Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Scc0511

#1
Citaat van: Eewal op juni 22, 2026, 16:05:00
ik zeg dat ie wel komt.

Dan hoop ik dat JIJ gelijk hebt |:) :_schater
#2
Ik ben zeer blij met deze 2 spelers tot nu toe!  |:) Gewoon waarde cre?eren op het veld ook!
#3
Citaat van: Specuveter op mei 29, 2026, 08:35:20
Hoe zit het met die terugkoop clausule?
Kan dat gedurende het seizoen? Of alleen aan het einde van het seizoen?

Ik verwacht een 2/3 jarig contract waarbij Ajax de 1ste mogelijkheid heeft om hem tegen x-bedrag terug te kopen.
#4
Citaat van: hobbes op mei 27, 2026, 12:46:04
Andere positie

Klopt, maar ongeveer wel hetzelfde salaris moet je rekenen. En een zeur eerste klas als het niet gaat zoals meneer wil.
#5
Citaat van: Andy King op mei 27, 2026, 12:06:41
Seuntjens?

Nooit aan beginnen. Heb ik 10x liever Diemers
#6
Citaat van: zeewolde op mei 26, 2026, 10:03:20
Dat hoop  je of dat weet je?

Gebeurt niet heel vaak dat ze meerdere tegelijk presenteren.

Ik hoorde dat er meerdere keuringen waren vandaag...
#7
Citaat van: Specuveter op mei 26, 2026, 09:00:23
Al vaker hier genoemd
Prima speler.
Ben benieuwd naar vandaag......nieuwe speler incoming

Ik denk wel meer dan 1 :thumbsup
#8
Thomas Ouwejan, is dat niet wat voor ons?
#9
Echt wel hele goede wedstrijden zien spelen o.a. Emmen uit. Was toen enorm balvast. Als tweede spits (pinchhitter) ideaal lijkt me. Echter scoort te weinig om bij ons 1ste spits te zijn volgend jaar, helemaal in de e.d.
#10
Citaat van: sunderland op mei 05, 2026, 20:06:20
jawel al 3 weken en hij kan nu Uneken alvast mee nemen want die is nu klaar

Dan moet ie echt voor het sportieve plaatje (Uneken) gaan. Financieel kunnen we bij lange na niet tegen Ado op.
#11
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 10:04:06
Hoorde tijdens de huldiging ook een nieuw (hardstyle) nummer. Klonk wel lekker, volgens mij van Svenergy. Iemand een idee hoe dit nummer heet en waar het te vinden is?
#12
Wat een debielen. Ontplofte echt vlakbij kinderen. En Diemers de lui op Zuid maar proberen rustig te houden. Die kreeg het ook wel even te horen..
#13
Citaat van: Andy King op april 14, 2026, 09:52:02
Ik weet niet of hij zo traag is. Heeft gespeeld als spits en erachter. Ook wel linksvoor.
Brengt natuurlijk wel de broodnodige ervaring mee.

Nooit aan beginnen. Lees veel reacties van supporters waar hij heeft gespeeld. Overal weinig motivatie als het even wat minder gaat. Daarnaast een grootverdiener bij Groningen.
#14
Citaat van: Trainer op april 12, 2026, 15:09:07
Welke ervaren spelers zitten er dit jaar veel op de bank bij middenmoot eredivisie clubs? Zit daar nog wat tussen? En gister even gekeken naar Heracles en vandaag nac, qua degradatie, zit daar nog wat tussen?

Die Wieckhoff van Heracles is wel een leuk spelertje.
#15
Emmanuel Poku van Almere ben ik wel fan van. Broertje van en heeft prima rendement. Bloedjesnel ook! En nog 1 jaar contract bij Almere.