Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Ook vandaag nog geen spits gepresenteerd.
..

YellowBlue

Citaat van: sunderland op mei 26, 2026, 14:47:46
Als je Diemers al niet een normale aanbieding kan doen weet ik genoeg. We hadden in kkd 5e begroting.
Lars is inventief en er komt heus wel een goede selectie. Wel jammer dat Willem 2 nu in ons vaarwater komt want die betalen simpelweg veel meer salaris
er is w?l een normale aanbieding gedaan, alleen niet in de ogen van Diemers

sunderland

Citaat van: YellowBlue op mei 26, 2026, 21:28:43
er is w?l een normale aanbieding gedaan, alleen niet in de ogen van Diemers
dat vind jij. Voor jou en mij wel

Andy King


sunderland

Citaat van: Andy King op mei 27, 2026, 12:06:41
Seuntjens?
34..zou het toe juichen maar past totaal niet in ons beleid en is echt niet goedkoper dan Diemers

justremco

Citaat van: Andy King op mei 27, 2026, 12:06:41
Seuntjens?

Daar lijkt me het beste wel een beetje van af. Is natuurlijk wel ervaren en kan volgens mij een ploeg ook wel echt op sleeptouw nemen

Scc0511

Citaat van: Andy King op mei 27, 2026, 12:06:41
Seuntjens?

Nooit aan beginnen. Heb ik 10x liever Diemers

zeewolde

Citaat van: Andy King op mei 27, 2026, 12:06:41
Seuntjens?

Ik was al bang dat iemand hem weer ging noemen

zeewolde

Nog geen nieuws over nieuwe spits en/ofde oud speker waarmee gesproken is?

hobbes

Citaat van: Scc0511 op mei 27, 2026, 12:23:17
Nooit aan beginnen. Heb ik 10x liever Diemers

Andere positie

Andy King

Heeft net als Plat wel een verleden bij Castellon...

Scc0511

Citaat van: hobbes op mei 27, 2026, 12:46:04
Andere positie

Klopt, maar ongeveer wel hetzelfde salaris moet je rekenen. En een zeur eerste klas als het niet gaat zoals meneer wil.

Andy King


Poetser

Citaat van: Andy King op mei 28, 2026, 11:38:22
Viergever?

Is ook alweer 36..

Wel een uitstekende verdediger.

Harlekijntje

Rijkhof mag weg bij Ajax, contract word waarschijnlijk ontbonden.