Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2026, 17:44:15
Als jouw werkgever met het voorstel komt 30 % van je salaris in te leveren , ondanks dat je bovengemiddeld hebt gepresteerd, zou jij dan uit liefde voor het bedrijf willen blijven ?

Absoluut niet. Gaat erom dat Mark zich constant profileert als clubman, maar jaarlijks drama creert over salaris.

rvw

Mark roept maar over zijn contractduur, laat hem openheid van zaken geven over zijn salaris , dan kunnen we een mening hebben. Denk dat Mark zichzelf te groot vind. Ben er niet rouwig om als hij vertrekt.

Derkx R.H.

Citaat van: diekhuzen op mei 22, 2026, 10:26:43
Absoluut niet. Gaat erom dat Mark zich constant profileert als clubman, maar jaarlijks drama creert over salaris.
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...

Derkx R.H.

Citaat van: rvw op mei 22, 2026, 10:32:15
Mark roept maar over zijn contractduur, laat hem openheid van zaken geven over zijn salaris , dan kunnen we een mening hebben. Denk dat Mark zichzelf te groot vind. Ben er niet rouwig om als hij vertrekt.
Mark verdiende 240K per jaar en moest 30% inleveren met een 1 jarig contract(eerste aanbod) die stond haaks op wat er in januari gezegd werd(dat ze graag de toekomst met Mark in wilden) toekomst is niet 1 jaar in mijn optiek. En daarnaast wilde Mark financieel inleveren maar wel voor een meerjarig contract.
En het trucje van zoveel wedstrijden en automatisch verlengen kent Mark wel, daar zijn dit jaar ook een paar spelers stuk op gegaan....

diekhuzen

#1309
Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:34:26
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...

Praat voor jezelf.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:34:26
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...
helemaal eens en dit zijn gewoon de feiten! Maar sommigen willen dat niet snappen

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 09:55:26
Dit lijkt mij het enige manco van Lambooij op dit moment. Scorende spitsen aantrekken.
Met alle respect voor Romeny, maar die zou ons ook niet direct beter maken voorin.
jonge wat zal jij straks teleurgesteld zijn. Als Romeny niet goed genoeg is. Het wordt een ratjetoe met veel buitenlanders en vooral jonge spelers.
En toch heb ik vertrouwen in Lambooij

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op mei 22, 2026, 13:22:42
jonge wat zal jij straks teleurgesteld zijn. Als Romeny niet goed genoeg is. Het wordt een ratjetoe met veel buitenlanders en vooral jonge spelers.
En toch heb ik vertrouwen in Lambooij
Mooi dat jij al weet welke spelers er komen brand maar los zou ik zeggen

sunderland

#1313
Citaat van: Oud Cambuur op mei 22, 2026, 15:09:09
Mooi dat jij al weet welke spelers er komen brand maar los zou ik zeggen
waar staat dat, wat ik wel weet is dat we spelers als Romeny en Verkooijen niet kunnen betalen. Dus wat er uit de Nederlandse competitie komt moet je heel veel geluk mee hebben. Je kunt dus bij de grote buitenlandse clubs spelers uit jeugd teams halen en daar zal vast wel een parel tussen zitten

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:53:39
En het trucje van zoveel wedstrijden en automatisch verlengen kent Mark wel, daar zijn dit jaar ook een paar spelers stuk op gegaan....

Dankzij dat 'trucje' gaan we gelukkig niet door met Djermoumi. Dus het werkt zo slecht nog niet voor de club.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

#1315
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 15:23:40
Dankzij dat 'trucje' gaan we gelukkig niet door met Djermoumi. Dus het werkt zo slecht nog niet voor de club.
stond laatst heel stuk in de krant. Dkv verdient nog steeds aan die trucjes van 7 jaar terug. Dat is dan vooral bij spelers die weggaan Als middlesbrough wint krijgen we nog 1.5 ton voor Bangura?

Derkx R.H.

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 15:23:40
Dankzij dat 'trucje' gaan we gelukkig niet door met Djermoumi. Dus het werkt zo slecht nog niet voor de club.
Voor de club niet, maar Mark is de club niet voor zover ik weet...

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op mei 22, 2026, 11:34:26
Dat kan je voorkomen door een contract voor meerdere jaren te geven. En wat ik al eens eerder zei, het ging niet om geld maar om zekerheid.
Maar Mark gaat weg en nog hebben we het er nog over en wordt een speler als een halve crimineel afgeschilderd omdat hij een goed salaris verdiend.
Ik dit vind het respectloos richting onze aanvoerder die 2 seizoenen alles speelde en altijd 1 van de besten was op het veld...maar goed wie ben ik he...
[/quote _O_ _O_ _O_ _O_

Specuveter

Jongens .....hij is weg
Hoeveel pagina s gaan we nog over hem schijven????

Korezev

Citaat van: Specuveter op mei 23, 2026, 09:30:44
Jongens .....hij is weg
Hoeveel pagina s gaan we nog over hem schijven????
Ik denk heel veel, alleen het is allemaal zo onzinnig, hij is weg en blijft weg en iedereen mag een mening hebben, maar het zal er niets aan veranderen.