Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Scc0511 op mei 29, 2026, 08:46:28
Ik verwacht een 2/3 jarig contract waarbij Ajax de 1ste mogelijkheid heeft om hem tegen x-bedrag terug te kopen.
klopt. Ze mogen hem heus niet binnen eerste jaar terug halen en alleen aan het einde van een seizoen. Wat een zootje daar bij Ajax. Het grootste talent van 2 jaar terug zomaar naar ons laten gaan. Denk dat al die jong Ajax spelers wel mee maken hoe slecht het gaat en dus daarom ook wel weg willen. Dit had vier seizoenen terug ondenkbaar geweest

Derkx R.H.

Hier kan een Vinkje staan.....

Scc0511

Ik ben zeer blij met deze 2 spelers tot nu toe!  |:) Gewoon waarde cre?eren op het veld ook!

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op mei 29, 2026, 18:44:05
Hier kan een Vinkje staan.....
contract voor 2 of 3 jaar wat ik begrijp

okkele

blij met jetten (word een betere bijker wmb) , twijfels bij vink.
ik verwacht dat vink een stand-in word voor de eerste spits.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

Citaat van: okkele op mei 29, 2026, 21:13:19
blij met jetten (word een betere bijker wmb) , twijfels bij vink.
ik verwacht dat vink een stand-in word voor de eerste spits.
hij moet eerst maar eens eerste keus worden

okkele

dat hoeft voorlopig nog niet maar die positie is alvast goed dubbel bezet.
aardig wat potentie lijkt mij.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op mei 29, 2026, 21:57:10
dat hoeft voorlopig nog niet maar die positie is alvast goed dubbel bezet.
aardig wat potentie lijkt mij.
precies, je hebt sowieso iemand die nooit ruzie met de bal heeft zoals Balk. Als je de topclubs uit speelt kun je net zo goed geen spits opstellen maar spelers zoals Vink. Hij heeft volgens mij veel gevoel voor ruimtes. Dus tussen de linies.

okkele

ik dacht dat yellowblue op jetten doelde.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland


Bens

Cambuur heeft Vink van Ajax bijna binnen dit volgens Omroep Fryslan.

Naastismis

Met allemaal jochies van Jong Ajax ga je het niet redden in de eredivisie

Eewal

Bod van Cambuur op Bouhoudane door PSV afgewezen, daarom doorgeschakeld naar Vink. Bron: VI.

R058

Citaat van: Eewal op mei 30, 2026, 09:07:39
Bod van Cambuur op Bouhoudane door PSV afgewezen, daarom doorgeschakeld naar Vink. Bron: VI.
In dat stuk staat juist dat Vink wordt gezien als aanvallende middenvelder en dat het bod op Bouhoudane hier los van staat. Er wordt ook een nieuw bod op Bouhoudane verwacht.
Ik vind het leuke spelers waar ze mee bezig zijn. Echt jongens met potentie.

Eewal

Citaat van: R058 op mei 30, 2026, 09:20:20
In dat stuk staat juist dat Vink wordt gezien als aanvallende middenvelder en dat het bod op Bouhoudane hier los van staat. Er wordt ook een nieuw bod op Bouhoudane verwacht.
Ik vind het leuke spelers waar ze mee bezig zijn. Echt jongens met potentie.
haha ik had alleen de kop gelezen. Bedankt voor de extra info. Ik vind het ook leuke spelers. Hopelijk nog wel een paar met eredivisie wedstrijden in dd benen erbij.