Citaat van: Poetser op juni 04, 2026, 08:31:48
Het stadion is al te klein. Gooi die hoeken maar dicht.
En dan over 3 jaar als we een keer gedegradeerd zijn met 8000 man op de tribune in een stadion van 17000. Laten we dit eerst maar 10 jaar elk jaar vol krijgen. Liever elke keer helemaal vol dan vaak lege plekken.