Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: jimny op juli 27, 2018, 10:40:28
Ik weet wie je bent en een mening zonder onderbouwing heb je nog nooit gehad A en al helemaal niet als het over voetbal gaat

Als je toch zo van het onderbouwen bent, waaruit blijkt dat Foeke een duidelijke visie heeft en goed bezig is om een compleet nieuw Cambuur neer te zetten? Elke proefspeler (op de keeper na) heeft een contract gekregen, er is nog geen overbodige speler vertrokken en we hebben ook nog steeds kwantiteit ipv kwaliteit. Dus ben heel benieuwd....

Vlampiep

Citaat van: jimny op juli 27, 2018, 10:40:28
Ik weet wie je bent en een mening zonder onderbouwing heb je nog nooit gehad A en al helemaal niet als het over voetbal gaat
Ik denk niet dat onderbouwing hier nodig is.

Vlampiep

#7532
Citaat van: jimny op juli 27, 2018, 10:40:28
Ik weet wie je bent en een mening zonder onderbouwing heb je nog nooit gehad A en al helemaal niet als het over voetbal gaat
Als het over voetbal technische zaken gaat haak inderdaad al redelijk snel af omdat iedereen een mening heeft en denkt dat deze prefereert boven de ander.
Dus meng ik mij niet discussies over systemen enz.

Cambuur Groningen

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 26, 2018, 22:46:06
Geld is op mien jong.... alles gaat in het nieuwe stadion , dit worden nog een paar hele lange jaren.
En ik ben bang dat we in het nieuwe stadion de 1ste jaren ook nog geen geld hebben voor een goede selectie.
Succes met je lange reizen naar Leeuwarden, soms zie ik autos met Cambuurvaantjes tussen groningen en drachten, denk ik zou dat C groningen zijn???
Hoop dat ik ernaast zit maar denk het niet.
En ook ik heb helemaal niks met Foeke liever vandaag dan morgen opdoeke
haha nee ik ben die met dat sjaaltje om zn nek achter het stuur |:)

jimny

#7534
Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2018, 11:17:10
Als het over voetbal technische zaken gaat haak inderdaad al redelijk snel af omdat iedereen een mening heeft en denkt dat deze prefereert boven de ander.
Dus meng ik mij niet discussies over systemen enz.

Binnenkot sleep ik mee naar Foeke (A)  en dan wil ik wel eens kijken of je een ridder te paard bent als je zonder enige voetbalkennis Foeke gaat aanvallen over zijn beleid en jij vindt dat hij wegmoet

zeewolde

Citaat van: jimny op juli 27, 2018, 15:05:18
Binnenkot sleep ik mee naar Foeke (A)  en dan wil ik wel eens kijken of je een ridder te paard bent als je zonder enige voetbalkennis Foeke gaat aanvallen over zijn beleid en jij vindt dat hij wegmoet
vraag Foeke dan ook even wat hij bedoelde met kwaliteit ipv kwantiteit. Dan kan hij je vast ook uitleggen op welke posities we ons verbeterd hebben tov vorig seizoen.

Vlampiep

Citaat van: jimny op juli 27, 2018, 15:05:18
Binnenkot sleep ik mee naar Foeke (A)  en dan wil ik wel eens kijken of je een ridder te paard bent als je zonder enige voetbalkennis Foeke gaat aanvallen over zijn beleid en jij vindt dat hij wegmoet
Beste jongen ik snap best dat je ook last hebt van de warmte, maar als je zegt dat je mij kent dan kun je ook weten dat ik mij niet laat slepen.
En als jij van mening bent dat Foeke het goed doet, dan is dat jouw mening, respecteer ik en zeg geluk er mee. Maar daarbij lijkt het mij dan ook niet meer dan een kwestie van fatsoen dat je meningen van een ander ook kunt respecteren.
Kun je dat niet, dan adviseer ik je met gezwinde spoed een ander forum te gaan zoeken, misschien eentje en aantal kilometers verder op, daar is het ook niet wenselijk dat er commentaar is op bestuursleden en TS.
Verder denk ik dat mijn kennis in voetballers aanmerkelijk beter is dan het berijden van een paard, kun je de ridder wel vergeten want ik bestrijd geen windmolens.

jimny

Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2018, 15:59:09
Beste jongen ik snap best dat je ook last hebt van de warmte, maar als je zegt dat je mij kent dan kun je ook weten dat ik mij niet laat slepen.
En als jij van mening bent dat Foeke het goed doet, dan is dat jouw mening, respecteer ik en zeg geluk er mee. Maar daarbij lijkt het mij dan ook niet meer dan een kwestie van fatsoen dat je meningen van een ander ook kunt respecteren.
Kun je dat niet, dan adviseer ik je met gezwinde spoed een ander forum te gaan zoeken, misschien eentje en aantal kilometers verder op, daar is het ook niet wenselijk dat er commentaar is op bestuursleden en TS.
Verder denk ik dat mijn kennis in voetballers aanmerkelijk beter is dan het berijden van een paard, kun je de ridder wel vergeten want ik bestrijd geen windmolens.

Ik kom je tzt tegen Albert en dan lul je mee met vriend en vijand

Vlampiep

Citaat van: jimny op juli 27, 2018, 16:16:20
Ik kom je tzt tegen Albert en dan lul je mee met vriend en vijand
????
Nou ik zou zeggenen doe Albert de groeten als je hem tegen komt.
Je kunt hem herkennen met een lans rijdend op een ezel.
En beste Jimni, voordat je een een confrontatie aan wilt gaan is het verstandig je er van te overtuigen of het wel de persoon is die jij voor ogen hebt.
Maar jouw aantijgingen en manier van benadering bevallen mij niet, ook al ben je misschien wel een supporter in hart en nieren.
Dus beste vriend, bezint eer gij begint.

justremco

Citaat van: jimny op juli 27, 2018, 16:16:20
Ik kom je tzt tegen Albert en dan lul je mee met vriend en vijand

Krijg ik nog een onderbouwing van de voorzitter van de Foeke fanclub??

Geelblauwstiens

Het lijkt me leuk als sommigen elkaar even een pb sturen, dan kan dit voor gewoon weer door over Cambuur.

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 27, 2018, 17:10:35
Het lijkt me leuk als sommigen elkaar even een pb sturen, dan kan dit voor gewoon weer door over Cambuur.
Hest helemaal geliek, want ut gaat oek nog nerges over.  :?


Lore

Citaat van: jimny op juli 27, 2018, 16:16:20
Ik kom je tzt tegen Albert en dan lul je mee met vriend en vijand

Vriend,

Ik ken je niet, maar het noemen van voornamen op een forum is echt not-done. Ik snap ook niet welk punt je daarmee wilt maken?

jimny

Er staat niets in de forumregels dat dit niet mag en als ik een duidelijke mening heb laat ik me niet wegzetten met een tekst dat ik wellicht last heb van de warmte etc.etc.


justremco

Citaat van: jimny op juli 28, 2018, 21:05:52
Er staat niets in de forumregels dat dit niet mag en als ik een duidelijke mening heb laat ik me niet wegzetten met een tekst dat ik wellicht last heb van de warmte etc.etc.

Nog steeds geen antwoord op m'n vragen....