Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Snap niet wat velen in die rijkhof zien als spits. Aanvallende 10 mwoh ok?. Moet echte nr 9 komen


cambuurpromoveert

denk wel mocht hij ook komen dat er ook wel naar iets meer ervaren spelers moet worden gekeken, wat ze ongetwijfeld ook wel doen


cambuurpromoveert

Citaat van: Tanjajeah op mei 28, 2026, 20:47:21
Is wel een talent, maar is natuurlijk geen eerste spits. Die zal ongetwijfeld nog komen. Moet wel voor betaald worden, want doorlopend contract. Zou Pieter de beurs weer trekken?

misschien goedkoper kunnen aantrekken ivm terugkoop clausale

Pisvlek


sunderland

Citaat van: Andy King op mei 28, 2026, 11:38:22
Viergever?
tjonge jonge jonge. Denken we nu echt dat we hem kunnen betalen


justremco

Citaat van: sunderland op mei 28, 2026, 22:44:26
tjonge jonge jonge. Denken we nu echt dat we hem kunnen betalen

Gerucht Viergever komt van een clickbait site

sunderland

Citaat van: justremco op mei 28, 2026, 23:33:08
Gerucht Viergever komt van een clickbait site
dat staat zo haaks op het Diemers stuk

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op mei 28, 2026, 20:47:21
Is wel een talent, maar is natuurlijk geen eerste spits. Die zal ongetwijfeld nog komen. Moet wel voor betaald worden, want doorlopend contract. Zou Pieter de beurs weer trekken?
volgens mij meer een loper bij de spits

michello

Vink kan ook heel goed rondom de spits inderdaad.

Bernardo

Is wel het type waar Lambooij het over had in het stuk van OF

Specuveter

Hoe zit het met die terugkoop clausule?
Kan dat gedurende het seizoen? Of alleen aan het einde van het seizoen?

Scc0511

Citaat van: Specuveter op mei 29, 2026, 08:35:20
Hoe zit het met die terugkoop clausule?
Kan dat gedurende het seizoen? Of alleen aan het einde van het seizoen?

Ik verwacht een 2/3 jarig contract waarbij Ajax de 1ste mogelijkheid heeft om hem tegen x-bedrag terug te kopen.