Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: diekhuzen op april 21, 2026, 13:31:37
Buiten Essien Bassey om hoor ik Derkx R.H. geen namen. Hij geeft aan meerdere spelers, brandt maar los dan....
:_schater

sjaak

Citaat van: diekhuzen op april 21, 2026, 13:31:37
Buiten Essien Bassey om hoor ik Derkx R.H. geen namen. Hij geeft aan meerdere spelers, brandt maar los dan....

komt nog wel. Zijn bron is nogal loslippig, terwijl hij af en toe beter zijn mond kan houden. Maar ja, aard van het beestje he

Derkx R.H.

Citaat van: sjaak op april 21, 2026, 13:48:03komt nog wel. Zijn bron is nogal loslippig, terwijl hij af en toe beter zijn mond kan houden. Maar ja, aard van het beestje he
Wat weet jij van mijn bron(nen)? NIETS!! Hoor regelmatig namen maar die houd ik netjes voor me of als ik het mag zeggen dan doe ik het eerder niet. Maar goed zal het hier beperken tot lezen, wil niemand tot last zijn....

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op april 21, 2026, 14:27:35
Wat weet jij van mijn bron(nen)? NIETS!! Hoor regelmatig namen maar die houd ik netjes voor me of als ik het mag zeggen dan doe ik het eerder niet. Maar goed zal het hier beperken tot lezen, wil niemand tot last zijn....
wat maakt jou het uit wat een ander zegt juh

Sonnema

Als je hier wat neer gaat zetten, valt het me op dat je altijd maar je bronnen of de namen moet vrijgeven. Als er ervaring weg zou gaan, (Diemers, Amofa) dan wie weet weer een slimme zet zoals met Baouf. We worden wel vaker verrast.

NRG

Dat ze op basis van data allerlei jonge talenten aantrekken ben ik helemaal voor. Heeft dit seizoen goed uitgepakt. Maar in de eredivisie heb je ook ervaring nodig. Jongens die klappen van de zweep kennen. Ik hoop dat ze die niet gaan vergeten.

Stanley

Citaat van: sjaak op april 21, 2026, 13:48:03
komt nog wel. Zijn bron is nogal loslippig, terwijl hij af en toe beter zijn mond kan houden. Maar ja, aard van het beestje he
Zeg Sjaak, bronnen meldt je niet en respecteer je. Bemoei je niet met de de bijdragen van Derkxs of breng zelf wat interessants in. Ik waardeer zijn inbreng hier, en zou het jammer vinden, dat hij zijn kennis niet meer met ons allen zou delen.

carlo de leeuw

Citaat van: NRG op april 21, 2026, 15:51:16
Dat ze op basis van data allerlei jonge talenten aantrekken ben ik helemaal voor. Heeft dit seizoen goed uitgepakt. Maar in de eredivisie heb je ook ervaring nodig. Jongens die klappen van de zweep kennen. Ik hoop dat ze die niet gaan vergeten.
Ik heb er wel wat vertrouwen in dat ze met een dusdanig uitgebalanceerd elftal op de proppen komen dat ze tenminste 3 ploegen onder zich houden.

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op april 21, 2026, 14:27:35
Wat weet jij van mijn bron(nen)? NIETS!! Hoor regelmatig namen maar die houd ik netjes voor me of als ik het mag zeggen dan doe ik het eerder niet. Maar goed zal het hier beperken tot lezen, wil niemand tot last zijn....
Neeeeee mooi deur gaan Derkx en ut ruumteluk gelul van die "meesterkennens" lekker an dei voorbei gaan late.

sjaak

Oww sorry hoor. Wist niet dat een aantal hier een erg kort lontje heeft.

Stanley

Citaat van: sjaak op april 21, 2026, 19:52:52
Oww sorry hoor. Wist niet dat een aantal hier een erg kort lontje heeft.
Beste Sjaak Ik geloof dat ik niet een kort lontje heb, maar ben ervoor om niet overal te over zeiken en mede forumleden in hun waarde te laten, meer is het niet. Het onderwerp nieuwe spelers is soms iets weten en meestal speculeren over nieuwe spelers. Past mooi in de voetballoze periode die er aankomt.

sunderland

Citaat van: sjaak op april 21, 2026, 19:52:52
Oww sorry hoor. Wist niet dat een aantal hier een erg kort lontje heeft.
nee juh. Maakt niks uit. Heb mij in het verleden ook wel eens gestoord aan Grijskijkert en hij aan mij waarschijnlijk. Nu weet Derkx wat meer en speculeter ook volgens mij.

sjaak

Mooi. Klaar weer. Fijne avond allen

SCC

Vraag aan de mensen die regelmatig bij de trainingen komen en bronnen hebben:

Wordt er nu we in de Eredivisie gaan spelen ?n we 2 seizoenen lang met Galvez een goede samenwerking hebben met Man City ook (intensiever) doorgegaan met deze samenwerking?
Want binnen de City groep gaan de betere talenten natuurlijk naar andere clubs die ook binnen de City Group vallen, dus wil je daar wel "afhankelijk" van worden? Ditzelfde geldt voor de samenwerking met Lille.
En bovendien zijn er nog 2 nadelen:
1) je krijgt zulke spelers pas laat in (of zelfs na) de voorbereiding, aangezien zulke spelers eerst kansen binnen de selectie krijgen (of er gewacht wordt of er betere alternatieven dan Cambuur komen);
2) als er geen koopoptie komt, zit er geen verdienmodel in, wat zo langzamerhand ons nieuw beleid lijkt te worden. Dus dan moet het al een unieke kans ala Ferrah zijn, maar dan treed mijn punt hierboven in werking.

oost

Citaat van: SCC op april 22, 2026, 09:54:59
Vraag aan de mensen die regelmatig bij de trainingen komen en bronnen hebben:

Wordt er nu we in de Eredivisie gaan spelen ?n we 2 seizoenen lang met Galvez een goede samenwerking hebben met Man City ook (intensiever) doorgegaan met deze samenwerking?
Want binnen de City groep gaan de betere talenten natuurlijk naar andere clubs die ook binnen de City Group vallen, dus wil je daar wel "afhankelijk" van worden? Ditzelfde geldt voor de samenwerking met Lille.
En bovendien zijn er nog 2 nadelen:
1) je krijgt zulke spelers pas laat in (of zelfs na) de voorbereiding, aangezien zulke spelers eerst kansen binnen de selectie krijgen (of er gewacht wordt of er betere alternatieven dan Cambuur komen);
2) als er geen koopoptie komt, zit er geen verdienmodel in, wat zo langzamerhand ons nieuw beleid lijkt te worden. Dus dan moet het al een unieke kans ala Ferrah zijn, maar dan treed mijn punt hierboven in werking.

De echt grote talenten zoals Ferrah en in het verleden Rusnak kun je alleen huren.
Of je moet een keer mazzel hebben zoals met Baoef.
Huren hoeft geen probleem te zijn zolang ze qua kwaliteit tot de beste van de selectie behoren.
Anders is het gewoon weggegooid geld.