Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - diekhuzen

#1
Inderdaad, je vriendje is daarmee begonnen en ik heb daar slechts op gereageerd.

Gelet op het feit dat de meesten hier tot over hun ellebogen in elkaars achterwerk zitten en er nauwelijks ruimte is voor een eigen mening of een open discussie op dit forum, zul je mij hier niet meer zien.

Met vriendelijke groet,
#2
Citaat van: sunderland op mei 31, 2026, 22:24:49
dus omdat hij zo aardig is was hij niet slecht. Hij was super slecht

Wie zegt dat?
#3
Citaat van: sunderland op mei 30, 2026, 15:11:53
3 jaar terug hadden wij een extreem slechte trainer

Kinderachtig reactie. Henk behaalde na de degradatie ook geen nacompetitie, en zoveel minder heeft Ultee het uiteindelijk niet gedaan. Bovendien heeft Ultee zich altijd netjes opgesteld richting onze club, ook na zijn ontslag.
#4
Citaat van: zeewolde op mei 25, 2026, 10:23:18
Best een mooi lijstje maar Zeefuik zie ik in een lijstje komen met
Johnsen
Uldrikis
Afolabi
Binder
Hilterman

De rest zie ik wel als doelpuntenmakers

Johnsen heeft het prima gedaan
#5
Alles begint bij goed lezen en niet voor een ander invullen  :wall
#6
Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:34:26
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...

Praat voor jezelf.
#7
Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2026, 17:44:15
Als jouw werkgever met het voorstel komt 30 % van je salaris in te leveren , ondanks dat je bovengemiddeld hebt gepresteerd, zou jij dan uit liefde voor het bedrijf willen blijven ?

Absoluut niet. Gaat erom dat Mark zich constant profileert als clubman, maar jaarlijks drama creert over salaris.
#8
Mark wil de grote jongen uithangen en er zit inmiddels wel een soort patroon in het jaarlijkse onderhandelen over zijn salaris. Laat hem lekker bij Emmen gaan spelen. Wij kunnen ons beter richten op spelers die zich niet groter wanen dan de club.

Verder heeft Mark het de afgelopen twee seizoenen fantastisch gedaan en had ik hem ook graag zien blijven. Maar hoe het de laatste tijd gaat, begint wel vervelend te worden
#9
Citaat van: papier op mei 19, 2026, 17:05:25
De enige die zich daar over uitlaat is Mark. Ik vind dat behoorlijk onprofessioneel en onsympathiek. Juist op zijn leeftijd zou je iets anders verwachten. Als dit zijn houding is, 'my way or the high way', dan vraag ik me af of dat een fijne figuur is voor in de kleedkamer. Zeker voor een seizoen in de eredivisie waarbij ik toch wel mijn vraagtekens heb of hij daar ook zijn stempel kan drukken op de speelstijl.

:y
#10
Citaat van: Bernardo op mei 17, 2026, 12:25:40
Ik snap Diemers wel, komt op mij best redelijk over bij ESPN. Heb nog steeds wel het gevoel op basis van dit interview dat Diemers nog steeds het liefste bij Cambuur wil blijven.


Ik blijf het een onbegrijpelijke keuze vinden van Cambuur, we hebben ervaring nodig, Diemers is topfit en kent de club. Had hem gewoon die 2-jaar geboden, nu maar afwachten wat er voor terugkomt.
Want als het beleid echt is we geven 30+ maar een contract voor een jaar, dan zullen daar weinig spelers voor komen in die leeftijd.

Mark is Lars behoorlijk aan het onderuit halen. Volgens mij geniet Mark ook wel van alle aandacht en staat hij te springen om er constant op tv over te praten. Het blijft een broodvoetballer en dat is geen probleem, maar misschien zou hij zichzelf dan iets minder moeten profileren als clubman en wat minder tv aandacht opzoeken en met zijn zaakwaarnemer in gesprek gaan voor een oplossing
#11
Lijkt me eerder contract ontbinden.
#12
Citaat van: mark1989 op april 30, 2026, 21:12:57
Ook voor een appel en een ei zou ik hem niet nemen. Alleen in balbezit aardig bij momenten. Maar schakelt niet om en verdedigd helemaal niet mee.

:_schater Sinds de Binder uitspraak neem ik alles met een korrel zout
#13
Citaat van: Specuveter op april 21, 2026, 12:54:32
Mischien even hierboven lezen??

Buiten Essien Bassey om hoor ik Derkx R.H. geen namen. Hij geeft aan meerdere spelers, brandt maar los dan....
#14
Citaat van: Derkx R.H. op april 20, 2026, 08:48:10
Meerdere spelers van Jong PSV staan in de belangstelling van Cambuur ;)

Heb je namen?
#15
Selectie en Technische staf / Re: Toni Jonker
april 21, 2026, 09:37:50
Citaat van: Sonnema op april 21, 2026, 08:24:05
Hij heeft dus gesproken met De Graafschap en RKC, maar schijnt niet uit Leeuwarden te willen.

Vaag, waarom ga je dan ?berhaupt spreken?