Ik mis gewoon de (oude) op zet. Minder landen en 1 land die het organiseerde.
Nu is het niveau van de groeps fase waarschijnlijk gewoon dramatisch.
Plus dat 9 van de 10 duels in de nacht worden gespeeld.
Dus dit wk kan mij uit gestolen worden.
Sowieso is de charme wel een beetje weg na Qatar.
Toen moest Messi winnen en Frankrijk de finale halen.
Ik hoop dat het ooit weer normaal wordt waarschijnlijk tegen beter weten in
Nu is het niveau van de groeps fase waarschijnlijk gewoon dramatisch.
Plus dat 9 van de 10 duels in de nacht worden gespeeld.
Dus dit wk kan mij uit gestolen worden.
Sowieso is de charme wel een beetje weg na Qatar.
Toen moest Messi winnen en Frankrijk de finale halen.
Ik hoop dat het ooit weer normaal wordt waarschijnlijk tegen beter weten in

.