Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Daar had Henk het ook al over
Hij vind het nu onrustig
Van ene trainingsveld naar het andere
Een vast trainingsveld zou al ??n hele stap in de goede richting zijn.


Sonnema

Citaat van: Galdiano op december 27, 2024, 09:45:46
Afbouwen schuldenlast waardoor je dus direct 7 ton extra kan investeren in de selectie.
Daarnaast wordt ook nadrukkelijk een nieuw trainingscomplex benoemd.
Dit laatste is een absolute must als je echt nog meer stappen wil zetten. Zowel voor Cambuur 1 als de jeugd.

Inderdaad een must, het is afwachten waar straks een club omvalt of dat de gemeente gaat zeggen ga maar fuseren en de plek komt vrij voor Cambuur. Als je al weet dat ze straks naar de velden van Friesland en MKV gaan met het 1e en die 2 clubs niet heel groot zijn in hun bestaan. Is misschien wel de kans daar om wat te ontwikkelen. Maar zie de perikelen bij Nicator, zou dat ook zo maar kunnen.

Noordcambuur

Geweldig stuk van van der Kooi  :thumbsup daar moeten we TROTS op zijn dat je zulke goede mensen nog kunt vinden die hun hart op de goede plaats hebben.
Vele miljoenen in de club steken in ??n woord TROTS  |:)

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op december 27, 2024, 12:49:58
Geweldig stuk van van der Kooi  :thumbsup daar moeten we TROTS op zijn dat je zulke goede mensen nog kunt vinden die hun hart op de goede plaats hebben.
Vele miljoenen in de club steken in ??n woord TROTS  |:)

Ja leuk, maar er wil natuurlijk niemand helemaal in Leeuwarden komen voetballen.

Lore

Citaat van: Galdiano op december 27, 2024, 09:45:46
Afbouwen schuldenlast waardoor je dus direct 7 ton extra kan investeren in de selectie.
Daarnaast wordt ook nadrukkelijk een nieuw trainingscomplex benoemd.
Dit laatste is een absolute must als je echt nog meer stappen wil zetten. Zowel voor Cambuur 1 als de jeugd.

Die zeven ton zijn goud waard. Dat kan in de selectie ofi
In het verder afbouwen van de schuld, waardoor er nog meer mogelijk wordt.

Prachtige tijden!

thankyou

Pieter kooi geweldige gast. Gulle gever (mits aflossing etc)

Alleen is het mij allemaal wel best?. Er was een Cambuur voor het oude stadion en nu?

Cambuur till I die? al mijn vrienden om mij heen.. maar het stadion en alle momenten en al de mooie momenten zijn vervange glorie. Wandel bijna elke dag om het oude SCC stadion heen.


Cambuur en oude stadion 4 life?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Dreet

Prima kerel natuurlijk, Pieter Kooi. Maar ook weer geen weldoener hoor. Hii heeft gewoon voorwaarden, wat logisch is:

Kooi legt uit dat hij bereid is de schuld gedeeltelijk kwijt te schelden. De voorwaarde is dat meerdere geldschieters hun schouders onder de club zetten, door certificaten te kopen. Kooi: ,,Stel er komt daardoor twee miljoen binnen. Dan zou ik bereid zijn een miljoen van mijn lening weg te strepen. Bij vier miljoen streep ik dan bijvoorbeeld nog eens een miljoen door.??

Kooi zegt dat bestaande sponsoren en certificaathouders enthousiast zijn. Daarnaast hebben ook nieuwe partijen volgens hem belangstelling. ,,Ik durf wel uit te spreken dat we al twee tot vier miljoen binnen denken te hebben. We willen het liefst nog hoger komen, dus dit is ook een oproep.??

Zuid1991

Citaat van: Dreet op december 28, 2024, 16:06:09
Prima kerel natuurlijk, Pieter Kooi. Maar ook weer geen weldoener hoor. Hii heeft gewoon voorwaarden, wat logisch is:

Kooi legt uit dat hij bereid is de schuld gedeeltelijk kwijt te schelden. De voorwaarde is dat meerdere geldschieters hun schouders onder de club zetten, door certificaten te kopen. Kooi: ,,Stel er komt daardoor twee miljoen binnen. Dan zou ik bereid zijn een miljoen van mijn lening weg te strepen. Bij vier miljoen streep ik dan bijvoorbeeld nog eens een miljoen door.??

Kooi zegt dat bestaande sponsoren en certificaathouders enthousiast zijn. Daarnaast hebben ook nieuwe partijen volgens hem belangstelling. ,,Ik durf wel uit te spreken dat we al twee tot vier miljoen binnen denken te hebben. We willen het liefst nog hoger komen, dus dit is ook een oproep.??

Hij streept gewoon 1/2 miljoen weg bij meerdere inkomsten?.
Dan ben je een weldoener, naast de VELE extra miljoenen die hij in scc heeft gepompt!
Hij denkt mee en daardoor laat hij scc qua inkomsten groeien in de toekomst.
Wat mogen wij blij zijn met hem! |:)


De Gast

Mooie vent. Heeft wat mij betreft wel wat teveel vertrouwen in Ard. Zonder Henk weet Ard ook niet meer wat hij moet doen om de club sportief op het juiste spoor te houden. Die bescheidenheid mag Pieter wel wat laten varen.

Dreet

Citaat van: Zuid1991 op december 28, 2024, 19:33:01
Hij streept gewoon 1/2 miljoen weg bij meerdere inkomsten?.
Dan ben je een weldoener, naast de VELE extra miljoenen die hij in scc heeft gepompt!
Hij denkt mee en daardoor laat hij scc qua inkomsten groeien in de toekomst.
Wat mogen wij blij zijn met hem! |:)
Maar dan moeten die extra inkonsten wel komen, anders streept hij die miljoenen niet weg. Dat is toch juist de voorwaarde. En voor die overige miljoenen waar jij het over hebt, heeft hij ook voorwaarden gesteld. Niks mis mee en heel logisch. Jij doet net of hij de grote suikeroom van Cambuur is. Dat is niet zo.

Mp

Citaat van: Dreet op december 29, 2024, 12:09:06
Maar dan moeten die extra inkonsten wel komen, anders streept hij die miljoenen niet weg. Dat is toch juist de voorwaarde. En voor die overige miljoenen waar jij het over hebt, heeft hij ook voorwaarden gesteld. Niks mis mee en heel logisch. Jij doet net of hij de grote suikeroom van Cambuur is. Dat is niet zo.

De certificaten heeft hij persoonlijk niet veel aan. Eveneens is de naam op het stadion min of meer een gift. Het wegstrepen van miljoenen lening als de club commerci?le doelen haalt.. Cambuur mag zijn handen dichtknijpen met deze man.

Lore

Citaat van: De Gast op december 28, 2024, 22:48:25
Mooie vent. Heeft wat mij betreft wel wat teveel vertrouwen in Ard. Zonder Henk weet Ard ook niet meer wat hij moet doen om de club sportief op het juiste spoor te houden. Die bescheidenheid mag Pieter wel wat laten varen.

Dat is ook niet de taak van Art. Hij gaat niet over het technische deel. Hij moet wel zorgen dat de mensen die daar wel over gaan ook de juiste mensen zijn.

Art gaat meer over het bedrijfskundige deel van de organisatie en dat gaat volgens mij gewoon heel erg goed. Wel een hele spannend fase nu.

Lore

Citaat van: Dreet op december 29, 2024, 12:09:06
Maar dan moeten die extra inkonsten wel komen, anders streept hij die miljoenen niet weg. Dat is toch juist de voorwaarde. En voor die overige miljoenen waar jij het over hebt, heeft hij ook voorwaarden gesteld. Niks mis mee en heel logisch. Jij doet net of hij de grote suikeroom van Cambuur is. Dat is niet zo.

Hij gebruikt zijn lening om nog meer geld binnen te halen. Dan werkt het dus dubbel op. Hij haalt ook zijn eigen netwerk erbij om Cambuur financieel verder te brengen. Prachtig!

Ik maak mij meer zorgen over zijn informele invloed. Daar had Ype Smit gewoon echt een punt.

Dreet

Citaat van: Mp op december 29, 2024, 13:48:17
Eveneens is de naam op het stadion min of meer een gift.
Wat een onzin. Door een stadionnaam neemt de bekendheid van je bedrijf enorm toe. Als ik jouw redenering moet volgen, had Kooi die naam dus net zo goed voor een symbolische euro kunnen kopen. Ik ben ook enorm blij met wat Pieter Kooi allemaal voor de club doet. En dat zit hem ook juist in het gestructureerde. Dat was in de tijd van Jan Riedstra wel anders. Maar er wordt hier gedaan alsof Kooi miljoenen over de balk smijt uit liefdadigheid. Gelukkig is dat niet zo.

Bankzitter

Het is zijn bedrijf niet meer. Maar de waarheid zal wat in het midden liggen. Hij verdient er niks aan maar natuurlijk koopt hij daarmee invloed. Je kan wel zeggen dat je adviezen vrijblijvend zijn, maar in de praktijk weegt het natuurlijk zwaar mee.