Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

#5355
Ik vind het maar een raar interview met Henk. Die knakker van een fred begint bloedserieus over de graafschap uit terwijl zijn moeder is overleden. Daar hadden ze het deze keer bij moeten laten.

Noordcambuur

Henk gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

douwelwd

Henk, heel veel sterkte en gecondoleerd
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

waldkip

Henk, Ruben en familie gecondoleerd en veel sterkte

Arno A

Nog ??n wedstrijd, en dan komt er een einde aan je carri?re als hoofdtrainer. Hartelijk dank voor alle mooie momenten die je iedereen geschonken hebt!  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op april 24, 2026, 11:34:36
Nog ??n wedstrijd, en dan komt er een einde aan je carri?re als hoofdtrainer. Hartelijk dank voor alle mooie momenten die je iedereen geschonken hebt!  :proost

_O_
Henk, held, bedankt

Zuid1991

Henk, bedankt dat je de potentie van mijn mooie club groot hebt gemaakt en waar nu mogelijkheden liggen om nog groter te worden.
Bedankt wat je hebt gedaan voor onze club!
Je bent een prachtmens.
En dank dat je nog jaren bij onze club blijft.
Op naar een mooie avond! |:)

sunderland

Best wel vreemde gedachte dat ie niet meer ons trainer is.

Bernardo

Geniet ervan vanavond, toch bijzonder je laatste wedstrijd als hoofdtrainer. _O_

denistel

Trainer bedankt voor alle mooie momenten voor onze club
vanavond even goed afsluiten en we zien je vast in de andere rol
wel weer voor bij komen.

_O_ _O_ _O_

Marc S

De laatste vanavond. Henk heeft de Cambuur voor altijd veranderd en zonder twijfel de potentie die er met de middelen die er waren er alles heeft uitgehaald, en nu op een plek heeft achter gelaten waar de club de volgende stap kan zetten. Een icoon voor onze club waar zouden we zijn beland zonder Henk de Jong? We zullen het nooit echt weten, alleen Henk is naast een goede trainer ook een fantastisch uithangbord voor onze club. Hopelijk blijft hij in een andere rol nog lang behouden voor de club, en gun het hem zo dat hij op eigen initiatief mag stoppen hier en daarmee het afscheid krijgt wat hij verdient.

mark1989

De laatste wedstrijd als hoofdtrainer. En dan hang je hem aan de wilgen. We zullen je steunen vanavond. En zoals je altijd zegt we doen het hier  met elkaar. En daarna is het klaar.
Voor mij de beste trainer die Cambuur ooit heeft gehad. En de meest onderschatte trainer van Nederland. Veel mensen weten niet hoe goed je echt bent, omdat je nooit grote clubs hebt getraind. Maar wij weten het wel. Wij hebben mogen profiteren van je kunsten die je hebt uitgehaald hier. Met minimale middelen en een selectie met altijd wel gebreken. Toch wist je er altijd een hecht team van te maken. Waar geknokt werd voor elke meter. En het maximale en soms nog meer uit een selectie werd gehaald.

oost

Halverwege Januari 2027 Henk De Jong volgt Plat op als trainer na smeekbede directie  :devil

Lobra

Henk bedankt voor alles. Je bent een geweldig mens. En een goede trainer die alles uit een selectie haalt. Wens jou en je gezin veel gezonde en gelukkige jaren. Ga nog lekker genieten bij cambuur met minder stress. Bedankt!

el haj

Citaat van: oost op april 24, 2026, 14:21:53
Halverwege Januari 2027 Henk De Jong volgt Plat op als trainer na smeekbede directie  :devil

Ik snap dat je een grapje maakt hoor, maar dat kan de directie die arme man echt niet aandoen - en wij, als supporters, kunnen dat wmb ook echt niet meer van ?m vragen.
Ben heeeeel blij dat Henk bij de club blijft, daar moeten we zuinig op zijn.