Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op april 21, 2026, 08:38:17
Is dat zo? Dan zal de komende periode wel verrassend voor je worden...
Mijn gevoel zegt dat komend seizoen weinig ervaren verrassingen op het veld komen te staan. Maar zoals ik al aangeef is dat mijn gevoel.
Als dit totaal anders zal zijn laat ik mij ook graag verrassen.  :koffie

Derkx R.H.

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2026, 09:22:55
Mijn gevoel zegt dat komend seizoen weinig ervaren verrassingen op het veld komen te staan. Maar zoals ik al aangeef is dat mijn gevoel.
Als dit totaal anders zal zijn laat ik mij ook graag verrassen.  :koffie
Hier kunnen wij het over eens zijn, ik verwacht ook geen oudere spelers die je verrassend kan noemen eigenlijk...

Arno A

Citaat van: Oud Cambuur op april 20, 2026, 21:58:54
Nee Bouhoudane en Bassey

Als ze wel komen, sluiten ze misschien eerst wel aan bij de O 21. Dan kan je ze later altijd nog doorschuiven.

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op april 21, 2026, 09:27:39
Hier kunnen wij het over eens zijn, ik verwacht ook geen oudere spelers die je verrassend kan noemen eigenlijk...
Dit seizoen heb ik kunnen genieten van een aantal jonge talenten uit eigen jeugd.
Om je te kunnen handhaven op het hoogste niveau, zullen er toch in de as gerenomeerde spelers moeten staan, die de jonge talenten kunnen laten schitteren. Wordt een behoorlijke puzzel voor onze TM.

sunderland

Citaat van: Specuveter op april 20, 2026, 22:11:49
Heb je wel in de gaten wat voor groot talent Bouhoudane is?
Of verwacht je Haaland hier?
hij heeft niet door hoe goed Bouhoudane is.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2026, 10:03:50
Dit seizoen heb ik kunnen genieten van een aantal jonge talenten uit eigen jeugd.
Om je te kunnen handhaven op het hoogste niveau, zullen er toch in de as gerenomeerde spelers moeten staan, die de jonge talenten kunnen laten schitteren. Wordt een behoorlijke puzzel voor onze TM.
eens.

papier

Citaat van: Derkx R.H. op april 21, 2026, 08:38:17
Is dat zo? Dan zal de komende periode wel verrassend voor je worden...

Zou mooi zijn!

Oud Cambuur

Citaat van: Arno A op april 21, 2026, 09:31:59
Als ze wel komen, sluiten ze misschien eerst wel aan bij de O 21. Dan kan je ze later altijd nog doorschuiven.
Jij hebt ze kennelijk niet zien spelen

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op april 21, 2026, 09:31:59
Waarom denk je dit?

justremco

Citaat van: sunderland op april 05, 2026, 15:08:48
zou Simons halen van Eindhoven. Dat kan een fenomeen worden. Tussen de linies is zo belangrijk in de eredivisie. Rijkhoff ook erg interessant

Simons staat in de concrete belangstelling van Roda, Excelsior, de Graafschap en NAC

diekhuzen

Citaat van: Derkx R.H. op april 20, 2026, 08:48:10
Meerdere spelers van Jong PSV staan in de belangstelling van Cambuur ;)

Heb je namen?

Specuveter

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 21, 2026, 10:39:19
hij heeft niet door hoe goed Bouhoudane is.

Klopt. Ennik ben bang dat we volgend jaar met een veredeld jong team spelen.

Geen Diemers, vd Snade niet goed genoeg.

En ervaring me een goed nivo kost geld. Dan kun je ook Diemers behouden.

diekhuzen

Citaat van: Specuveter op april 21, 2026, 12:54:32
Mischien even hierboven lezen??

Buiten Essien Bassey om hoor ik Derkx R.H. geen namen. Hij geeft aan meerdere spelers, brandt maar los dan....

Benniepos

De competitie is nog niet eens afgelopen en we beginnen alweer, dat het volgend seizoen een jonge selectie wordt. Ik heb alle vertrouwen in onze TD en Scouting. Ook dit jaar weer voor een goede selectie gezorgd toch? #promotie