Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Helmond Sport Vrijdag 28 November 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 22, 2025, 09:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
5 (26.3%)
Mulders
0 (0%)
Nap
2 (10.5%)
Baouf
10 (52.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
1 (5.3%)
Diemers
1 (5.3%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: december 04, 2025, 01:13:00

Destroyer

Citaat van: De Gast op november 28, 2025, 22:50:23
Je zult maar een kaartje hebben gekocht voor vanavond.. tel daar bij op de peperdure catering en je komt berooid thuis.
Wat was dit slaapverwekkend. Alles ontbrak vanavond. Passie, sfeer, durf, spits.

Hoe is het mogelijk..

Was even terig naar 2006...

Slechtste wedstrijd dit seizoen. Volgende week verwacht ik meer voetbal tegen Den Bosch
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op november 28, 2025, 23:31:12
Nou geen Binder en Jermouni brengen :_schater

Liever had ik het van die negatieveling gehoord, maar die zal jou nu wel gaan napraten ;)

Wat papier ook zegt: Jermoumi deed niks verkeerd toch? Het was vast nog te vroeg voor Mulders om een hele wedstrijd te spelen.
Binder snap ik wel in de zin van lengte brengen, maar Binder lijkt idd niet zo goed te zijn  :X
Misschien was Visser wel beter geweest qua oorlog maken.. Verder is het nog steeds armoe troef bij ons in de spits.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

jamer dat hier altijd naar iemand word gezocht om tegen aan te trappen.
het was een bagger-wedstrijd.
ik ben in de 70e minuut vertrokken, mijn hele avond is niet verneukt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Citaat van: okkele op november 28, 2025, 23:43:45
jamer dat hier altijd naar iemand word gezocht om tegen aan te trappen.
het was een bagger-wedstrijd.
ik ben in de 70e minuut vertrokken, mijn hele avond is niet verneukt.

Dit heb ik wel eens gedaan bij een 0-3 stand maar bij 0-0  :?
Bijzonder.

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 28, 2025, 23:39:53
Liever had ik het van die negatieveling gehoord, maar die zal jou nu wel gaan napraten ;)

Wat papier ook zegt: Jermoumi deed niks verkeerd toch? Het was vast nog te vroeg voor Mulders om een hele wedstrijd te spelen.
Binder snap ik wel in de zin van lengte brengen, maar Binder lijkt idd niet zo goed te zijn  :X
Misschien was Visser wel beter geweest qua oorlog maken.. Verder is het nog steeds armoe troef bij ons in de spits.

Geef Visser eens wat ruimer de tijd.. die jongen is tenminste nog doelgericht. Binder moet je eerst bijbrengen dat de dug-out niet de plek is waar je een doelpunt kunt maken.

denistel

zeer zwakke pot geen beleving geen slimheid op en naast het veld helaas,

waarom geen Marsman er in met zijn snelheid en felheid dat miste je heel erg

Scc0511

Citaat van: okkele op november 28, 2025, 23:43:45
jamer dat hier altijd naar iemand word gezocht om tegen aan te trappen.
het was een bagger-wedstrijd.
ik ben in de 70e minuut vertrokken, mijn hele avond is niet verneukt.

Zou iedereen eens moeten doen... Ga gewoon achter je club staan. Staan verdikke 2e.

Johan-12

Citaat van: denistel op november 29, 2025, 01:42:03
zeer zwakke pot geen beleving geen slimheid op en naast het veld helaas,

waarom geen Marsman er in met zijn snelheid en felheid dat miste je heel erg
Eens met jou. Galvez vertraagde het spel heel erg. Hij was niet de enige trouwens. Maar Marsman is wel iemand die energie brengt. Wat dat betreft begreep ik de wissel van Binder ook niet, had dan Kian Visser erin gegooid, die brengt ook energie. Nu leverde iedereen de bal bij Diemers in, zonder zelf initiatief te nemen. Diemers had het ook niet, en dan krijg je zo'n wedstrijd.
Het was vanaf minuut 1 eigenlijk al gemakzuchtig en traag, en dat is dan lastig om te draaien.
Al hadden we minimaal 1 strafschop moeten hebben, en had je waarschijnlijk deze slechte wedstrijd toch gewonnen.

Poetser

Deze wedstrijden zitten er ook tussen. En dat is dit seizoen meer uitzondering dan regel. Ik maak me dan ook geen enkele zorgen.

Soms heb je deze wedstrijden ook nodig om weer even scherp te worden en dat het echt niet allemaal vanzelf gaat.

Ik vind het uitfluiten na de wedstrijd echt schandalig. Daar wordt niemand beter van en het is op basis van dit seizoen niet terecht.

Harry L.

Het wordt tijd dat er een Var komt in de KKD, de belangen zijn te groot. Dit kost je gewoon 2 hele belangrijke punten in de strijd om promotie. Zet bij al die wedstrijden er gewoon een scherm neer waar de vierde man naar kan kijken. Hoeft helemaal niet duur te zijn, je hebt gewoon de beelden van ESPN.

oost

Dat het gisteren een draak van een wedstrijd was kan gebeuren.
Is natuurlijk wel vette pech dat zowel Jonker Amofa en Berkhout geblesseerd waren.
Dat dan een Rolke op 6 moet en Nap centraal zorgt ervoor dat je geen automatismen hebt en geen voetbal op het middenveld. Maar laten we eerlijk zijn geeft kooy gewoon die 100% strafschop waren we dit duel alweer vergeten wanneer we het stadion uitliepen.
Echt werkelijk een schande dat Kooy dit niet ziet of de grens  :(

thankyou

Citaat van: Harry L. op november 29, 2025, 07:54:12
Het wordt tijd dat er een Var komt in de KKD, de belangen zijn te groot. Dit kost je gewoon 2 hele belangrijke punten in de strijd om promotie. Zet bij al die wedstrijden er gewoon een scherm neer waar de vierde man naar kan kijken. Hoeft helemaal niet duur te zijn, je hebt gewoon de beelden van ESPN.
Werkelijk onvoorstelbaar dat dit er niet is.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Korezev

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 28, 2025, 23:30:29
Vertel, wat had je precies anders gedaan?
Begin eens met de jeugd in plaats van met die 2 uitzendkrachten, Henstra is niet slechter dan die er nu staat op rechts, Marsman is niet slechter dan die draver op links, Visser is niet slechter dan Balk/ vd Sande en Kooistra zou ook nog wel iemand kunnen vervangen.
Maar laat ze eens een paar wedstrijden staan.
De "we doen het wel even gedachte" moet soms wel eens veranderd worden.


Lore

Maar even over een bal in het veld gooien bij een aanval van de tegenpartij door een wisselspeler???..schandalig