Inderdaad, je vriendje is daarmee begonnen en ik heb daar slechts op gereageerd.
Gelet op het feit dat de meesten hier tot over hun ellebogen in elkaars achterwerk zitten en er nauwelijks ruimte is voor een eigen mening of een open discussie op dit forum, zul je mij hier niet meer zien.
Met vriendelijke groet,
Gelet op het feit dat de meesten hier tot over hun ellebogen in elkaars achterwerk zitten en er nauwelijks ruimte is voor een eigen mening of een open discussie op dit forum, zul je mij hier niet meer zien.
Met vriendelijke groet,
Sinds de Binder uitspraak neem ik alles met een korrel zout
