Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 13, 2025, 10:28:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
7 (41.2%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
2 (11.8%)
Ferrah
6 (35.3%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (11.8%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van der Heide
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: december 25, 2025, 17:47:02

fred

Citaat van: Galdiano op december 19, 2025, 23:21:10
ADO begint met Willem II uit.

King Side en vak E  leeg, en waarschijnlijk geen ADO "supporters"
Kan  alle kanten op  |:)

De Gast

Citaat van: diekhuzen op december 20, 2025, 10:48:44
Daar is ern forum voor :)
47 punten  |:)

Su ist. Het voetbal zit wel goed. Weinig op aan te merken behalve dat onze 9 en 10 behelpen blijft. Dat moet volgend jaar echt anders, hoe sneu ook voor Balkie, vd Sande en Rolke.

En Nicky is straks natuurlijk weer 2de keus achter Nap. Hoe waardevol hij nu ook is, hij moet spelen. Ik denk dat ze bij MVV nog wel wat versterking kunnen gebruiken.

sunderland

Citaat van: Sonnema op december 20, 2025, 07:27:56
Die is weg, hetzelfde geld voor Binder.
daarom mocht Binder nog even spelen en kreeg Souren een publiekswissel.
Binder overigens nog nooit zo goed gezien, die viel uitstekend in

sunderland

Citaat van: De Gast op december 20, 2025, 13:30:46
Su ist. Het voetbal zit wel goed. Weinig op aan te merken behalve dat onze 9 en 10 behelpen blijft. Dat moet volgend jaar echt anders, hoe sneu ook voor Balkie, vd Sande en Rolke.

En Nicky is straks natuurlijk weer 2de keus achter Nap. Hoe waardevol hij nu ook is, hij moet spelen. Ik denk dat ze bij MVV nog wel wat versterking kunnen gebruiken.
denk eerder Roda. Maar hij gaf zelf al aan dat buiten Limburg ook een optie is en ik denk dat er al een club is met hele serieuze belangstelling. Emmen of zoiets

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2025, 08:50:48
5 pagina's over cambuur-mvv waarvan 4 met onzinnig geleuter over de randzaken. Waar zijn de tijden gebleven dat we het over het VOETBAL hadden. Niet een kans weggegeven gisteren. Baouf was fantastisch samen met Amofa. Ferrah, geniet ervan zolang het nog kan. Diemers heeft 15 kilometer gelopen. Gvd wat wat een conditie het die vent. Mulders in vorm op de rechtsback. Invallers messcherp. Fantastisch. Met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar.
!!!!

Inferno-058

#80
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2025, 08:50:48
5 pagina's over cambuur-mvv waarvan 4 met onzinnig geleuter over de randzaken. Waar zijn de tijden gebleven dat we het over het VOETBAL hadden. Niet een kans weggegeven gisteren. Baouf was fantastisch samen met Amofa. Ferrah, geniet ervan zolang het nog kan. Diemers heeft 15 kilometer gelopen. Gvd wat wat een conditie het die vent. Mulders in vorm op de rechtsback. Invallers messcherp. Fantastisch. Met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar.
Wat een gezeik om niks Wiekie. Verder met je eens hoor.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op december 19, 2025, 19:11:00
Dit 'liedje' bestaat al jaren.
Dat is mijn punt niet. Het punt is dat dit lied (hoe erg het ook is) ergens op slaat. Namelijk dat wij coke hoofdstad zijn. Dat in Lwd snuiven we coke klopt wel bij de werkelijkheid zegmaar. Ik vind het al een stuk beter dat dit lied niet 10x per wedstrijd wordt gezongen zoals vroeger...

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op december 19, 2025, 23:15:29
de sfeer was vandaag minste van het seizoen.

Zag om me heen veel mensen die er nooit zijn en vooral druk met elkaar waren.
Dat gevoel heb ik al sinds we in het nieuwe stadion spelen

hobbes

Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2025, 14:30:14
Dat gevoel heb ik al sinds we in het nieuwe stadion spelen

Best logisch, nieuw stadion heeft aanzuigende werking. En mensen die vooral met zichzelf bezig zijn zie je overal, ook bij concerten bijvoorbeeld.

sunderland

Citaat van: hobbes op december 20, 2025, 14:36:17
Best logisch, nieuw stadion heeft aanzuigende werking. En mensen die vooral met zichzelf bezig zijn zie je overal, ook bij concerten bijvoorbeeld.
je wordt groter als club en dan krijg je die mensen er gratis bij. Ga mij er niet meer aan ergeren. Met ons groepje hebben we het fantastisch al heel vele jaren

Holwerd voor Cambuur

 :0= Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the way. Iedereen kan voetballen, behalve MVV!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Johan-12

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 22, 2025, 19:47:17
:0= Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the way. Iedereen kan voetballen, behalve MVV!
Alles beter dan dat vreselijk dkv "liedje" met die ziekte.


upweer

Citaat van: Johan-12 op december 22, 2025, 19:58:14
Alles beter dan dat vreselijk dkv "liedje" met die ziekte.

Ajax is dood, dkv op de loop?

Waarom niet gewoon:
Abe is dood, DKV op de loop.

janou

Citaat van: upweer op december 22, 2025, 21:59:36
Ajax is dood, dkv op de loop?

Waarom niet gewoon:
Abe is dood, DKV op de loop.

Waarom niet gewoon liedjes die onze ploeg steunen in plaats van alleen maar over snuiven en DKV?

Inferno-058

Citaat van: upweer op december 22, 2025, 21:59:36
Ajax moet dood, dkv op de loop?

Waarom niet gewoon:
Abe is dood, DKV op de loop.
;)