar niet verliezen!

PePe

De eerste tracktors zullen straks de stad wel binnen komen.

Jandehulk

Nou dokkumer beetje voetbal wil ik ook wel zien...Maar met passie en veel strijd!!! :zweep

PePe

Citaat van: 666 op januari 31, 2016, 07:38:34
Ik heb hetzelfde gevoel als vorig jaar... Dit kunnen we niet verliezen, wij zijn hier de baas.  |:)

Wij gaan niet verliezen, wij zijn hier de baas.

PePe

Citaat van: Jandehulk op januari 31, 2016, 10:36:25
Nou dokkumer beetje voetbal wil ik ook wel zien...Maar met passie en veel strijd!!! :zweep

Hoe, interesseert me niet, als de ballen maar in het DKV netje komen te liggen.

Destroyer

Voor Judas Bijker is de Friese derby tussen dkv en SC Cambuur extra pikant.

De verdediger stond in het verleden onder contract in Leeuwarden, maar afgelopen zomer maakte hij de overstap naar de gierbeffers.

"De supporters zullen nooit vriendelijk zijn", zegt Judas, die zondag voor het eerst terugkeert bij Cambuur, in gesprek met F*ckfan. "Niet tegen mij althans. Maar daar kan ik me eigenlijk ook niet druk om maken. Het zal wel niet positief zijn, ze zullen niet voor me klappen of voor me zingen. Of zingen misschien wel, maar dan op de negatieve manier."

"Maar dat hoort bij deze wedstrijd en ik vind het alleen maar mooi. Ik speel dan beter. Hoe vijandelijker hoe beter. Dat geeft mij wat extra's", gaat Bijker verder. Hij ziet dkv als duidelijke favoriet tegen het ploeterende Cambuur, dat tot overmaat van ramp Bartholomew Ogbeche kwijt raakte. "Als je alleen al kijkt naar hoeveel goals hij heeft gemaakt, dan denk ik dat het voor Cambuur heel lastig op te vangen is."
Het is nog de vraag of Bijker in de basis begint, maar als hij scoort zal hij zich niet inhouden. "Ik ga wel juichen hoor, ja tuurlijk. Het is toch mooi om tegen je oude club te scoren. Kijk het is voor mij niet reĆ«el om te denken dat het gebeurt, want ik zit bij pake Fopclown alleen maar op de bank omdat ik een echte Liwwadder FAKE  :_schater  ben maar als ik hem dan maak dan graag de winnende en dan ga ik zeker juichen en niet zo'n beetje ook."

Na de winnende goal heeft nooit iemand meer iets van Judas vernomen, of werd hij wakker uit zijn droom  l0l


Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/635611/bijker-doet-belofte-voor-derby-dan-ga-ik-zeker-juichen-en-niet-zo-n-beetje-ook-.html#VP4bagXUjuGtPB6V.99
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Gert Jan Verbeek in de tafel van Kees: Cambuur supporters zijn geweldig, hoe ze de club en de trainer steunen in moeilijke tijden. Gert Jan Verbeek is vanmiddag ook aanwezig in Leeuwarden. (persoonlijk denk ik dat hij Henk in de rust nog tips gaat geven)