Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - janou

#1
Citaat van: Poetser op juni 04, 2026, 08:31:48
Het stadion is al te klein. Gooi die hoeken maar dicht.

En dan over 3 jaar als we een keer gedegradeerd zijn met 8000 man op de tribune in een stadion van 17000. Laten we dit eerst maar 10 jaar elk jaar vol krijgen. Liever elke keer helemaal vol dan vaak lege plekken.
#2
Citaat van: Specuveter op april 21, 2026, 12:55:12
corteo vanaf Zaailand

Ja dat zag ik langskomen. Ik bedoel meer in de zin van een spandoek oid.
#3
Wordt er voor a.s. vrijdag iets van een sfeeractie voor het team/afscheid Henk georganiseerd?
#4
Ik vind de verhoging enorm meevallen (voor Noord in elkgeval). Dit is gewoon een normale inflatiecorrectie eigenlijk.
#6
Citaat van: Lowieke op maart 31, 2026, 14:30:48
Lambooij maakt vaak goede keuzes, maar niet altijd. Zie b.v. Binder.

Noem mij een TD waarbij elke speler geslaagd is. Die zijn er niet kan ik je vertellen. En met de middelen die hij heeft heeft hij echt geweldig werk geleverd. Ik kijk liever naar de goede spelers die gehaald zijn (en aantal verkocht voor goede bedragen) dan naar een enkele speler die niet slaagt.

Op dit moment lijkt mij vertrouwen in Lambooij niets anders dan gepast. Helemaal omdat wij inhoudelijk helemaal niets meekrijgen van de gesprekken.
#7
Citaat van: PePe op maart 31, 2026, 11:16:53
Wat past het beste bij Cambuur? Een geliefde trainer of een data trainer?

Dit is toch geen ??n of het ander? Je moet goed met mensen kunnen werken, en de data en beelden gebruiken om het team en spelers individueel beter te maken. Als je ??n van de twee niet doet ben je ?berhaupt niet geschikt als trainer in deze tijd vind ik.
#8
Op basis waarvan wordt Plat nu al afgeschoten? Omdat we m niet kennen? Of weten we al veel over die vent?

Ik vertrouw Lambooij volledig, heeft zichzelf inmiddels wel bewezen lijkt mij.
#9
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2026, 09:14:09
Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.

Ze zouden compleet gefaald hebben op het moment dat het nu al wekelijks was uitverkocht en er geen ruimte voor groei meer was.
#10
Wedstrijden / Re: Jong Ajax-Cambuur
februari 12, 2026, 08:41:30
Citaat van: sunderland op februari 11, 2026, 18:17:23
Komt natuurlijk erg slecht uit dat ze een nieuwe trainer hebben. Als speler wil je alles geven bij een nieuwe trainer

Normaal zeker inderdaad. Maar vraag mij af of dat bij een jong ploeg net zo gaat, aangezien daar toch meer wordt gekeken naar ontwikkeling van talentvolle spelers dan naar het resultaat. Als de resultaten slecht zijn, zijn ze daar minder geneigd om een ander (minder talentvolle speler) de kans te geven omdat resultaten bijzaak zijn.

Maar een voordeel zal het idd niet zijn.
#11
Even vraagje: Heeft er iemand toevallig een autokaart met nog plekje over in de auto die mij in de buurt van het Emmen stadion zou kunnen oppikken?
#12
Selectie en Technische staf / Re: Ethan Apkakou
januari 07, 2026, 12:18:44
Citaat van: Gasgeve op januari 06, 2026, 21:06:27
Selectie van vorig jaar was ook een machtige selectie!

Los van kwaliteit kan het toch gewoon een mooie groep zijn geweest om mee samen te werken? Denk dat je als trainer vooral voldoening haalt uit spelers beter maken icm resultaten. Nou dat is vorig jaar echt wel gebeurd.

#13
Selectie en Technische staf / Re: Ethan Apkakou
januari 07, 2026, 12:02:49
Citaat van: sunderland op januari 02, 2026, 14:53:40
je moet ook een beetje geluk hebben, Almere had met Rijkhoff en Druif 2 toppers. Rijkhof doet het ook pas sinds eind november goed en daarvoor was het helemaal niks en Druif is weer vaak geblesseerd. Eens dat het nu beste ok? wordt ingevuld, maar in sommige wedstrijden zou het een stuk makkelijker zijn met een doelpunten maker. Overigens als je de doelpunten van dit hele jaar terug ziet maakt R?lke beste goals

Helemaal met je eens.
#14
Selectie en Technische staf / Re: Ethan Apkakou
januari 02, 2026, 13:08:35
Citaat van: upweer op januari 01, 2026, 15:53:01
Het gaat mis zodra hij een spits aanneemt, de rest is allemaal top!

Denk dat een spits ook een stuk lastiger is. Een van de meest gewilde posities. Maar ook de meest afhankelijke speler. Vind dat wij die dit jaar niet per s? slecht bezet hebben hoor. Niet de Muhren die er 30 inschiet, maar met R?lke en VD Sande voor KKD begrippen best oke.

Heeft overigens ook met rest van het elftal te maken. In Muhren jaren hadden we echt een uitgeballanceerd en bredere selectie. Rol van Hoedemakers op 6 moeten we ook niet vergeten. Daar is het dit jaar nog vrij wisselvallig waardoor je ook minder dominant bent.
#15
Citaat van: upweer op december 22, 2025, 21:59:36
Ajax is dood, dkv op de loop?

Waarom niet gewoon:
Abe is dood, DKV op de loop.

Waarom niet gewoon liedjes die onze ploeg steunen in plaats van alleen maar over snuiven en DKV?