Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Ik snap Diemers wel, komt op mij best redelijk over bij ESPN. Heb nog steeds wel het gevoel op basis van dit interview dat Diemers nog steeds het liefste bij Cambuur wil blijven.


Ik blijf het een onbegrijpelijke keuze vinden van Cambuur, we hebben ervaring nodig, Diemers is topfit en kent de club. Had hem gewoon die 2-jaar geboden, nu maar afwachten wat er voor terugkomt.
Want als het beleid echt is we geven 30+ maar een contract voor een jaar, dan zullen daar weinig spelers voor komen in die leeftijd.

Delamere

Citaat van: Bob Paisley op mei 17, 2026, 12:20:59
Je hoeft er niet heen h?.
Er is alleen daar naar gevraagd en verder weinig met hem besproken..
Dat had je kunnen weten van te voren
Dol op aandacht. ?Hij is er zelf ook wel een beetje in gaan geloven?, zou Gijp zeggen.

Harry L.

Citaat van: Bernardo op mei 17, 2026, 12:25:40
Ik snap Diemers wel, komt op mij best redelijk over bij ESPN. Heb nog steeds wel het gevoel op basis van dit interview dat Diemers nog steeds het liefste bij Cambuur wil blijven.


Ik blijf het een onbegrijpelijke keuze vinden van Cambuur, we hebben ervaring nodig, Diemers is topfit en kent de club. Had hem gewoon die 2-jaar geboden, nu maar afwachten wat er voor terugkomt.
Want als het beleid echt is we geven 30+ maar een contract voor een jaar, dan zullen daar weinig spelers voor komen in die leeftijd.

Helemaal eens, en wat hebben we nu eigenlijk in huis wat Eredivisie waardig is. Ik kom op Amofa en misschien Janssen maar voor rest?.. Of ben ik te pessimistisch

Vlampiep

Onbegrijpelijk hoe een stel dombo's op het forum voorbij gaat aan wat Diemers voor ons heeft kunnen betekenen. Dit vind ik ook van toepassing op Lambooij.
Diemers had graag willen blijven maar wel tegen redelijke voorwaarden. Ben echt benieuwd.of Lambooij in staat zal zijn een representatieve selectie uit de hoge hoed te toveren, want het budget laat geen missers toe.
.

zeewolde

Beel benieuwd welke speler van boven de 28-30 jaar bij ons gaat tekenen voor 1 jaar en ook nog absoluut eredivisiewaardig is.

Bankzitter

Citaat van: Delamere op mei 17, 2026, 12:27:52
Dol op aandacht. ?Hij is er zelf ook wel een beetje in gaan geloven?, zou Gijp zeggen.

Dat is zeker zo. Maakt ook dat hij er veel voor doet en laat om te presteren om die aandacht te krijgen. Liever iemand in het veld die bepalend wil zijn dan 11 grijze muizen

Galdiano

#1236
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2026, 12:42:33
Beel benieuwd welke speler van boven de 28-30 jaar bij ons gaat tekenen voor 1 jaar en ook nog absoluut eredivisiewaardig is.

Daar gaat het helemaal niet om. Het is veel te groot uitgemeten over 30+ slechts 1 jaar.
Het is een en en situatie. Hij wil een langer contract plus weinig salaris inleveren.  (en dat is zijn goed recht)
Daarnaast is hij een speler die echt heel veel verdiend voor kkd begrippen. Zelf voor ere begrippen van Cambuur.
Dit heeft zelfs Henk toegegeven in de podcast van de LC.
Je moet niet een situatie krijgen ala Pama met te veel grote verschillen in het salarishuis.
Ja een vedette mag wat meer verdienen, maar dit was echt exorbitant hoog tegenover de rest.

Lambooij kijkt puur zakelijk naar de selectie en laat zich niet lijden door sentimenten.
Hij kijkt puur naar bedrag X waar hij zoveel mogelijk goede spelers voor probeert te halen, schijnbaar lukt dat niet me Diemers erbij.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2026, 13:05:31
Het is veel te groot uitgemeten over 30+ slechts 1 jaar.

Daarbij is Diemers natuurlijk niet net aan 30, maar die wordt in oktober al 33.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Tot hoever reikt Diemers zijn clubliefde?

Stanley

Vreemd dat Hans Kraai het contract van Mark Diemers niet kent. Hij weet toch wel van de optie van 25 wedstrijden voor een tweede jaar. Bovendien hoort Mark dat ook te benoemen als hij eerlijk is. Ik denk dat Lambooij en Plat anders willen voetballen en Mark daar minder in past.

Andy King

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2026, 13:05:31
Daar gaat het helemaal niet om. Het is veel te groot uitgemeten over 30+ slechts 1 jaar.
Het is een en en situatie. Hij wil een langer contract plus weinig salaris inleveren.  (en dat is zijn goed recht)
Daarnaast is hij een speler die echt heel veel verdiend voor kkd begrippen. Zelf voor ere begrippen van Cambuur.
Dit heeft zelfs Henk toegegeven in de podcast van de LC.
Je moet niet een situatie krijgen ala Pama met te veel grote verschillen in het salarishuis.
Ja een vedette mag wat meer verdienen, maar dit was echt exorbitant hoog tegenover de rest.

Lambooij kijkt puur zakelijk naar de selectie en laat zich niet lijden door sentimenten.
Hij kijkt puur naar bedrag X waar hij zoveel mogelijk goede spelers voor probeert te halen, schijnbaar lukt dat niet me Diemers erbij.

Exact! Je kan je centjes maar 1x uitgeven. Ik heb daarin wel vertrouwen in Lambooij.

Bankzitter

Ik ben ook wel benieuwd of het perspectief voor Souren nu veranderd. Die komt op 8 beter tot zijn recht.

Poetser

Je zult straks veel meer verdedigend moeten omschakelen. Daar is Diemers heel slecht in.

Gabster

Citaat van: Delamere op mei 17, 2026, 12:06:26
Hij had er bij 25 gespeelde wedstrijden in het komend seizoen gewoon nog een seizoen erbij gekregen. Maar deze zichzelf clubman noemende,  media- en instagramgeile, geldwolf vond het allemaal te min.
Hij verkoopt zichzelf goed, maar gooit andere mensen op een misselijkmakende wijze voor de bus. Hij heeft absoluut een mooie en belangrijke bijdrage in de promotie gehad maar ben door zijn achterbakse volksmennerij wel een beetje klaar met deze Popie Jopie.

U heeft het door!

Hij is weg, slotje mag erop.
In Henk we trust!

michello

Kamp Lambooij. Slotje wat mij betreft.