Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - jimny

#1
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 25, 2018, 10:41:33
Dit plan i s gedoemd om te mislukken omdat iedereen voor een nieuw stadion is maar nu er boter bij de vis wordt gevraagd is dus heel andere koek
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 30, 2018, 18:37:36
Dit forum heet in de wandelgangen het leeghoofden forum ik snap nu waarom, dus streep mij maar door :_schater
#3
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 29, 2018, 13:00:55
Citaat van: Viper op juli 29, 2018, 11:21:50
Geniet van het weer, jimny. De hittegolf is voorbij.

Bedankt voor de tip  _O_
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 29, 2018, 10:51:26
Have a nice day  :_schater
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 28, 2018, 21:05:52
Er staat niets in de forumregels dat dit niet mag en als ik een duidelijke mening heb laat ik me niet wegzetten met een tekst dat ik wellicht last heb van de warmte etc.etc.

#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 27, 2018, 16:16:20
Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2018, 15:59:09
Beste jongen ik snap best dat je ook last hebt van de warmte, maar als je zegt dat je mij kent dan kun je ook weten dat ik mij niet laat slepen.
En als jij van mening bent dat Foeke het goed doet, dan is dat jouw mening, respecteer ik en zeg geluk er mee. Maar daarbij lijkt het mij dan ook niet meer dan een kwestie van fatsoen dat je meningen van een ander ook kunt respecteren.
Kun je dat niet, dan adviseer ik je met gezwinde spoed een ander forum te gaan zoeken, misschien eentje en aantal kilometers verder op, daar is het ook niet wenselijk dat er commentaar is op bestuursleden en TS.
Verder denk ik dat mijn kennis in voetballers aanmerkelijk beter is dan het berijden van een paard, kun je de ridder wel vergeten want ik bestrijd geen windmolens.

Ik kom je tzt tegen Albert en dan lul je mee met vriend en vijand
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 27, 2018, 15:05:18
Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2018, 11:17:10
Als het over voetbal technische zaken gaat haak inderdaad al redelijk snel af omdat iedereen een mening heeft en denkt dat deze prefereert boven de ander.
Dus meng ik mij niet discussies over systemen enz.

Binnenkot sleep ik mee naar Foeke (A)  en dan wil ik wel eens kijken of je een ridder te paard bent als je zonder enige voetbalkennis Foeke gaat aanvallen over zijn beleid en jij vindt dat hij wegmoet
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 27, 2018, 10:40:28
Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2018, 06:47:20
  :_schater :_schater
Nou beste kerel, de warmte heeft jou goed te pakken.

Ik weet wie je bent en een mening zonder onderbouwing heb je nog nooit gehad A en al helemaal niet als het over voetbal gaat
#9
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 27, 2018, 03:36:51
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 26, 2018, 22:46:06
Geld is op mien jong.... alles gaat in het nieuwe stadion , dit worden nog een paar hele lange jaren.
En ik ben bang dat we in het nieuwe stadion de 1ste jaren ook nog geen geld hebben voor een goede selectie.
Succes met je lange reizen naar Leeuwarden, soms zie ik autos met Cambuurvaantjes tussen groningen en drachten, denk ik zou dat C groningen zijn???
Hoop dat ik ernaast zit maar denk het niet.
En ook ik heb helemaal niks met Foeke liever vandaag dan morgen opdoeke

En waarom moet Foeke weg dan, ik spreek hem af en toe en hij heeft een duidelijke visie en is heel goed bezig om een compleet nieuw Cambuur neer te zetten.
#10
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 20, 2018, 21:37:22
Iedere partij knokt als een gek zo ook de Friese Poort en dat is hun goed recht
#11
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 18, 2018, 08:06:11
Denk niet dat de Centrale een beschermd winkelcentrum is, de binnenstad kan ik nog begrijpen maar de Centrale no way
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 17, 2018, 20:31:50
Het kwartje valt zo langzamerhand de goede kant op
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 15, 2018, 05:23:28
Citaat van: veteraan op juli 15, 2018, 00:41:04

Horen we wel erg vaak ! Calimero ?
Er is een groot deel vd pers en politiek de mening toegedaan dat Friesland maar een ambitieuze club en een modern stadion nodig heeft, en dat is er al vinden ze.
In Brabant staan stadions in Breda, Tilburg,Waalwijk,Oss, Helmond, Den Bosch en tweemaal Eindhoven !

Brabant en Friesland is een slecht voorbeeld omdat Brabant meer dan 2,5 miljoen inwoners heeft tegenover Friesland 650.000 duizend inwoners inwoners, hoe meer inwoners hoe meer geld er per gemeente en provincie beschikbaar is.

Ook zitten er in Brabant veel meer potentiele sponsoren dan in onze provincie, loop voor de aardigheid de hoofdsponsors eens na die Cambuur de laatste decenia heeft gehad.

Ook de vijver waar de 2 bvo's in moeten vissen v.w.b. talenten is bijzonder karig wat is af te lezen in de 1e  selecties
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 14, 2018, 17:30:27
Wat een Calimero gelul lees ik hier toch steeds, zeg maar zo:  veel geschreeuw maar weinig wol
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 14, 2018, 08:39:57
Regel- en Wetgeving daar heeft het natuurlijk mee te maken, moet de LC dan onwaarheden schrijven zoals "het is voor de bakker"  op dit moment is men op de goede weg en ik zeg maar zo de Oldehove is ook niet in 1 dag gebouwd.