Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - oost

#1
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 11, 2026, 17:50:23
Ik mis gewoon de (oude) op zet. Minder landen en 1 land die het organiseerde.
Nu is het niveau van de groeps fase waarschijnlijk gewoon dramatisch.
Plus dat 9 van de 10 duels in de nacht worden gespeeld.
Dus dit wk kan mij uit gestolen worden.
Sowieso is de charme wel een beetje weg na Qatar.
Toen moest Messi winnen en Frankrijk de finale halen.
Ik hoop dat het ooit weer normaal wordt waarschijnlijk tegen beter weten in :rodekaart
#2
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 05, 2026, 20:13:21
Wat een gigantische shit show is dit zeg.
Niemand wil de verantwoordelijkheid nemen.
Wat mij betreft neem kooi de gehele Club maar over.
Dit gaat op de hasses verkeerd als dit zo doorgaat :(
#3
Elke jaar weer het zelfde liedje hier  :_schater
#4
Citaat van: justremco op mei 20, 2026, 21:37:10
Jij verwacht dat we zomaar even betere spelers kunnen halen dan bovenstaand trio?

Als je een rol van betekenis wil gaan spelen en waarde wil cre?ren dan moet je zulke spelers idd binnen halen. Liefst spelers van een wat hoger niveau maar spelers die zich al bewezen hebben kunnen we vast niet betalen
#5
Misschien ben ik ongeduldig maar waar blijven de nieuwe spelers?
Ik lees overal namen Jetten Verkooijen rommeney

Zijn dit spelers die echt benaderd zijn en nee hebben gezegd ?
Of is het allemaal gelul?

Want als cambuur zich op zulke spelers richt wil ik niet weten wat plan B is :_spank
#6
Henk Veerman?  :_schater
#7
Citaat van: denistel op mei 13, 2026, 21:08:46
Look 18 jaar man speelt erg goed bij de 0  21 en scoort veel die moet je juist wel
een contract geven voordat een ander er mee vandoor gaat,

Ik kijk nooit naar onder 21.

Ik kan ze alleen beoordelen op hoe ze spelen bij cambuur 1.
Moet wel direct toegeven dat M Smit en D Visser mij zeer positief hebben verraste.
Bij laatste genoemde zag je gelijk dat die kan ballen. Heb ik met Look wel iets minder
#8
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2026, 20:50:33
Achja , dat verwachtten we van Smit en Nartey ook niet.

Laat de mensen die er verstand van hebben nu maar lekker hun gang gaan. Deze contractjes gaan echt niet een seizoen maken of breken hoor.

We zijn pas 13 mei; bijna alle competities zijn nog bezig. Ik zou je toch adviseren om nog even te wachten met panikeren :proost

Hehe komt vooral omdat er ziek veel spelers vertrekken.
Bij voorgaande promoties kon je de kern wel behouden. Nu moet je eigenlijk helemaal opnieuw beginnen.
Dus ik hoop dat er snel spelers bij komen  waarvan je weet dat ze car kunnen trekken :proost
#9
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2026, 20:38:52
Ja wat moeten we eigenlijk nog met die jeugdopleiding nu we gepromoveerd zijn?!


Zolang het elftal nog niet rond is lijkt het mij verstandiger te wachten om de jeugd allemaal contracten te geven.  Je kunt ten slotte het geld maar 1 keer uitgeven.

En ik verwacht niet dat we geld gaam verdienen aam Marsman en Look

Dan had je dat geld net zo goed aan diemers kunnen uitgeven  :rodekaart
#10
Tot nu toe wordt ik niet heel vrolijk.
Marsman verlengen ( Brengt energie maar kwalitatief erg matig
Look verlengen. In die paar invalbeurten totaal geen indruk op mij gemaakt.

En dan laat je Diemers gaan.

Ik hoop dat dit geen voorbode wordt want dan wordt het een erg langs seizoen komend jaar
#11
Typische kkd spits
Komt in de top duels van de kkd al wat te kort.
Dus als je hem kan slijten gewoon doen.
Hele aardige vent trouwens  :thumbsup maar daar koop je niks voor 8P
#12
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 12:14:43
Wat een gezeik hier over de muziek zeg :zucht.
Ik vond het een prachtig feest vele malen mooier dan de vorige huldiging in 2013.
Echt het bekogelen van Buma en die liedjes met het K woord erin is echt schandalig.
Maar deze huldiging was gewoon cult.  Geen oeverloos gelul geen onbekende persoon die de tijd vol lulde.
Nee ik heb samen met mijn zoontje genoten  |:)
#13
Halverwege Januari 2027 Henk De Jong volgt Plat op als trainer na smeekbede directie  :devil
#14
Citaat van: SCC op april 22, 2026, 09:54:59
Vraag aan de mensen die regelmatig bij de trainingen komen en bronnen hebben:

Wordt er nu we in de Eredivisie gaan spelen ?n we 2 seizoenen lang met Galvez een goede samenwerking hebben met Man City ook (intensiever) doorgegaan met deze samenwerking?
Want binnen de City groep gaan de betere talenten natuurlijk naar andere clubs die ook binnen de City Group vallen, dus wil je daar wel "afhankelijk" van worden? Ditzelfde geldt voor de samenwerking met Lille.
En bovendien zijn er nog 2 nadelen:
1) je krijgt zulke spelers pas laat in (of zelfs na) de voorbereiding, aangezien zulke spelers eerst kansen binnen de selectie krijgen (of er gewacht wordt of er betere alternatieven dan Cambuur komen);
2) als er geen koopoptie komt, zit er geen verdienmodel in, wat zo langzamerhand ons nieuw beleid lijkt te worden. Dus dan moet het al een unieke kans ala Ferrah zijn, maar dan treed mijn punt hierboven in werking.

De echt grote talenten zoals Ferrah en in het verleden Rusnak kun je alleen huren.
Of je moet een keer mazzel hebben zoals met Baoef.
Huren hoeft geen probleem te zijn zolang ze qua kwaliteit tot de beste van de selectie behoren.
Anders is het gewoon weggegooid geld.
#15
Citaat van: Bens op april 19, 2026, 19:07:04
Lambooij had het in de podcast over dat de eerste nieuwe speler binnenkort bekend werd. Die is nog steeds niet gepresenteerd.

Seizoen is nog nergens afgelopen.

Ik verwacht eigenlijk voor Vitesse thuis nog geen nieuwe spelers