Dit plan i s gedoemd om te mislukken omdat iedereen voor een nieuw stadion is maar nu er boter bij de vis wordt gevraagd is dus heel andere koek
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: Viper op juli 29, 2018, 11:21:50
Geniet van het weer, jimny. De hittegolf is voorbij.
Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2018, 15:59:09
Beste jongen ik snap best dat je ook last hebt van de warmte, maar als je zegt dat je mij kent dan kun je ook weten dat ik mij niet laat slepen.
En als jij van mening bent dat Foeke het goed doet, dan is dat jouw mening, respecteer ik en zeg geluk er mee. Maar daarbij lijkt het mij dan ook niet meer dan een kwestie van fatsoen dat je meningen van een ander ook kunt respecteren.
Kun je dat niet, dan adviseer ik je met gezwinde spoed een ander forum te gaan zoeken, misschien eentje en aantal kilometers verder op, daar is het ook niet wenselijk dat er commentaar is op bestuursleden en TS.
Verder denk ik dat mijn kennis in voetballers aanmerkelijk beter is dan het berijden van een paard, kun je de ridder wel vergeten want ik bestrijd geen windmolens.
Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2018, 11:17:10
Als het over voetbal technische zaken gaat haak inderdaad al redelijk snel af omdat iedereen een mening heeft en denkt dat deze prefereert boven de ander.
Dus meng ik mij niet discussies over systemen enz.
Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2018, 06:47:20
![]()
Nou beste kerel, de warmte heeft jou goed te pakken.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 26, 2018, 22:46:06
Geld is op mien jong.... alles gaat in het nieuwe stadion , dit worden nog een paar hele lange jaren.
En ik ben bang dat we in het nieuwe stadion de 1ste jaren ook nog geen geld hebben voor een goede selectie.
Succes met je lange reizen naar Leeuwarden, soms zie ik autos met Cambuurvaantjes tussen groningen en drachten, denk ik zou dat C groningen zijn???
Hoop dat ik ernaast zit maar denk het niet.
En ook ik heb helemaal niks met Foeke liever vandaag dan morgen opdoeke
Citaat van: veteraan op juli 15, 2018, 00:41:04
Horen we wel erg vaak ! Calimero ?
Er is een groot deel vd pers en politiek de mening toegedaan dat Friesland maar een ambitieuze club en een modern stadion nodig heeft, en dat is er al vinden ze.
In Brabant staan stadions in Breda, Tilburg,Waalwijk,Oss, Helmond, Den Bosch en tweemaal Eindhoven !