Citaat van: Harry L. op november 29, 2025, 07:54:12Werkelijk onvoorstelbaar dat dit er niet is.
Het wordt tijd dat er een Var komt in de KKD, de belangen zijn te groot. Dit kost je gewoon 2 hele belangrijke punten in de strijd om promotie. Zet bij al die wedstrijden er gewoon een scherm neer waar de vierde man naar kan kijken. Hoeft helemaal niet duur te zijn, je hebt gewoon de beelden van ESPN.
